فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

سوووسک

سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۲۸ ب.ظ

اومدم اسم پستو بنویسم یادم افتاد به سوکس توی فیلم سنپطرزبورک ، یادش بخیر چقده من دوسش داشتم.

تقریبا ۱ ماه پیش با شلوارک بودم و حس یه مور مور رو پام کردم ، نیگا پایین کردم دیدم سوسکه 😑🤦🏻‍♂️ ( این همهه جااا بعد اومده بود رو پای من) با خونسردی تامام بستمش به فحش و شوتش کردم ، گفتم فقط مردشی وایسا ولی خو رفت منم سریع یه پشه کش یافتم و رسیدم بش و با اولین ضرب از حالت عمودی به افقی تبدیلش کردم ، پیکر بی جان اون عوضی رو هم بردم پرت کردم توی دامان طبیعت ( ایشالا که سگ بخورتش😂)

خب اینا حالا چیزی نیست ، بعد یه مدت حس میکردم سایه های متحرکیو و فقط سوسک توی ذهن من بود منم میگفتم بکشمش میرفتم دنبالش و تش که می خواستم بکشمش هیییچی نبود 😐😐🤦🏻‍♂️

الان چندوقته گه گاه این حالت  واسم پیش میاد 🤦🏻‍♂️

 

نظرات  (۲۴)

بعله بعله 

سوووسک 

خوب میشی در پناه خدا 

روحه سوسکه میخاد عذابت بده😂😂

پاسخ:
بعله😅😂
بخدا پناااه میبرم به سرعت 
😂😂😂👊 بش فکر کرده بودم 

وای عالی بودد😂😂😂👌🏻

پاسخ:
😂😂😅

تجربه ی خوفناکیه-_-

یه بار نصفه شب از خواب پریدم دیدم یه سوسک تو موهامه

از اون بالدارا که میپره

یه بارم یه شلوار گشاد گل گلی خریده بودم با یه ذوق خاصی تو حیاط جا پهن کردم خوابیدم 

یهوو حس کردم یه چی تو شلوارمه🤣

یه سوسک بود دوباره🤣

پاسخ:
اره اصن جالب نیست حسش، این کثافتم از این بالدارا بود لامصب بسیم بالغ شده بود 
همش تو پام مور مور میشد 🤦🏻‍♂️
تو موهاااات یا ابلفضل
تو شلوااارت اخه یا ابلفضل تر 🤦🏻‍♂️😂
اقاااا اینا خو خوفناک تره 😂😂😂 حتی فکر بشااااا

استلخ ((:

پاسخ:
 استلخ😂😂😂👊

😂😂😂

سلام. خیلی خوبه😂😂😂من واقعا جرئت ندارم اینجوری برخورد کنم! از وحشت میمیرم :/ 

پاسخ:
سلام 
😁😅😂😂😂😂
نه خو من بچه شجاعیم 😁😎

قهرمااان😎😎😂😂😂

پاسخ:
😁😁😅😎😎💪

سوسک  خودش افقی هست:))

 پزشکان و روانپزشکان  لطفا  نظر بدید.!

 

پاسخ:
نخیییرم نیست 🤣😎
پزشکا روانشناسا نیااان معلمااا واساتید بیان 🤣🤣🤣 این اقا اصطلاحه خو دیگه بخوای بیشتر اذیت کنی دعوا میشه 🤣🤣🤪

نفرین سوسکه پشتته😂😂

پاسخ:
🤣🤣🤣👊

میدونی بعد گذاشتن اون نظر پشیمون شدم گفتم نکنه فکر بد کنی 

ولی بعدش جوابی که دادی واقعا...

خیلی پر انرژی و خوش اخلاق باعث شد منم حس خوبی داشته باشم ‌و پشیمون نشم از اینکه نظر گذاشتم 

پاسخ:
نه باو فکر بد چی اخه 
خوب جواب دادم  !😃
خب خداااروشکر ☺😃

وووییی 

من هر موقع سوسک میبینم همش فکر میکنم داره رو بدنم راه میره :////

ووقتی از دید خارج بشه بدتر حس میکنم هر لحظه قراره بپره رو صورتم 😂😂😂😂

مثله اون جوکه که میگفت ترسناکتر از دیدن سوسک گم شدنشه 😂😂😂😂😂😂

پاسخ:
😂🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️ مال تو که خیلییی بدتره 
😂😂😐
از اول کامنتت همین اومده بود ذهنم که بنویسم در جواب که خودت گفتیش 🤣🤣🤣🤣👊
این دیگه تبدیل میشه به یه بحرااانا 😂

😂😂😂😂😂😂😂 سوسک بیچاره 😂 خانوادش با چه امید و ارزویی از ته فاضلاب فرستاده بودنش روی زمین

پاسخ:
🤣🤣🤣🤣🤣
این بالغ بود من بفکر زن و بچه هاشم 🥺😂😂
فکر کنم اه بچه یتیماش گرفتتم 😁🤣🤣

سلام👋

 

منم یه بار تو خونه مادر بزرگم بودم و یه چیزی اومد زیر دستم...😁

فک کردم وسیله کوچیک بازیه...اصنم نگاش نکردم...😅😁

بعد یه مدت طولانی هی تو دستم  گردوندمو چرخوندم بعد گفتم بزار ببینم چیه اصن...چقد گرد و قلمبس!...🤔

نگا کردم...😶

ینی بد تر از اون نمیشد...ازین سوسکای سیاهی که نیم داریره ان بود...😐😑

به یه سرعتی شوتش کردم اونور که فک کنم خودشم ترسید و در رف!😅

بیچاره فک کنم سرگیجه گرفته بود و نمیتونست از اونجایی که شوتش کردم فرار کنه!🤔😁

 

البته الان به درجه ای از سوسک شناسی رسیدم که بوشونو احساس میکنم و جایی که بوش بیاد بشدت احتیاط میکنم!😎😅

پاسخ:
سلام 😊
شت 🤦🏻‍♂️😂😂😂 از این سوسک۲۰۶ 😂😂😅
من همچین تجربه ایو با مارمولک دارم 🤦🏻‍♂️😂 چقده هم لطیفه پوستشون 😐😬
بووو!😐😑

دقیقن از همونا...همونایی که شاسی دارن!😅

پوست مارمولک🤔...من فقط دیدمشون!...به نظرم جذابن!🙄😁

آره یه بوی خاصی دارن!😐...بوی خون نداشتشون رو میدن...🤔البته منظورم همون ماده سبز توی رگاشونه!😁

اگه تاحالا بوی سوسک مرده رو حس کرده باشین میفهمین منظورم چه بوییه!😁

 

:)

پاسخ:
😂😂😂👊
اره 🤦🏻‍♂️ جذابرچی 😐🤦🏻‍♂️
😑😑😑🤢🤮🤮🤢 ماده سبز چی  اصن بی خیالشون 😅

دقیقا😂😂😂😂

پاسخ:
🤣🤣🤣😅

من بسیار کم پیش میاد که سوسک و مگس و پشه بکشم. و اگه این کارو کنم بی شک توام با عذاب وجدانه. ببین الان اگه یه نفر در مورد کشتن یه سگ با این جزئیات مینوشت، مخاطب انقدر تاییدش میکرد؟ برای دور موندن از سوسک، مورچه و حتی مارمولک _ بله ما یکی از خونه هامون مارررمولک داشت، بنده زنده گیری میکردم میبردم تو حیاط ولشون میکردم_ یه سری راه های ساده و طبیعی هست که به محیط زیست هم اسیب نمیزنه و اون بنده خدا رو هم نمیکشه. حالا میخواستم برم بالا منبر و بگم ارزش جون موجودات با هم برابره و فلان و بهمان و آی مردم چرا میزنید میکشید؟ یادم افتاد دفعه اخر یکی از دوستام بهم گفته بود ساجی جون تو خودت داری گاو و گوسفند و مرغ میکشی وقتی گیاه خوار نیستی و من دهانم دوخته شده بود:| دیگه خلاصه من حجت را بر شما تمام کردم. انتخاب با خودتونه. (حیوونا رو نکشیییید😡😤)

پاسخ:
اقااا من خودمم همین جک و جونورا اونم اگه لازم بشه میکشم وگرنه خودمم میگم اونام حق خیات دارن و میزارم برن ولی خو لازم بشه میکشم دیگه 😅
ابلفضلی عجب جوابی داده😅😂😂
اتفاقا با دوست وگنم صحبت میکردم اینم یکی از دلایلش بود و... 
چش چش شوما به خودت مسلط باش

👊(امیدوارم دستت رو هوا نمونده باشه برا اینکه با مشتت بزنی به مشتم!😅)

«جزابر چی» چیه باز؟🤔

آره ولش...با همولنف سوسکا(الان اسمشو یادم اومد🙄😁)به جایی نمی رسیم!😁

 

:)

پاسخ:
😂😂😂😁😅
اون جذاب برا چیه نوشتم بد شده 😅🤦🏻‍♂️
اره اره🤢🤮😬
  • «نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»
  • 😂

    پاسخ:
    😂😂

    من که خاطرات وحشتناکی دارم در دوران کودکی بهتره نگم 😅🤦🏻‍♂️

    پاسخ:
    یا ابلفضل 😂😂😂🤦🏻‍♂️

    جذابن دیگه😁...مارمولکا خیلی باحالن😎...خصوصن راه رفتنشون!🤔...با یه حالت دستپاچگی راه میرن که آدم هول میکنه!😅

     

    موفق باشید😊

     

    :)

     

    پاسخ:
    🤣🤣🤣🤣
    بیشتر حالت راه رفتنشون اینه که عجله دارن و داره میریزه شایدم دستپاچگیشون واس اونه  😅😁😂😂
    مرسی همچنین 😊

    😂😂😂

     

    :)

    پاسخ:
    😂😁
    ☺😊

    فکر کردن بهشم دردناکه🤦🏻‍♀️

    پاسخ:
    اصن یه وضعی 🥺🤦🏻‍♂️
    حالا مال من خوبه دوستان گفتن تو مو و شلوارشون رفته 😑🤦🏻‍♂️
  • فاطمه حسینی
  • من فوبیا اینو دارم که وقتی دارم کفش میپوشم توش حشره مخصوصا سوسک باشه😐 انصافا وحشتناکه

    پاسخ:
    🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️  اره خیلی بده 
    من یبار زنبور توی دمپاییم بود وقتی پوشیدم کف پامو نیش زد 😑

    دقت کنی سوسک کلا تو حالت عادی هم افقی هست ! 

     راستای بدنش با سطح زمین ملاک هست !

    پاسخ:
    بله بله 😂😁
    ولی خو اصطلاحیشو در نظر داشتم دیگه 😅

    مرررسی از راهنمایی هات 

    این کانال های تبلیغاتی رو چطور میشه پیدا کرد؟

    از چندتا بلاگر تو اینستاگرام پرسیدم برای تبلیغ 

    قیمت ها نجومی اصن 

    از 100 تا 600

     

     

    آره دکتر کاویانی رو میشناسم 

    از کنکور زده تو کسب و کار آنلاین؟ 

    پاسخ:
    خواهش خواهش 
    امیدوارم واقعا بدردت خورده باشه چیزای بدردبخور گفته باشم 
    نیگا تو نت سرچ بزن لینک دونی هارو پیدا کن از طریق اونا میشه همچی کرد حالا رایگان یا  هزینه خیلی کم ، بعد به یه محدوده خوب رسیدی بعد با اونایی که هم رده خودتن تبادل بزن بعد تو کانالا در ازای بازدید پست هزینه میگیرن که اونقدا زیاد در نمیاد بنظرم ولی خب حواست باشه کانالش فیک نباشه و و اینکه مخاطباش به کارات بخوره 
    اره بابا 🤦🏻‍♂️ ادم موفقیه هاا ولی من ازش بدم میاد خیلیی رو مخه لامصب حتی حرف زدنش 😑🤦🏻‍♂️ کانالش drkavyani شاید بدردت خورد سر بزن 
    راستی تلگراممو چک میکنم اگه کانالا و لینکدونی هامو داشتم و یافتمش برات میفرستم 
    هرجا کم و زیادی بود بم بگو حتما اگه بتونم کمک و راهنمایی میکنم امیدوارم بدرخشی تو کارت 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">