فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

کسی هست فتل را یاری کنید

جمعه, ۵ شهریور ۱۴۰۰، ۰۱:۲۴ ب.ظ

سلاام سلااام 

حال شما احوال شما ، میدونم که بدقولی کردم و نیومدم بنویسم اما خب یه بخشش شد اون مشغولیته و اون حسش نیسته ولی خب کلی چیز میز جدید دارم که براتون بیام تعریف کنم نشستم برا خودم برنامه ریختم گفتم روزی نیم ساعتم باید برا بیان باشه اصن😁😎

 و اما یاری رسانی به فتل آی خونه دار و بچه دار زنبیلو بردار بیار در اینجا فتلیست نیازمند به یاری رسانی جهت حل کردن سوالات فیزیک😐😂 کسی در این جا هست که به یاری او شتابیده و بهش کمک کنه ایا !؟ پیشاپیش از همکاری شما متشکرم 

بچه میشه لطفا هرکسی میتونه کمک کنه بهم کامنت بده خیلی مرسیی  

نظرات  (۸)

سلام فتل فتلیان زاده فتلیتی. فیزیک چند رو می‌گی؟

پاسخ:
سلام  چطوری 
فیزیک۲ مال دانشگاهو البته همون فیزیک دبیرستانه 

بیا برو تو گروه دانشگاهمون بپرس. شاید کسی پیدا شد

اگه فیزیک یک بود خودم حل می‌کردم ولی دو رو به زور پاس کردم😂

پاسخ:
مرسی
😂😂😂🤦🏻‍♂️
یعنی من هرچی سخته پاس شدم ولی فیزیک نه😕 استاداش یه ادمایی هستن نگمت اصلا😑

سرفصلاشو بگو

پاسخ:
فیزیک ۱ و فیزیک ۲ دانشگاه 😅

عرضم به خدمتتون که خودم فیزیکم تعطیله 😂😂

اما اگه میخوای آموزش بیبینی و فیزیکی که میگی سطحش دبیرستانه برو سایت آلا همون مبحثی که میخوای رو قسمت آموزششو نگاه کن 

اما اگه صرفا میخوای مفاهیمو یاد بگیری جزوه های مبحثی هست که میتونی دانلودشون کنی 

فیزیک و ریاضی همش باید تمرین و تکرار کنی تا یاد بگیری سوال زیاد حل کن از مبحث هایی که امتحان داری 

پاسخ:
خوشبختم 😂😂😂
اها مرسی راهنمایی اینو شاید اگه قرار به کنکور مجدد شد استفاده کنم 😁
وی به دنبال فردیست که برایش تمرینات را حل نموده و انکه در امتحان به او یاری رساند 😅

سرفصل یعنی اسم بخش های فیزیک ۱ و ۲ 😅😅😅😅

پاسخ:
میدونم خب 😂😂😂
داستان اینه که سرفصلارم نمیدونم 😅😅
فردا چک میکنم ببینم چی به چیه 😁

می تو😂😂

من امسال دارم مجددا میخونم برای کنکور و تازه فیزیک استاد کامیارو شروع کردم تا الان که خوب بوده تا ببینم چی پیش میاد .

والا من که کسی رو سراغ ندارم اما همکلاسی نداری که این کتابو پاس کرده باشه و بلد باشه ؟

 

پاسخ:
عه 😁😂
من امسال هم کنکور سراسری میدم هم ارشد 😂🤦🏻‍♂️
اها منم یکم سرم خلوت بشه شروع میکنم یکم کلا همه چیمو باید برنامه ریزی کنم کارام ایقد زیاده ولی وقت کم 😂 تهشم هیچی انجام نمیدم 😂😎
اها بازم مرسی پاسی که یه سریا پاس کردن با بدبختی ولی اونایی که باهممیم همه باهم برداشتیم هیچکدومم بلد نیستیم 😐😂 بار اولمونم نیست که برداشتیم سر سفیدیم اونجا 
ایشالا که کنکور موفق باشی ولی حسابی برنامه بچین اگه کمکی هم خواستی از پسش بر میومدم بگو  

من همون اول نرفتم دانشگاه و امسال دیگه سال چهارممه 🤦‍♂️🤦‍♂️اما خب هدفی که دارم خیلی برام مهمه که انشالله امسال میرسم بهش 🦾🙃

موفق باشی 🌸

پس حسابی خسته نباشین دست جمعی 😂😂😂

خیلی ممنون 🙃🙃

پاسخ:
اها اها
خوبه که هدف داری مطمنم که بهش میرسی💪💪💪😎
مرسی مرسی 
منم چندین بار کنکور دادم 
از خانوما که نباید پرسید ولی اجازس بپرسم متولد چندی !!؟😁
مزسیی🤣🤣😅
من امسال کنکور مجدد میدم می خوام برا هدف دیگمم تلاش کنم 💪

مرسی :)

موفق باشی :)

من با سنم مشکلی ندارم اما خب با پابلیک اعلام کردنش کمی حس خوبی ندارم تو خصوصی میفرستم 😂🤣قشنگ معلومه مشکل دارم اما به روم نمیارم 😂🤣

پاسخ:
خواهج 
مرسی
😂😂😂🤦🏻‍♂️ 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">