فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

خب منم بالاخره شرکت نمودندی 😄

اوووم خب اگه یه کم رندش کنیم و به سمت بالا گرد بنوماییم اون موقع من ۴۲ سالمه البته اگه عمری باقی باشه .

نوشته های خیلیاتونو خوندم و خب هرکدوم هدفی داشت بعضیش جالب بعضیش نا جالب بعضی بی امید بعضیام امیدوار برا آینده .

پیش پیش بگم که کلییی پراکنده مینویسم بنظرم و اصن نمیدونم چی باید بنویسم !

اوووم راستش دارم تلاشمو میکنم (هنوز شروع نکردم) تا به یه سطح مالی برسم البته با تلاش خودم و اونقدر بی نیاز باشم که دیگه فقط به زندگیم برسم و زندگی کنم .

من  همیشه توی رویاهام زندگی میکنم و آیندمو با توجه رویاهام و اهدافم اینطور میبینم ، یه آقا با موهای جو گندمی(عاشقشم) و ته ریش با یه همسر بس مهربان و خوش خنده که پایه دیونه بازیاشه و پایه سفر دور دنیاش و کلییی بچه قد و نیم قد که دورش پرو تاب می خورن و باهم کلییی وقت میگذرونن و بازی میکنن.

قطعا ۲۰ سال دیگه این فتل فتلیان پا برجاست اما این فتل محیط وب نویسی خودشو هم ارائه کرده ( البته اگه کسی ارائش نکنه) و کلییی ایده های بزرگ رو به سرانجام رسوندم و شاید منم شدم اونی که یه تاثیر رو این دنیا گذاشته و اون شبکه های ارتباطی جهانیمو راه انداختم تا دنیا رو بهم وصل کنم . قطعا اون شبکه آموزش کسترده و رایگان آموزش اقدامات پیش بیمارستانیمو برا بالا بردن اگاهی مردم راه انداختم . اون موقع همه کارامو به سرانجام رسوندم و دارم واسه دل خودم پزشکی رو می خونم . اون موقع مردم زیادی توی دنیا منو به نامهای مختلف میشناسن و ازم به نیکی یاد میکنن و شاید الگوم قرار بدن .  تا اون زمان قطعا یه فیلمنامه رو به نمایش دراوردم و شاید خودمم توی فیلمی بازی کرده باشم البته این دیگه اگه بخت یار بود .

کلی توی هنر واسه دل خودم جولو رفتم ( موسقی و نقاشی) و شاید اون زمان یه برنامه نویس بزرگ بودم که کارای خوبی کرده 😉 و اصن خفنیه برا خودش 

چیزی که میدونم اینه که ۲۰ سال دیگه دارم تلاشمو میکنم که این دنیا به دنیای رباطی تبدیل نشه و هر کاری میکنم تا کامپیوتر ها محدود تر بشن ، میدونید هر چی تکنولوژی پیشرفت میکنه من بیشتر می ترسم .

اون زمان دارم تلاش میکنم تا با درخت کاری ، رویش مجدد موهای ریخته زمینو جبران کنم .

نمیدونم حس میکنم خیلی پراکنده نوشتم و بلند پروازانه  ولی خالص حرفم اینه تا چندسال دیگه اونقدر پول جمع میکنم که بقیه عمرمو فقط زندگی کنم و به رویاها و هدفام فکر کنمو فقط زندگی کنم  و بس ، قول میدم تک تک رویاهامو بیام اینجا و تیکشو بزنم 😃

البته برا رسیدن به اونا زندگی کردن و خندیدن حال رو هم از دست نمیدم ☺

مرسی از خفگی عزیز ، رفیق نیمه راه عزیز و ملینا عزیز بابت دعوتشون .