فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

مجردانه ۲

شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۲۲ ب.ظ

 

مجردانه طور نشستیم اخر شب فیلم ترسناک ببینیم، درارو بستن چراغاا خاموش اصن یه وضعی ، بعد هر چی منتظر ترساک بودن شدیم هییچیی نبود حتی یه صحنه 😐 یکیشون تک به تک صدامون میزد فتل هنوز خودتو خیس نکردی !!! میگفتم نه خشکه خشکه میگفت فلانی تو چی !!! بعد میکفت وااییی من که *** تو خودم چکار کنم ، بماند که چقده جیغ زدیم و دادو بیدادای الکی و چقده مثلا ترسیدیم خودمون زدیم درو دیوار 😂😐 فردا شبش یکی دیگه گذاشتیم ببینیم که صحنه ترسناک داشت ولی صحنه خاک برسریاش بیشتر بود 😐🤦🏻‍♂️ بگم پورن دیدیم سنگین تره 

از صبح هم یه هیئت جان نثاران خورش بادمجون(من متنفرم ازش) شکل گرفت که اول منو بیدار کردن بعد شدیم جان نثارات خورش سبزی و دوستمو بیدار کردیم و در پایین ویس هیئتمونو میشنوید 😅😂 حدس بزنید اینا با چیه!!!  

خب ویس اکی نشد که براتون بزارم ولی صدای ملاقه و قابلمه و کفگیر با قاشق چنگال میشنیدین که دارم طبل و اینا میزنن و نوحه می خونن 😂

پ ن : ۷ تا پست تا ۱ ماه اینده منتشر میشه که همه رو نوشتم و انتشار در اینده زدم 😎 یکی اسپندی چیزی بیاره خودمم موندم چطو یهو اینقده فعال شدم 😂😅

نظرات  (۱۱)

😂 اسم اون فیلمه که میگین پورن میدیدن سنگین تر بود لطفا

پاسخ:
😅😐😐😂😂 یادم نیس 
یعنی هیچی دیگش برات جالب نبود و سوال نشد 😐😂🤦🏻‍♂️

خدا خیرت بده 

به یکم خنده نیازمند بودم 🙃

 

+ نظر شما چیه؟

فردا چه کنم؟

به هرکی میرسم میپرسم 😂

پاسخ:
خب خداروشکر ☺☺😀
😂😂😐 خب چیو چه کنی !

منم از بادمجون بدم میاد🥴

بذار برم اسپندارو بیارم یه وقت چشم نخوری🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️

 

پاسخ:
خیلی بده 🤦🏻‍♂️🥴
😂😁

راس میگی 

چرا نگفتم چیو میگم 😂😂

خب شدیم باور کن 🤣🤣

مدرسه‌رو میگم 

برم... 

نرم... 

اَه 🤦🏻‍♀️

پاسخ:
خسته نباشی 😂😂😂
مدرسه 😬
برو با رعایت پروتکل هاا ولی اگه دیدی رعایت نمیشه دیگه نرو !

@ساحل ملک

نرو خواهر منم نمیرم 

پاسخ:
👌
اصن رعایتی در کار نیس🤦🏻‍♂️

مرسی

پاسخ:
خواهش 
ولی خبر رسیده همچی  خوب نیست وضعیت

کامنتsepid رو ببین

امروز و دیروز دوستای من رفته بودن (بچه ها رو زوج و فرد کردن) میگن ن دستگاه ضدعفونی بوده ، ن کلاسو ضدعفونی کرده بودن، تمام نیمکت ها هم با همون چیدمان بوده و فاصله ای نداده بودن...

پاسخ:
شت🤦🏻‍♂️😑 البته خب بعضی جاها رعایت میکنن 
ولی چشم اب نمی خوره که تا مهر تعطیل کنن بره 

من وویس هیئت رو میخام🥺 یه جوری بیارش تو وبلاگ:/ 

 

پاسخ:
😂😂😂 باشه 
حالا یکی از بچه ها راهنمایی دهد بهم اگه اکی شد میزارمش 

پس حسابی خوش گذروندین
دیدن فیلم ترسناک بین ساعت 1 شب تا 5 صب خیلیی حال میده ب شرط اینکه ترسناک باشه

خوشحالم میبینم برگشتی و یهو فعال شدیی

پاسخ:
اره یجورایی 😁
ارهه عالیهه 😍😁 ولی اون حس ترسه هم اصن هییچ 😂🤦🏻‍♂️
مرسیی ☺

عشقم دیگه ... نبین من که هستم😐😂😂

پاسخ:
😐😐😅🤣🤣🤣

😜😜😂😂

پاسخ:
😂😂😂😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">