فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

خدا هست

پنجشنبه, ۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۸ ب.ظ

سلام حالتون چطوره 

اصن نمیدونم چی قراره بنویسم و خب میتونید نخونیدش😊

من همین نزدیکیا هستماا حتی دوتا پستم کلیی قبل نوشتم اما اپلود نشد نمیدونم رو مود اپلودش هم نبودم ، فکر های زیادیه که آزارم میده اشتباهاتیه که آزارم میده ، فکر به آینده هاییه که آزارم میده .

خیلی اتفاقا منو به این میرسونه که هیچکس دوستم نداره و تنهایی رو بهم غالب میکنن.

بعضی پست های اینستا عمیقا ناراحتم میکنه .

از چند وقت دیگه وارد مرحله دیگه ای از زندگیم میشم و امیدوارم و مطمنم که همه چی بهتر میشه 

این روزا کلا درگیر باشگاهمم و خب باشگاه ذهنمو آروم میکنه حالمو خوب میکنه .

 این روزا نشانه هایی میبینم که حالمو خوب میکنه و باعث میشه بدونم خدا حواسش بهمه همه چیو سپردم بهش میدونید من عمیقا بهش اعتماد دارم🥺 

من می خوام تمام تلاشمو بکنم ارادمو پس بگیرم هدفامو محقق کنم دنیارو جای بهتر کنم و همه اونایی که تو ذهنمه .

بچه ها بنظرتون ادما همو فراموش میکنن!؟ اگه اینگونه باشه خیلی غم انگیزه🥺

شبتون بخیر 

نظرات  (۱)

😂 کی گفته من دوستت ندارم ؟

 

فقط اونی میتونه  فراموش کنه که الزایمر گرفته ...

 

ولی بیا یکم این ور تر یه چیزی داریم به اسم بیخییال شدن که بد تر از فراموش کردن هستش و ادم ها رو نمیدونم ولی من یکی که زود بیخیال ادما میشم اگه من میتونم شاید بقیه هم میتونن و اصلا هم غم انگیز نیست من یکی دارم باهاش عشق میکنم

پاسخ:
جون بابا😂❤️
اره 🥲
اون خیلی غم انگیز تره که 🥲🥲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">