فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

۱۰کاری که قبل مرگم باید انجام بدم

يكشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۹، ۰۴:۴۵ ب.ظ

اووووم خب من تا حالا بش فکر نکرده بودم شاید ولی خب در لحظه هر چی که اومدو می نویسم . شاید فکر کنید یه سریش همچی مهمم نیستا ولی خب همینکه حس میکنم بم حال خوب میده می نویسموشون .

۱- رسیدن به تمام اون اهداف و ایده های ثبت شده روی برگم 

۲-خریدن موتور سنگین 

۳-رسیدن به اون نقطه که مامان بابام یه آخیش بگن و کلییییی برا خودشون کیف کنن 

۴- انجام یه کار مانا ، تا بعد از مرگم هعی تکرار بشم و توی ذهن ها باقی بمونم 

۵- خندیدن و خندوندن تا اخرین لحظه

۶- جبران خساراتی که تو عالم بچگی به دو نفر زدم

۷-یاد گرفتن بریک دنس ، حرکات نمایشی با موتور 

۸-شرکت تو یه مسابقه یا رقابت  خفن و خوب 

۹- یادگرفتن خلبانی ، پرش و سقوط آزاد 😍

۱۰-تماما جوری زندگی کنم که اون ۷ دیقه آخر که کل زندگی جولو چشمات مثل یه فیلم کوتاه رد میشه ، غم و اندوه تو دلم نیاد و خجالت نکشم واسه اون زندگی 

***مرسیییی از دوست عزیزم <رفیق نیمه راه >که منو دعوت کردن ***

اقاااا اینام بوده که یوهو رسید به ذهنم  حیفه نگم :

خوندن و گرفتن کلی نماز و روزه قضا شده 😅

تالیف اون کتابایی که براشون برنامه ریختم 

موتور سواری توی کره مرگ 

رسیدن به ته هک و هکری😁😎

اووووو چقده داره هعی زیاد میشه 😂😂😂 ببخشد خب

پ ن : آهنگ خودخواه محسن یگانه چه خوبه 😍😍😍😍

نظرات  (۲۷)

  • رفیقِ نیمه راه
  • انشاءالله به همش برسی ^_^
    ♥♥♥

    پاسخ:
    مرسیییی❤❤

    😂😂😂

    هممون اون نمازه رو داریم تو لیست 🤦🏻‍♀️

    چه باحال بودن 😍😍😍

    منم سقوط آزاد و دوس دارم 😐

    پاسخ:

    اره

    مغسییییییی

    واییییی عالیه یه کلیپ کوتاه ازش دارم اصلا wowدوست دارم مس اونو تجربه کنم

    چرا حسن میکنم یه چی می خواستم بگم یادم رفته!!!!

    انشالله که تیک جلوی همشون بخوره برات

    پاسخ:
    مچکرمممم

    چی ؟! 🙄

    پاسخ:
    یادم رفت 😅🤦🏻‍♂️

    خیلی دوست داشتم لیستتو💚

    تلاش کن به تک تکش برسی چون قطعاً میتونی

    پاسخ:
    😊😍
    مرسی مرسی خیلی مرسی

    آلزایمر نگرفته باشی صلواااات 

    پاسخ:
    اون صلباااته 😂🤪
    علا م صل الا ممد وال ممد 
  • :]♡ ომʝεძεհ
  • موفق باشی رفیق((:

    پاسخ:
    مرسیییییی رفیق

    صلواتو درست بفرست برادرم -____-

    پاسخ:
    ببخشید 
    چش چش خواهرم 
    اقا یاد این کلیپ گل ممد افتادم خب😅😂

    آقا نه خانووووم =_=

    پاسخ:
    خو حالاااا😂😂🤦🏻‍♂️
    ببخشید خانوم 

    چقدر مورد ۳رو خوندم کیف کردم،سلامت باشن ایشالا🌷🌷

    ۹رو یه جورایی تجربه کردم،باید بگم اینقدر جیغ زدم،حنجرم به فنا رفت،صدام بالا نمیومد،حالا نمیترسیدما،جیغ میزدم تخلیه شم😑🙄

    حس میکنم چند سال بعد لیست خیلیامون تغییر میکنه،ولی فعلا تا اینجا،امیدوارم بهشون برسی🙏

    پاسخ:
    مرسیی😍❤🌷 زنده باشی 
    چقده حس خوب میده ، یاد یه خاطره افتادم 😂😂 رفته بودم شهر بازی بعد خب خیلی هیجانی بود ولی من هیچ اصن جیغ و داد نمیکردم ، بس که تقاضا شد یه جیغی چیزی حداقل ، منم جیغ زدم الکی ملت افتادن روی خنده 😂🤦🏻‍♂️
    اره قطعا ، امیدوارم به هرکدوم توی زمانش ووقتی براش شوق داریم برسیم 
    مرسی خیلی مرسی  همچین واس خودت 

    آرزوی موفقیت برای همشوون

    واای واای فقط موتووور:)))

     

    بالاخره پیکی دیدین یا نه؟:))

    پاسخ:
    مرسییی 
    موتور عشقه 😍😍😍
    دانلود کردم ولی ندیدمش هنوز ☹

    امیدوارم به همشون برسی :)

    موتور:)))))))

    حتما تالیف کتابها رو در راستای کارتون قرار بدید 

    نمازوروزه که هممون جمیعا باید جبرانشون کنیم 

    پاسخ:
    خییلییی مغسییی
    موتور نه مووووتووور 😍😁
    ایشالا ، بتونم تا ۵_۶ ماه دیگه خودمو جمع و جور کنم سریع میرم دنبال تالیف کتاب ها ، دو یا ۳ تا کتاب میشه ،البته من قدممو بر میدارم مهم اینه که اون شخص بام راه بیاد و بم اعتماد کنه 
    اخ اخ که  چقدم زیادن 
  • فاطـــღـــمـه ツ
  • موفق باشی و به همشون برسی

    :)

    پاسخ:
    مچکککرم 😊
  • یلدا ی قصه گو
  • اول اینکه امیدوارم که به همه شون برسید و یکی دو سال دیگه که این لیستو مرور میکنید همه شون خاطره شده باشن. 

    دوم اینکه منم موتور سنگین میخوام😊😂

    پاسخ:
    مرسی مرسییییی
    😂😂 یاد بابا پنجعلی افتادم 
    چشم گرفتم  اصن بچه های بیان یکی یه دور دور مهمون من 😁😂🤪😅
  • یلدا ی قصه گو
  • به این میگن یه صمیم خوب :)

    مرحبا به این سخاوتت فرزندم:)

    پاسخ:
    😊☺️☺️🥰🥰🥰

    باشه مووووتووووررر :دی 

    امیدوارم که ادم درستی رو پیدا کنید و کارتون راه بیفته 

    تالیف شد معرفی کنید حتما 

    پاسخ:
    😁😄
    در واقع مدیر گروهمه و یجورایی از نچسب ترین ها ، نه نه یجورایی خاصه 
    بر خلاف اون استاد دیگمون فکر کنم اونقدرا بام حال نکنه ، دوتا درس انداختتم 🤦🏻‍♂️ دوبار بد رقم سر کلاسش سوووتی دادم 
    مرسی خیلی مرسی🌷
    بله چشم ، ولی خب در مورد رشتم هست و یجورایی آموزشه ( کامپیوتر)

    موتور سنگین یعنی چی ؟

    به همشون برسید :)

    پاسخ:
    مرسی😊
    ازین موتور خوشکل موشکلا هست که میشه باشون سرعت خیلی زیاد رفت حتی بالا ۲۰۰ ، کلا قاچاق هستن بگیرنم دیگه هیچ باید پول اندازه یه ماشین براش بدی که بتونی بخری که اونم باید  قایمش کنی و اخر هفته ها ببریش تو جاده سواری و... اگه نگیرنت 
    رپسول یا cbr1000 ( موتور های توی شهر ۱۲۵ هست)سرچ کنید عکساش میاد ، خود موتور سنگینم سرچ کنی عکساشونو میبینی

    ان شا الله موفق  باشی  و امیدوارم‌ به تک تک‌شون برسی و تو همشون   به اوج‌و برتری شون  برسی:)

    پاسخ:
    خیلیییی مرسیی 
    امیدوارم توام موفق بشی و بدرخشی 

    امیدوارم  اوکی شه 

    موفق باشی 

    پاسخ:
    مرسی مرسی🌷

    آرزو دلیل بر استعداده...

    پاسخ:
    😍😍😍😍😍😍
    چقده این جمله حالمو خوب کرد 
    مرسییییییییی 🌷🙏

    خیلی خوشحالم که حالت خوب شد،راستش این جمله مال الهی قمشمه ای؛این روزا میخواستم در مورد این جمله و خودش یه روزنوشت بنویسم ولی راستش وقت نشد،ولی به یمن حال خوب کنی شاید یه دوست جمله کاملش رو برات می نویسم!

    آرزو دلیل بر استعداد است. وقتی آدم آرزو می‌کند که ای کاش من چنین و چنان شوم بدانید که حتما می‌تواند بشود، وگرنه آرزو نمی‌کرد! آیا بره‌ای تازه به دنیا آمده، آرزو می‌کند که رئیس دانشگاه هاروارد شود؟ اصلا به ذهن­ش خطور نمی‌کند. هر کسی هر آرزویی در دل‌ش دارد، برآورده می‌شود. شک نکنید! برای این‌که آرزو سند حقانیت ماست. مولانا می‌گوید:

    کین طلب در تو گروگان خداست

    زانک هر طالب به مطلوبی سزاست!

    پاسخ:
    مرسییی
    الهی قمشه ای رو همیشه دوست داشتم یجور حس مثبت برام داشته 
    بسیااار زیبا مرسی رفیق 
    یه سر بت زدم با اجازت از یه سری چیز میزا واس خودمشات گرفتم بس که خوووب بود 

    من می نویسم،تو می نویسی؛ما بزرگ می شویم!

    پاسخ:
    واقعا چیزی به ذهنم نرسید که بگم !

    این جمله تون به اندازه ده تا جمله قصار به دلم چسپید؛ممنون که بهم یاد دادین،اگه فعلا جمله به ذهنمون نمیرسه با کلمات بازی نکنیم!

    پاسخ:
    ☺️☺️☺️☺️🥰
    خجالتم ندید

    او کای گاد یاد گرفتن بریک دنس یه لبخند پهن اورد رو لبم:) 

    به تنها bgirl  بلاگستان سلام کن دوست عزیز😁 

    پی نوشت: البته حالا نه اونقدررررام بی گیرل ولی خلاصع!

    پاسخ:
    😊😊 همیشه خدا این بریک دنسو دوست داشتم 
    یه سری فیلم اموزشی دان کردم ، یعنی میشه با اونا چیزی یاد گرفت !🤔
    باید حتما کلاسی بیابم و بروم 😀
    عهههه سلاااااام 🖐😀
    خولاصه چقد خب !!!

    صدالبتههههه! فیلم چیز خوبیه ولی پیشنهاد من اینه که برای حرکتای freez و powermove اصلا سمت فیلم نری. 

    مربی خوب خواستی هم من میتونم معرفی کنم^^ 

    اطلاعات لازم داشتی هم یه چیزایی یادمه هنوز:) 

    پاسخ:
    اوهوم و مرسیییییی
    میدونی از روی فیلما خیلی سخته و اونقدر شاید بهت اون حسه رو نده تا با یه مربی  تمرین کنی ! یادگیریتم سریع تر و راحت ترم هست 
    خیلی مرسی اگه بم معرفی کنه که😀
    باعش مرسییی مجدد 
    اون رقص رباطی ها هستااا اونارو چقده من دوست دارم 😍

    اون رقص رباتی اسمش «پاپینگ» هست. اینستاگرام داری؟ 

    dytto رو فالو کن برای دیدن اون رقص رباتی ها. 

    bboyfarzin رو هم فالو کن برا اینکه انشالاح روزی مربیت باشد😁 مربی خوب مرد تو تهران بی نهایت زیاده. اگر به هر دلیل برنامه ات با کلاساس فرزین جور نشد، از تو پیج خودش میتونی دوستا و شاگردهای حرفه ایش رو پیدا منی و مطمئن باشی کار درستن. 

    takallo رو هم فالو کن چون داره یه عالمه ویدیو اموزشی خفن میذاره. 

    پاسخ:
    اها 
    اره یه پیج دارم 
    حتما حتما 
    اوووم خو من شیرازم که ! خدا کنه از شاگرداش اینورم باشن 
    حتماااا مرسیییی واس پبج هاا😍

    خیلی خوب مینویسی

    ولی یچیزی کارایی که میخاستی بکنی شبیه ارزو های من بود ک🙁😂

    پاسخ:
    مرسیی مرسیی☺☺😍
    کدوماا🤔😂😂
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">