فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فارغ التحصیلی + تقلب ویژه

شنبه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۴۸ ب.ظ

سامولیک چطورین 

بارها گفتم باس از موضوعات مد نظرم یه تیتر بنویسم یادم بمونه ها ولی خب کو گوش شنواا

فردا که امتحان رانندگی دارم و قراره برم خاور برونم 😁

اقا خبر دست اول که داشتون فارغ التحصیل شده 😎 البته که یکم کارا اداریش مونده ها، یه روزی وبو استارت زدم که هنوز دانشگاه نرفته بودم و الان دانشگاهم تمومه همش عین یه چشم بهم زدن بود .

اخرین درسای معرفی به استادمم مثل همیشه داستان دار بود ، یکی رو که استاد با تحقیق پاس کرد و بماند اون یکی درسه بااید امتحان میدادم ، برا بار اخر رفتم امتحان بدم فقط منو یه دختره بودیم و بقیه دانشجوها ارائه پروژه داشتن صندلی ما دوتارو گذاشت کنار میزش گوشی منو هم گرفت 😂 ،۳ تا سوال بود دوتاشو بلد بودم و کامل نوشتم اون یکی سواله خیلی طولانی بود کلیتشو میدونستم ولی اصن بلد نبودم همینجور مونده بودم چه کنم که یه گروه از دخترا اومدم پروژشونو ارائه بدن و قبل اومدن استاد برای ران کردن پروژه و... مشکل داشتن و من بهشون کمک کردمو پروژشونو بالا اوردم اینا اومدن جولو استاد و کامل پوشش میدادن ( یکیشون دختر تپل بود که قدیمیا میشناسنش یکیشونم یکی از دوستای صمیمیم بود) بعد من از قبل جواب سوالارو داشتم و فرستاده بودم برا یه دختره دیگه که دوستم بود و باید باهم ساعت بعد درس بعدی رو امتحان میدادیم(با تحقیق پاس شد) دیگه اونم اومد توی کلاس گوشیشو گرفت پشت سرش و من از رو گوشی اون مینوشتم 😂😎 فک کن وسط عکساش جابجا میشدم برا پیدا کردن جواب بعد یهو رفتم تو عکسا خودش  بعد داشتم میپوکیدم از خنده اون وسط 😂🤦

کل کلاس که نشسته بودم نوبت ارائشون بشه تو کف تقلب من بودن اصن 😂 ولی خب خداروشکر کسی لو نداد

شبتون زیبا ❤️

نظرات  (۶)

سلام بر داش خفنمون...👋🏻😎

به به پس شوفر میشی به سلامتی😁

منم عاشق روندن اتوبوس مدرسه ام ولی با تایمش مشکل دارم😑(حالا یه جوری میگم انگار گواهینامه و کارش جور شده فقط مشکل تایم دارم😅😂)

 

Wow...حتمن خیلی حس خوبیه که داری فارغ التحصیل میشی😁...انگار یه حس رهایی از قفس داری😆

 

تقلبت عاااااالی بود🤣🤣🤣

خدا قبول کنه زحمات خودتو همکاران واحد تقلب فوق حرفه ای رو😇😂

 

:)

پاسخ:
سلام داش خفن بر شما
شوفر😂😂
😂😂😂 منکه صرفا دارم میگیرم وقرار نیست هیچوقت کامیون و مینیبوس برونم 
ولی واقعا یه حس رهایی داره الان دارم بال میزنم میرم 😂
من اصلا از اساتید تقلب بنام هستم 😂😎
قبول الله😂

تقلب پرومکس😬

پاسخ:
یسس😁😎

😂 داداش مرز های همکاری واس تقلب رو شما جا به جا کردین اسمتونو رو دیوار افسانه ها مینویسم

پاسخ:
😁😂😎
مرسی داداش 😂
یه تقلب سوپر ویژه هم داشتم ترم تابستون حضوری بودیم اون برگه جابجا میشد و حتی گوشی😂😂

نه داداش دیگه خرابش نکن دیگه برگه جا به جا کردن کار همیشگی کلاس ما هستش وضعیت یه جوری شده امتحان ترم ما رو مجبور کردن اثر انگشت بزنیم به ورقه و چک نویسمون

پاسخ:
اقا گوشی دادن و عکس گرفتن از برگه اوکیه !؟😂
پس من با یه حرفه ای دارم صحبت میکنم 😂😎
  • فروزان علمشاهی
  • خداقوت 

    واقعا تموم کردن دانشگاه و گرفتن یک مدرک دلچسبه و وقتی جذاب تره که شغلی متناسب اون مدرک‌ داشته باشی.. ان شاء الله همیشه موفق باشید. 

     

    پاسخ:
    مچکرمم🌹🌹
    ایده های زیادی دارم امیدوارم که بتونم در زمینه های رشتم پیش برم 
    😂 نه داش کی گفته باور نکن شایعه هستش
    پاسخ:
    کضم غیض میکنی 😂🤪
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">