فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

هشت لبخند نود و هشت

پنجشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۸، ۰۱:۵۷ ق.ظ

هر سال دم عید که میشه کلی هدف جدید برا خودم میچیندم و با کلی اامید و ارزو میرم به سمت شروع سال جدید ، ولی هر سال یکنواخت تر میشه و نمیشه اونی که می خواستم ! ولی امسال سال تغیر من هست و به سمت ارزو هام خواهم رفت 💪

 

هشت لبخند نود و هشتی :

 

اوم خب راستش کمتر زمانی میشه من پیدا کنی که نخندم ، بعضی وقتا حس میکنم شاید یکم خلم 😅

 

و بگم که این حافظه ضعیف منو یاری نمیده ولی خب می نویسم :

 

اولیش : وقتاییی که منو مامانم با کل کل همو اذیت میکنیم تا یکی اون یکیو ضایع کنه و وقتی داریم برا هم قیافه کج میکنیم و زبون در میاریم جفتمون غش میکنیم از خنده 

 

دومیش : اون تقلب اعجاب انگیز سر امتحان فیزیک 

 

سومیش : اون دربی که گروهی رفتیم و عالی بود ( می نویسمش)

 

چهارمیش : وقتی خونه مستقل خودمو گرفتم 

 

پنجمیش : وقتی موهای ریخته دوتا دوستامو مسخره کردم ( خدایاااا موهای من نریزه🥺🥺😭) اونقدر خندیدم که از کلاس رفتم بیرون 

 

ششمیش : اون قدم زدن اخر شب و هات داگ خوردن و دوغ توی اون سرما و سگ لرز زدن 

 

هفتمیش : اون بیرون رفتن با افسون تو اون هوای پاییزی 

 

هشتمیش : امروز ظهر وقتی که خاطراتمو برا مامان اینا تعریف میکردم و همه فقط کف زمین پهن بودیم

 

 

مرسی مرسی از پریسا و ارام عزیر برای دعوتشون و اینکه کلی خنده و خاطره خوبو به یادم اوردن ، راستی اصلا درست نوشتم چالشوووو !!!😅

 

+ امسال اولین سالی بود که تا این موقع هنوز لحظه تحویل سالو چک نکرده بودم!!!! راستی پیش پیش کلی ارزوی خو میکنم براتون 

 

 

 

 

 

نظرات  (۱۱)

خب توی چهار پنج مورد باهم اشتراک داریم :/

امیدوارم سال خوبی واست باشه :)

پاسخ:
چه خوب😍
 مرسی مرسی ، همچنین

سال نو شماهم سینوسی:)))برای عدم یکنواختی:///

خدایی چطوری تا لحظه اخر‌ چک نمیکنین؟؟🤔🤔

امروز صبح از مامانم پرسیدم سال۱۴۰۰،سال چه حیوونیه😐😐😐واقعنی ها!!!تا همین حدود به فنا😑😑

پاسخ:
مغسی  خوبه که 😂
مال شما کسینوسی 🤪
امسال اینجوری شد !!! اصلا نم دونم چرا ! 
برا ۱۴۰۰ اخه !!!؟
  • فاطمه حسینی
  • فقط مورد 5 😐😂 

    پاسخ:
    واااییییی اون خیلی خوبه 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
     ببین یعنییکاری سر این دوتا دراوردم که نگو وقتی برا بقیه تعریف میکنم یهو می پوکیم ،اونقدر خندیدم که از کلاس میرفتم بیرون ، نمیدونم چطوری استادا پرتم نمکردن بیرون 😂🤪
    یکیشون گوشیشو گذاشت جلو گفت بیا بازی کن ولی منووو ول کن 
    تازه بماند که چقدم تهدیدم کردن😅😆😆
  • فاطمه حسینی
  • 😂😂 سر خودت که اومد من تلافی میکنم

    پاسخ:
    😂😂😂
     اگه کچل شدم 😭😭😭میام میزنمت  ، ولی خو ادرس ندارم !!!؟ ادرستو بنویس برام 🤪🤪😆😆😆😆
    اقا دکتر و پیشگیریو گذاشتن واسه همین وقتا دیگه 😃 و من میرم دکتر 
    این سری مجدد می خواستم برم پیش دکتر قبلیم که کرونااا اومد ، خداییاااا تو این بازه کچل نشم صلبات
    نمیشه به پستای شما نخندید😂😂
    پاسخ:
    😁😁😁☺️☺️☺️
    و من چقده خوشحال میشم وقتی باعث میشم بقیه بخندن

    مورد یک و پنج 😎🙈😁

    ممنون که شرکت کردین :)

    پاسخ:
    😁😁😁😁😁😁
    خواهش میشه مرسی که دعوت کردین
  • رفیقِ نیمه راه
  • سالت پر از شادی و موفقیت...

    پاسخ:
    مرسییییی همچنین البته + لب پر خنده ، سلامتی  و کلییی ارزوی خوب دیگه
  • پریسا سادات ..
  • اوو خونه ی مستقل مبارک

    :)

    پاسخ:
    مرسییی😍😍😍

    مبارک

    پاسخ:
    مرسیی

    مبارک

    پاسخ:
    مرسیییی تر😁

    خب  نگفتی دیگه  بذار من  بیام  دم خونتون:))

     

    کا ملا  مشهوده  تنها  زندگی  می کنی...   آشپزیت که خوبه :) نمیری از گشنگی...:))

     نه  نیستی...  اون  دارو  میخونه  تو کامپیوتر...

     مطمئن  تر از این:))

     

    باهم  بریم...  تر جیح یا  تر جیه  میدم  تنها  برم  ...   می ترسم  باشی مسخره  کنی  از ت بعید  نیست:))

     خب  چطور میخوای  ادرس بدی...؟؟!!

      خواهش  مرسی   ممنونم😊💟

     

    فقط  کامنت  قبلیمو  میشه  پاک  کنی اخه  شاید  دوست نداشته باشن من اسمی از کسی  ببرم.

    گفتم  خصوصی کنم ج  نمی  تونی بدی

     ممنون  قلب صورتی😊

    پاسخ:
    😂😂😂
    دارم با تخم مرغ به راهم سر سختانه ادامه میدم
    شاید منم دارووبی چیزی بخونم 😁
    به شرفم قسم مسخره نمیکنم 😊 اینقد بچه گلیم 
    نم دونم هر جور خودت گفتی !
    خواهش خواهش 
    راستی اونو هم پاک کردم
    مرسییی🌹
    در اخررر سال نووت مبارککک سال خوبی داشته باشی ، برات کلی ارزوی خوب میکنم😍❤

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">