فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

چالش رای گیری برترین وبلاگ های بیان 😍

جمعه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۹، ۰۷:۳۹ ب.ظ

 آاای خونه دار و بچه داار زنبیلوو بردار و بیار ، به به چه خبره اینجاا 

از همینجا خدمت گلا و محصلای توی خونه هم سلام میکنم 

عیدتوون مبارک 

بفرما بفرما شربت خنگ اقا تعارف نکید توروخدا  بفرمااید ، عزیزای دل به همه میرسه البته اگه اون دوست عزیزم یکم رعایت کنه و برا بقیه بزاره ، کروناس تورو خدا یکم رعایت کنید فاصله رو

اوناایی که ماسک ندارن نفساشون یه چند دیقه حبس کنن تا براشون ماسک بیارن 

خب خب ببگم چه خبر شده !داستان از این قراره که می خوان رای گیری کنن و خوبای بیانو انتخاب کنن به انتخاب خودمون (البته همه خوبنااا) 

جونم براتون بگه که چون بلد نیستم لینک کنم و اینا براتون ادرس داش گلم که زحمت اینکارو میکشه رو میزارم برید سر بزنید ، همهه دعوتیداا چه برای رای دادن چه برای نامزدی 😍

lpamirql.blog.ir

Best-blogs.blog.ir

 بیاید بریم یکم وعده وعید بدم گولتون بزنم بم رای بدین 😁 ولی گول بخوریناا باشه 😃

اول اینکه برید رای بدین ، با رای ندهندگان برخورد فیزیکی میشه یعنیاا هرجا باشید پیداتون میکنم و اعمال قانون میشید 🤨 فکر کنم دیگه قانع کننده بود دیگه😂 اونایی که هنوز تصمیمشونو نگرفتن بقیه مطلبو بخونن هرچند که بعید میدون کسی باشه 😁

یعنی نترسیدی پاشدی اومدی بقیه رو بخونی هووف چه ادمای شجاعی ولی خو من سر تهدیدم هستم 😂🤦🏻‍♂️

عکس انتخاباتیام اماده نشده وگرنه عکسام با کت و شلوار و یه تقویم و نگاه محو توی افق براتون میزاشتم ، بروشور تبلیغاتیام اخر شب میزنم زیر وب همتون پارهه نکنیداا پول پاش رفته 😂(به تعدادی پخش کننده نیازمندیم بیان پی وی 🤪)

راس ساعت ۱۰ بساط کبااب براهه بیاید خونمون برای صرف شام اونایی هم که امکانشو ندارن عکس خدمتشون ارسال میشه ببینن دلشون بخواد 😁(شاید فردا اومدن ستاد شلوغ شد )

اگه رای بیارم آدرس یک یکتون میگیرم با گل و شیرینی خدمت میرسم دیگه 😁 البته برا شیرین کردن دهنتوناا😂 فقط لطف کنید پلاستیک بیارید سر کوچه شیرینی پر کنید ببرید 🤪

+البته بچه ها گفتن اپشنال تر باشه منم  گفتم گل و شیرینی که هست یه سر خدمت برسم به غلامی قبول کنید (صرفا جهت بالا رفتن امار و پز دادن ) ولییی خو جاان خودتون جواب رد بدینااا😆😆😆

رای بیارم تعدادی عکس قدی تمام رخ نیم رخ ، سه در چها  ، شیش در نه  خدمتتون پست میشه 😐😁

رای بیارم تعدادی شارژ هدیه بهتون تعلق میگیره + هزاران جوایز نقدی دیگر  اووو راستی خونه هم دارم اونم بتون میدم جایزه ولی یه اتاقش برا مناا😅

اگه رای بیارم سمینار فشرده ای جهت اموزش صفر تا ۱۰۰ چگونه پیاز خود را پول کنیم با تدریس استاد بزرگ دکتر فتلیان  براتون در نظر میگیرم 

اگه رای بیارم پستی ناشناس طور و خصوصی در نظر میگیرم جهت انتقادات و پیشنهادات و هرچه می خواد دل تنگتون بگید 

بجاای رای دهندگان درس می خوانم ولی قول پاسی نمیدم چون اگه بیل زن بودم باغچه خودمو بیل میزدم 😂

یه تور ترکیه هم در نظر دارم براتون فقط برگ رضایت اولیاتون رو برام بیارید که داستان نشه ، ضمن تشکر از سوال دوست عزیزم که شاید سوال بقیه هم باشه باید بهشون بگم که در طول سفر آب شنگولی سرو نمیشه نه مکان های تفریحیم چندتا مسجدی جایی پیدا میکنم میبرمتون در کل هدف سفر سیاحتی زیارتیه دوستان😁🤪

یه ابپش ویژه برا رای دهنده هام دارم ، محرم نزدیکه ادرس جاهایی که کباب نذر میدنو براشون پیامک میکنم که با تشک برن تو صف و ایشالا سربلند برگردن خونه 😎😂

اصن حدیثی هست میگه خدا لایحبون رای ندهندگان اافتل جمیل و جاشون تو جهنمه  اینوو من نمیگماا منبع معتبره 😁

و در نهایت گروهی میزنم به سلامتی همه سینگلا که تبدیل بشن به این رلا 😂

اصن هرکی رای نده خره حالا ببینم دیگه جرعت دارن رای ندین 😅🤪😆😆

و در پایان این نطق غرا باید جدی بهنون بگم که خیلی دوستون دارم مرسی که هستین ❤ (#جدی)

#بیان.را.بهتر.کنیم 

 

نظرات  (۲۵)

لعنتی 😂😂😂😂😂

نطق غرایی بود واقعا 😂😂

مواظب باش وسط بحبوحه انتخابات فرغون پولا رو ندزدن 😂😂😂

 

پاسخ:
😅🤣🤣🤣🤪 دوتا دیگم اصافش کردم 
واقعا غراا بود 😅🤣🤪
اوو اوه خوب شد گفتی🤣🤣 بگم بچه ها بزننش پارکینگ 😆🤣

عجب کارایی میخاد بکنه 

بریم بهش رای بدیم

چقدر حرف زدیا بذار یادم بیاد میخاستم چی بگم

پاسخ:
اره دیگه برو تبلیغمم بکن 😁😂
😍😍
😂😐 فکر کن پس یادت بیاد 

😂😂😂😂😂😂

تو همیشه برترین هستی الکی مثلاا....

من منتظر کباب هستم😂😂😂

نطق غرا  خوبی بود من برا کارای ایندم نیازت دارم  بازار یاب شرکت خودمی از همین الان  استخدامی ... 😂😂

پاسخ:
😂😂😁
 بهله بهله 😁😎😎
کباابم خو چشم عکس بدم یا میاس ستاد!؟😂😂 تازه ساعت ۱۰ غدا میدیم اون موقع تشریف بیارید ، پسسر بدوو یه چایی بیار برا خانم 
خواهش میکنم دیگه از دستم همین بر میومد 🤪😂😂😂
ای جانم شغلمم آماده شد 😍😍😍 من استخدامم باشم ۵۰ ۵۰ هست سوداا

آغا من سمینار دوس ندارم 

سفر ترکیه پاااایه ام

نمیخاد گل بیاری خودت گلی 

شیرینی از اونایی که باشه که وسطشون کِرِمه مخصوص هست ادرس میدم پست کن بی زحمت

اخ کباب بابا من نمیتونم پاشم بیام دیگه عکس بفرست 

شارژ کمتر از ۵۰ قبول نیستااااا

ما هم خوشحالیم تو هستی🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️

پاسخ:
عه باشه 
خب پ اسمت نوشتم فقط برگ رضایت اولیاتو بیار 
مرسیی☺☺😍
چش😅😂😂
عکسم میگم بچه ها بفرستن 😁
زیر ۵۰ 🥺 اقا رسما می خوای ورشکستم کنی 😂 کلیی وام گرفتماا🤣
مرسی☺

اولین رای ام وب تو بود میتونی از اون وبی که رای دادیم هم تقاضای ویدپو چک کنی 😂😂😂

بگو حتما 😂😂

آقا اون سینگلا منم جزوشونم 😂😂اما با تور ترکیه بیشتر موافقم 😂😂😂😂

پاسخ:
مرسی 😍
الان میرم تقاضا میدم 😐🤪😅🤣
اخی 😂 ایشالا بختت وا شه 🤣😅
خب اسمتو گفتم بنویسن فقط برگه رضایت اولیا رو بیار 😂

اوخی حالا ورشکست نشو خب

واسه من ۵۰ بفرست قول میدم به کسی نگم🙂

 

پاسخ:
سعیمو میکنم 
باشه تا برم پولامو جمع کنم بیام 😁

باشه رای میدم

فقط بی زحمت اون شیرینیو دارین پخش میکنید ی شریتم کنارش بزارید یزید نشه تو گلمونو

درضمن من کباب دوس ندارم شیشلیک سفارش بدین لطفا

حالا بازم درخواستی بود میگم خدمتتون

پاسخ:
مرسیی😍
چش چش شربت چی میل دارید شما بگم بچه ها بیارن 😂
گرونه هاا ولی خب باشه چه کنم دیگه😂😂
خواهش میکنم 🤪😂

اناناس باشه بهتره ممنون 

دیگه من پولشو کار ندارم بجاش رای میگیرین دیگه

😂

پاسخ:
باشه خواهش میکنم 😂
بله بله😂😂😂 پسر بپر یه پرس شیشلیک سفارش بده برا خانم 
متخلفات بگم چی بگیره !
پسر برا خودمونم چارتا تخم مرغ بگیر بخوریم 🥺🥺😂

بخدا دیوونه ای😂😂😂😂

پاسخ:
😂😂😂😁
دیوانگی هم عالمی دارم 😃😂

همون کافیه دلم سوخت😶😂😂😂

 

تخم مرغ نوش جان 

پاسخ:
😂😂😂😁
مرسی😁

😂😂😂😂

والدینم گفتن اگه فقط مسجد میبرین رضایت میدن و آثاری از ابزار لهو و لعب نباشه 😂😂😂

پاسخ:
🤣🤣🤣 خب پس حله 
اصن ترکیه اینقدر معنویه جای لهو لعبش کجا بود 😅😂

منم گفتم قراره فقط مسجد بریم 😂😂😂😂😂😂

عکسای انتخاباتیت کجاست راستی :دی

پاسخ:
😂😂😂
اخ اخ بد قولی کردن هنوز چاپ نشده 😂

یعنی از خنده مردم😂خدا نکشتت

با این همه وعده های دل آب کن مگه میشه رای نداد بهت😂

ولی من شیرینیو میخواما پست کن برامون اصن😂

پاسخ:
۰😁😂😂😂
تمام😁😍😍😂
شیرینیم چشم الان میدم بچه ها بریزن تو این پلاستیک دسته دارا برات پست کنن 😂😂 ادرس پستیو برام بزار 🤣

نه دیگه قشنگ بپبچ تو یه بسته ی شکیل و محترمانه بفرس َ😂

پاسخ:
😂😂😂 چشم 
خب اون مرامی طور بود😅

😂😂😂😂😂

پاسخ:
😂😂😁

ایشالله که یه چرخی بچرخونه از بیان علی ایها الحال بی بخار !

پاسخ:
ایشالا

yekam bozorg sho pesar. masalan taghriban 20 salete.

ba in lahne matlab neveshtanet...

)eine bache haye 12 13 sale(

🤨😑

پاسخ:
۲۲ سالمه 😂
اقااا ما به همین دیونگیااا حالمون خوبه و همینجوریم خب 
ولی واقعاً وعده‌هات بسیار آبگوشتیه حقیقتاً. :))
حال کردم. :)
پاسخ:
😂😂😅
  • آلباتروس ...
  • قالب وبلاگتون خوبه فقط برای شمام مشکل برای من رو داره😁سایز فونت یکم درشته و فاصله خطوط زیاده و باعث میشه مطالب طولانی تر به نظر بیان و خواننده ها رو فراری میده😅

    به هر حال ممنون 😊🌸🙏

    پاسخ:
    مرسی 
    برا وب من اینجوریه !!!؟ اخه من چه با گوشی و چه کامپطوتر چک کردم نبوده اینجوری !!!
    خواهش میکنم🙏🌹
  • آلباتروس ...
  • منظورم این نیست قالبت خرابه ، قالب سالمه هیچ مشکلی نداره . منظورم این بود هم قالب خودم هم قالب تو ، سایز فونت درشته و فاصله خطوط یکم بیشتر از حد نرماله ، همین باعث میشه متن طولانیتر دیده بشه و کسی حوصله خوندنه متنای طولانی رو نداره

    پاسخ:
    اوهوم میدونم منظورتونو 
    ولی خب برا من که باز میکنم اصلا همچی نیست !!!!!؟

    خیلییی باحال بود😂😂😂😂

    دسبندای چه رنگی بپوشیم حالا؟؟

    صورتی بنظرم عالیههه😂👌🏻

    پاسخ:
    😂😂😁
    صورتی اخه !!😂🤦🏻‍♂️ آبی نفتی ای چیزی بهتره 😂

    تو با این دیوونگی ها خوش باش..:).

    دنیا با شاها حالش خوبه

    تو بزرگ شدن چیز خوبی منتظرت نیست.

    پاسخ:
    😁😁😁
    اوهوم امیدوارم حال خوب کن باشم البته !
    اوهوم ، هر چیی بزرگ تر میشی بیشتر دلت می خواد بچه بشی همش مسولیت همش فکر فکر و کار و...  یجاها باید زیر سیبیلی با دیونگی ردش کرد رفت😉😂

    سلااام من خورشیدم 😊

    اسمت چیه؟

    چراتنها؟

    پاسخ:
    سلام خوشبختم 
    فتل 
    تنها !!؟

    اره دگ؟

    بچه مثبت تنها؟

    منم خوبشختم ^^

    پاسخ:
    اها خب دیگه اونقدرا تنها نیستم دوستانی یافتم بسی خوب 

    خب خداروشکر 😊

     

    پاسخ:
    ☺😊
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">