فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

۲۰ سال بعد خود را چگونه میبینید ؟

يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۲۸ ب.ظ

خب منم بالاخره شرکت نمودندی 😄

اوووم خب اگه یه کم رندش کنیم و به سمت بالا گرد بنوماییم اون موقع من ۴۲ سالمه البته اگه عمری باقی باشه .

نوشته های خیلیاتونو خوندم و خب هرکدوم هدفی داشت بعضیش جالب بعضیش نا جالب بعضی بی امید بعضیام امیدوار برا آینده .

پیش پیش بگم که کلییی پراکنده مینویسم بنظرم و اصن نمیدونم چی باید بنویسم !

اوووم راستش دارم تلاشمو میکنم (هنوز شروع نکردم) تا به یه سطح مالی برسم البته با تلاش خودم و اونقدر بی نیاز باشم که دیگه فقط به زندگیم برسم و زندگی کنم .

من  همیشه توی رویاهام زندگی میکنم و آیندمو با توجه رویاهام و اهدافم اینطور میبینم ، یه آقا با موهای جو گندمی(عاشقشم) و ته ریش با یه همسر بس مهربان و خوش خنده که پایه دیونه بازیاشه و پایه سفر دور دنیاش و کلییی بچه قد و نیم قد که دورش پرو تاب می خورن و باهم کلییی وقت میگذرونن و بازی میکنن.

قطعا ۲۰ سال دیگه این فتل فتلیان پا برجاست اما این فتل محیط وب نویسی خودشو هم ارائه کرده ( البته اگه کسی ارائش نکنه) و کلییی ایده های بزرگ رو به سرانجام رسوندم و شاید منم شدم اونی که یه تاثیر رو این دنیا گذاشته و اون شبکه های ارتباطی جهانیمو راه انداختم تا دنیا رو بهم وصل کنم . قطعا اون شبکه آموزش کسترده و رایگان آموزش اقدامات پیش بیمارستانیمو برا بالا بردن اگاهی مردم راه انداختم . اون موقع همه کارامو به سرانجام رسوندم و دارم واسه دل خودم پزشکی رو می خونم . اون موقع مردم زیادی توی دنیا منو به نامهای مختلف میشناسن و ازم به نیکی یاد میکنن و شاید الگوم قرار بدن .  تا اون زمان قطعا یه فیلمنامه رو به نمایش دراوردم و شاید خودمم توی فیلمی بازی کرده باشم البته این دیگه اگه بخت یار بود .

کلی توی هنر واسه دل خودم جولو رفتم ( موسقی و نقاشی) و شاید اون زمان یه برنامه نویس بزرگ بودم که کارای خوبی کرده 😉 و اصن خفنیه برا خودش 

چیزی که میدونم اینه که ۲۰ سال دیگه دارم تلاشمو میکنم که این دنیا به دنیای رباطی تبدیل نشه و هر کاری میکنم تا کامپیوتر ها محدود تر بشن ، میدونید هر چی تکنولوژی پیشرفت میکنه من بیشتر می ترسم .

اون زمان دارم تلاش میکنم تا با درخت کاری ، رویش مجدد موهای ریخته زمینو جبران کنم .

نمیدونم حس میکنم خیلی پراکنده نوشتم و بلند پروازانه  ولی خالص حرفم اینه تا چندسال دیگه اونقدر پول جمع میکنم که بقیه عمرمو فقط زندگی کنم و به رویاها و هدفام فکر کنمو فقط زندگی کنم  و بس ، قول میدم تک تک رویاهامو بیام اینجا و تیکشو بزنم 😃

البته برا رسیدن به اونا زندگی کردن و خندیدن حال رو هم از دست نمیدم ☺

مرسی از خفگی عزیز ، رفیق نیمه راه عزیز و ملینا عزیز بابت دعوتشون .

نظرات  (۱۴)

اوپس چه قسمت اخرش قشنگ بود :)

پاسخ:
☺☺😁😃
مرسی🌹

وای تو رو خدا یکم روی زبان و ادبیات فارسی بیشتر وقت بذار. شرکت نمودندی؟!! واقعا؟!؟!!!

خب خیلی خوشحالم که فقط من اینقدر بلدپرواز و خیالباف نیستم :دی

امیدوارم که تا 43 سالگیت همه ی اینا خاطره شده باشن برات :)

منم عاشق موهای جو گندمی ام. احتمالا زمانی هم که بخوام پا تو سن بذارم اصن از این فرایند جذاب پیری جلوگیری نمیکنم :دی 

پاسخ:
😅😂😂😂 خب ببخشید دیگه 
میدونی زبان و ادبیاتم خوبه ، ولی خو اینا بیانات خاص فتلیه که ریشه در ادبیات فتلیسم داره 😂😐
سعی میکنم ادبیات خاصو بیشتر تو کامنت بکار بگیرم 👊
☺😁😄 منم خوشحالم که تنها نیستم تو این مورد ، من سال هاست اینجوری پیش میرمااا گاها میشه واقعیت گاها نه و بعضیاشم میمونه واسه بعد 
خیلییی مرسی 🌹
اوهوم ، واقعا بنظرم جذابه این مدلی 
عکسای مهدی پاکدلو ببین اصن علی شده ، اصنwow

چقدر دوست دارم که بگم ایشالله هر چی خیره نصیبت بشه از همه مهمتر حال خوبی که توی این سطرها جاری بود ... چه دعایی کنمت بهتر از این که خدا پنجره باز اتاق باشد !

پاسخ:
مچکرم 🌹☺
  • رفیقِ نیمه راه
  • ^_^

    همون همیشگی...

    پاسخ:
    ☺☺
    مرسی🌹

    چه آرمانی و رویایی :)

    امیدوارم بهش برسی

    پاسخ:
    😃😁😎
    خیلییی مرسی 🌹

    واااایییی که گفتی مهدی پاکدل و کردی کبابم. جوونیاش اصن یه حالی بود. الان رو اومده. هیکل و تیپ و قیافه ش که خدایی همش با هم یه ور. این موهاش یه ور دیگه :)

    من هدیه تهرانی رو هم خیلی میپسندم که اصن نه عمل کرده و نه سعی میکنه جلو ی پیر شدنشو بگیره :))))

    پاسخ:
    😂😂
    اقا این جونیاش خوب بود ولی الان عاولییی شده ، شده جذاب لعنتی😍
    یه سری هرچی پیر تر میشن بهتر میشن ! دقت کردی !!؟
    ولی خو دیکاپریو داغون شده🥺
    اوهوم اره اونم خوبه ، کلا این نچرالا خوبن 
    بنظرم این پیری هم جز زندگیه نباس جولوشو گرفت ، البته نه که بزاری داغون بشیا 

    جذاب لعنتی رو خوب اومدی :) [خنده]

    آره مثلا همین بابای خود من اصن عکسای جوونیاشو نگاه میکنم، داغون میشم. ://

    بعله موافقم.

    دقیقا، حرف منم همینه :)

    پاسخ:
    😂😂😂😁
    سریال هم گم گناهو دوس دارم ببینم حس میکنم قشنگه  صرفا واس خواطره مهدی پاکدل 😁
    اوهوم ، حالا برا بابا من جفتشو میشه در نظر گرفت اخه یه سری میگن پیر میشه خوشکل مشکل تر میشه منم قبول دارم ولی خو جونیاشم 😍  یدونه عکس داره یعنی من باش عشق میکنما 
    اوهوم👌👊

    امیدوارم بیست سال بعد همه این اتفاق ها برات افتاده باشه :)

     

    پاسخ:
    خیلی مرسییی🌹

    واای آره حتما ببین همگناهو. نه به خاطر مهدی پاکدل به خاطر اینکه عااااالیه😍 اصن یه ذره شو که ببینی دیگه نمیتونی ولش کنی. امروز قسمت یازدهمش اومد😆

    پاسخ:
    حتما 
    یه تیکه هاییشو که تو اینستا دیدم خوشم اومد ازش 
    یه وقت آزاد بیابم شروعش نیکنم حتما
    😂😂 خو بنظرم بزارم کامل بیاد بعد یجا نیگاش کنم ،لامصب اینجوری ادمو زجر کش میکنن😂

    واقعیاتی هست که گفتین 

     

    ارتباط انسان ها و آلودگی هوا و...

    جدی نقاشیتون خوبه ؟

    پاسخ:
    اهوم 
    بله دقیقا 
    خب راستش من هیچوقت جدی نقاشی نکردم ولی خب خیلی دوست دارم ، نمی تونم بگم خوبه دیگران باید بگن ولی خب شاید روز ازشون گذاشتم ولی خب همون چندتارم دوستام گفتن خیلی خوبه 
    فقط بگمااا این نیست که بداهه بکشم یا هر چیزی باید طرحی باشه و من نگاه میکنم و میکشمش  ( این از راهنمایی شکل گرفت که نقشه های جغرافی کتابو دقیق میکشیدمشون)

    یک فتل همه کاره میشه 20 سال بعد... 

    نقاش بازیگر پزشک برنامه نویس و... 

    انشالله هرکدوم ک خیره برات اتفاق بی افته 

    پاسخ:
    ۲۰ سال دیگه میشم فتل فرانسه 😂😅( اچارفرانسه ای میشم واس خودم )
    ولی واقعا خیلی شاخه به شاخس ولیخب توی همشون علاقه ای دارم واس همین همشو می خوام برم 
    مرسیییی🌹

    چرا همه تو 20 سال آینده دوست دارن ازدواج کنن و بچه دار شن .. خدایی کل هدفتون اینه زن بگیرید و بچه دار شید ؟

    واقعا که ..:(

    پاسخ:
    همه واقعا اینو نوشته بودن !!!
    اوووم خب این نمیدونم هدف باشه یا چی! 
    خب من عاشق بچه هام ، ازدواج و بعد بچه دار شدن یه مسولیت پذیری سنگینه و من می خوام این مسولیت رو بپذیرم ، اوووم خب باعث هدفمندتر شدن میشه ، اوووم بودن یه همراه همیشگی هم گزینه بعدشه و اینکه افردای ازت بجا بمونن و نامتو زنده کنن هم هست 
    خب مامان و بابام میگن ازدواج و بچه داشتن جز شیرینی های زندگیه ادمه که به زندگی معنای بیشتری میده و تو انگیزه بیشتر و هدفی داری که برای اونا تلاش کنی 
    اینا دلایل منه خب ، حالا نمیدونم چقده درسته چقده غلط 
    ولی خب من کلیی هدف بزرگه دیگه رو هم نوشتم که!

    هووووم باحال بود :)

    آینده دوس داشتنی ای داری 😉😉😉

    پاسخ:
    اوهوم😍☺
    مغسی🌹

    میگم دوبار نوشتم یکی شو پاک کن 😐😐😂

    همین میشه دیگهههه ده روز یه بار میای دیر جواب میدی من فک میکنم هیچی نگفتم دوباره میگم 😂😂

    پاسخ:
    😂😂😂😂😂 من کلا هر کی دوبار کامنت میده جفتش میزارم تا خودش بیاد بگه باو یکیو حذف کن خو 😂
    😂😂🤪
    بوخودااا ای روزا تند تند چک میکنم حتی روزی چند بار 
    مرسی که هنوز سر میزنی 😊

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">