فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

آشپز باشی 😎

سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۲۳ ب.ظ

یه هفته ای تو خونه مجردیمون به سر میبرم و دیگه هم کلییی گشنم شد و حوصلم سر رفت و دیگه دست به آشپزی زدم 😁

اخر شب نیگا کردم ببینم چطو مرغ ابپز کنم ، نخواستم اون وقت شب زنگ بزنم مامان و  اومدم استینام بالا بزنم که دیدم چیزی برم نیست 😅 اقا مرغ ابپز شد و چههه بوووییی 😍 بس در کیفوری به سر میبردم که گفتم فردا شب خورشت سیب زمینی و مرغ بپزم 😁 این سری مامان یه نکاتی گفت و مام دست بکار شدیم 😎 و چییی شد 😍

اقا روز اولم گفتم بزا شربت برا خودم درست کنم هیچیی نیافتم جز عرق نعنا منم همونو تو یه قابلمه بزرگ کردم شربت 😂😅 و تو یخچال بود و من با همون قبلمه می خوردم 😂😂 فیکس ۳ روز شربت داشتماا 🤪😂😂😂

۱_ بهله و در ادامه مطالب براتون رو نمایی میکنم  که یهو باز کنید همچی کیف کنید 😁

۲_ این غذا مطلق بدون روغن😎😍 پخته شده و فقط توی برنج ۴ تا قاشق روغن 😎😍

۳_ اصولا برنج کم می خورم و چیزی که میبینید نصفه که برا اون وعده کشیدم 

۴_ ویو رو هم لطفا توجه نکنید تو تختمه ، اونجا من کلا تو تخت غذا می خورم 😂😅و اقا همچین شیکان پیکان نیست 😅اشپزی

نظرات  (۲۶)

افرین بر فتل سراشپز😅👏🏻👏🏻

پاسخ:
😂😂😎😍🥰😁

ایول افرین بر تو فتلل آشپزز چه خوب🤗🤗

پاسخ:
مرسی 😁😃🥰☺

اون خورشتا همه توی یک وعده خورده میشه ؟😂😂

 

ایول بابا :)

 

مرغ آبپز چجوریه ؟ بگین منم یاد بگیرم :)

البته پلو هم یاد ندارم 😅😅

 

ولی غذا مجردی فقط املت :)

پاسخ:
قاعدتا با رژیم من دو وعده بود که همه رو تو دو وعده با اخلاف ۱ ساعت خوردم رفت 😂
😁😎☺
خب ببین من ورزش بدون روغن اینا درست میکنم ، رب ریختم تو قابلمه بعد اب ریختم روش ، پیاز خورد کردم داخلش + ادویه جات و نمک ، مرع رو تیکه کرده بودم ( من فیلمه می خورم در کل ) و میزاری رو شعله ملایم بپزه ، سیب زمینی رو هم میزاری گوشتت که پخت و سفت تر شد میریزی داخلش تا بپزه و تامام 
املت ، چیپس تخم مرغ ، تخم مرغ خودش  من باشون زندگی میکنم 😂😂
به سلامتیش اصن 😎

۴ تااا قاشق روغن  تو برنج ؟؟؟🙄زیاد نی یکم...

 

منم تو تخت غذا میخورم تا جایی ک بتونم😂👍

پاسخ:
اقا برنج دوبرابر این بوداا 
خب دوتا ریختم توش نوقع جوشش که بعد اب کش شد ، دوتام کف ظرف موقع دم کردن  قاشقام بزرگ نبودااا بخدا کم ریختم 
😂😂😂👊 من تا اونجام فقط تو تخت یک حالی میده😁

آفرین😍😂به منم یاد بدههه😂😂

پاسخ:
😁😂🥰😍☺
اقا دیگه تو کامنت  ببین توضیح دادم 😂😂😂
فقط پختی تست نکن اول بده یکی دیگه بخوره 😁

اها اونجوری خوبه..

مجردی چرا آبکش میکنی حالا 😐

پاسخ:
هوم 😁☺
پ چکار کنم !!؟ دیدم مامانم اینکارو میکنه منم کردم ، این نهاااایت باشه بار ۵ منه 😂

کته کن راحت تره و زودترم درست میشه

پاسخ:
عه ! مرسی راهنمایی 
خو اونو بزارم برا سریای بعد 😁 

واااااای فتل. دست راستت زیر سر من😅😁

یعنیااااا استعداد آشپزیم زیر زیر زیر خط فقره.⁦🤦🏻‍♀️⁩😐 در اصل استعداد دارم ولی حوصله ندارم. یکی دو باری که یه حرکت زدم _که البته در هر دو بار برنجم سوخت و با پیاز و سیب زمینی و اینا ماست مالیش کردم⁦🤦🏻‍♀️... بهم میگن که دست پختت خوبه😁😎

ولی دست پخت بدون حوصله و ظریف کاری و اینا که فایده نداره. داره؟؟

پاسخ:
😎😎😂😂😂 فقط اون رو سر هستااا
😂😂😂😂 خسته نباشی 
میدونی شومو ها خسته تشریف داری 🤣🤣
اقا این سوزوندی و ماست مالی با دست پخت خوبه باهم نمی خونه هاا نکنه بت فحش دادن  داری ماست مالیش میکنی 😅🤣🤣🤣
خو اگه گفتن حتما هست دیگه 😎😉
اصل حوصله هست دیگه ظرافته بماند ، من حوصله نباشه فقط تخم مرغ و تامام 😂

ما یه لحن خانوادگی خاص داریم، وقتی میخوایم به طرف تیکه بندازینم که رودل نکنی یه وقت! یه نگاه کج میکنیم میگیم: نه رااااحت باش! حالا نمیدونم چرا اخر پست این اومد تو ذهنم که نه راااااحت باش😂 در اصل باید میگفتم نوش جونت 😂😒😑

 

پ.ن: مردم خونه مجردی دارن! نه رااااحت باش

پاسخ:
😂😂😂😅
خو چرا اخه !😁😂😅
واس خونه مجردیه میگی!😂🤦🏻‍♂️ خو مگه چیه !

باریکلا بابا!😎

کم کم داری از استعداداو تواناییات پرده برداری میکنیا!😁😄

 

خورشته که خوشمزه به نظر میاد😋...ولی انگار یکمی مث این مجلسیا روغنیه!...😁

 

یه سوال...برنج کم میخوری؟🤔....پس فک کنم من در مقابل این هیچی نمیخورم!..چون ظرف من دقیقن نصف همین پر میشه...😅

 

راستی اون سری زدی ماکارونیایی که درس کرده بودیو نابود کردی؟🤔...آخه یادمه منم اونجا گفتم که ماکارونی درس کردم و کلن پوکوندم غذا رو!😅

 

خب امیدوارم که در خلوت و تنهایی خودت به استعدادای دیگه ای هم پی ببری...😃

 

:)

 

پاسخ:
😎✌
 بهله دیگه 😁😎 اووو چه استعداد ها که پرده برداری نشده ازشون 😁
من خوردم خوشمزه بود واقعا 😎 یه بووویی داشت اصن😍
یه قطره روغن تو خورشت نریختم ! کلا ابپز بوده 
بستگی داره هم می تونم ۳ برابرشو بخورم  ولی معمول همینقده می خورم کلا رژیمی مثلا 
نصفش! معده تو چقده دیگه کوچیکه 😂
اقاا این چیه یاداوری میکنی چار نفر میبینن 🤣🤣🤣 مثلا دارم دست اوردامو نمایش میزارما 😅😂
مرسی 😃

چه خوب شده :))

اونم با دستور پشت تلفن :))

پسر داییم یبار میخواست ماکارونی درست کنه براش توضیح دادم یه ساعت ونیم بعد با زنداییم رفتیم خونش دیدیم ماکارونی رو تو کاسه کشیده و آبکش هم نکرده همون جوری با آب گذاشته 😂😂😂😂

خلاصه نودلی شده بود واسه خودش😂😂😂😂😂😂دیگه نیمرو خورد 😂😂

پاسخ:
😎😍🥰🥰
اصناااا عاولی بود عاولی 
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 کاش دور اشپزیو خط بکشه 🤪😂
نودل 😂😂🤦🏻‍♂️
میگه بازگشت همه به سوی اوست ( تخم مرغ)🤣🤣🤣🤣

لازم به ذکره در ادامه بگم خدا چیکارت نکنه که خونه مجردی داری ://///

😂😂😂😂😂😂

پاسخ:
🤣🤣🤣🤣🤣😅
خب چرااا اخه 😂
الان دیگه ۱ ساله دارم خونه رو !

اصن دیگه فقط میتونم با این حجم استعداد ندیده بگم:wOW!😎😁

ای بابا...ای بابا!...دستورپختم که هس...برم یه امتحانی بکنم ببینم چی بوده😄...البته از رو دست پخت منکه نمیشه بقه رو محک زد😅...

چه عجیب🤔...خورش آبپز؟🤔...تاحالا نشنیده بودم و ندیده بودم😶....بزار یه بار دیگه نگا کنم!🙄😁

بهش نمیاد!😐😶خیلی قیافش چربه!😁

فک کنم من از دسته ی کرمهای خاکی ام که معده ندارن!🤔😁

نه دیگه...گفتم حیفه🙄😊...بحث آشپزی باشه و این داستانهای جذاب به میان نیایند!😁

 

:)

 

 

پاسخ:
😂😎😎😁
اره دیگه 😁
نیگا سرچ کن ابپز کردن مرغ واست میاره ، البت من سیب زمینیم اصافش کردم 😁😎
ولی خو بخدا یه قطره روغنم توش نیست 😂🤦🏻‍♂️
😂😂😂😐
خو سر آشبپز زیر سوال میره خو 🤣🤣🤦🏻‍♂️

پس حتمن یه سرچی میکنم!🤔😁

باشه...باور میکنم😄...ولی فقط چون تویی و یه عمره میشناسمت ها!🙄😁

ولی حیف میشه ها!🙄😅...باشه پس مگه ازین داستان هم گذر کنیم!😄

 

:)

پاسخ:
باش😁
😂😂 😁😎🥰
نه نه حیف نیست 🤣🤣🤣

موفق باشی...😄👍

پاسخ:
Tnx😁

اره واقعا😂😂

دیگه چیزی نپخت🤣😅

خب یه ساله پس کویتیه😂😂😂

پاسخ:
😂😂😂😂
بیشتر واسه سلامتی خودش میگماا🤪🤣
چیه !😅

😂😂😂😂😂

هیچی 😂😂😂

پاسخ:
هووم😂😂😂😂

😂😂😂😂

پاسخ:
😂😂😂😁

هلاک اون ظرف و ظروفت شدم من^___^

پاسخ:
😂😂😁🥰
  • فاطمه حسینی
  • من راضیم ازت 😀
    * وی خودش بیشتر از یک املت و نیمرو از پسش بر نمی امد و همه ی غذا های مادرش را میسوزاند
    پاسخ:
    😁🥰
    به وی میگوید خسته نباشی دلارو خدا قوت پهلوان 😂😂

    سلام😅😅عالیه

    واسه بار اول خیلی خوبه😂👌

    پاسخ:
    سلام 
    مرسی😁
    😎😂ولی چرا حالا با خنده !😂

    الان بخش درباره من رو خوندم

    در آستانه دانشجویی هستید؟ 

    پس خونه مجردی چرا وقتی هنوز دانشجو نشدید؟🤔🤔🤔🤔🤔

     

    +چقدر فضول شدم :/ 

    دوست نداشتید نگید دلیلشو

    پاسخ:
    باید به رو زش کنم 🤦🏻‍♂️
    خب یه سال خوابگاه بودم بعدم خونه گرفتم 
    طوری نیس😂

    عالیه آفرین :))

    فقط اون خورشت فک کنم برای ۴ نفر باشه =))

    پاسخ:
    🥰😍😎😎
    ۴ نفر !!!😂😁 همه رو خودم توی دو وعده با دوساعت اختلاف خوردم 😁

    نمیدونم

    دیروز الکی خوش بودم میخندیدم😂😂😂

    پاسخ:
    خوبه که 😂😂😂😁
  • میــ๛ آنـہ
  • ماشالله گل پسررر

    پاسخ:
    مرسیی☺😁🥰
  • خانوم لبخند
  • شیکان پیکان 🤔عجب اصطلاحی 😄

    کدآقای کی بودی شما؟ 😅

    پاسخ:
    😂😁😁
    😂😂 مرسی که کد آقا صدام کردین 😁😅
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">