فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

بازگشتی غرور آفرین

دوشنبه, ۱۵ فروردين ۱۴۰۱، ۰۹:۳۶ ب.ظ

سلام سلام سلام 

سال نوتون مبارک البته با کلی تاخیر😅

خیلی وقته غیبت دارم ولی خب عشقم نسبت به اینجا کم نشده که همیشه یه دلم اینجا بود الانم بالاخره دیگه تنبلیو گذاشتم کنار یه پسه کله ای زدم به خودم گفتم پسر بنویس خب چرا هعی این دست و اون دست میکنی ،از الانم دیگه قراره همش باشم .

اینکه ننوشتم نمیدونم چرا ولی خب یوهو حسم رفت ولی دیگه حسم غلط میکنه بره اینجام که بنویسم، اگه هنوز اینجارو می خونید خوشحال میشم واسم کامنت بزارید.

خیلی وقت پیشا یه دوستی گفت قالب وبت خرابه منم برداشتم از همه جا چک نمودم ولی میدیدم اوکیه که و اوکی بود ! تا اینکه الان اومدم سر زدمو  و دیدم عه خرابه و دیقا همون جور بود که اون میگفت فعلا یه قالب گذاشتم که وب جون بگیره تا ایشالا قالب بعدیشو خودم طراحی کنم .

پر از حرفم پر از اتفاقم میامو مینویسم واستون 

 

نظرات  (۱)

چقدر عالی که قراره ستاره یه وب روشن بمونه 😍👌🏻

پاسخ:
😁😁😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">