فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

راننده باحال !!!!

پنجشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۳۴ ق.ظ

اقا چند  هفته پیش قرار شد من یه مسیر دوساعته رو برای کاری برم ، نشستم کنار دست راننده ،کارت بانکیشو داد بهم گفت یه لحظه اینو داشته باش و  گوشیشو براشت پیام بده که نتونست ، گفت اقا انگلیسی بلدی !!!؟ گفتم اره گفت خب پس گوشیمو بگیر رمزش mahmod هست گفتم خب گفت برو تو پیاما این شماره کارتو برام بنویس منم همینکارو کردم بعد گفت خب بنویس خانم فلانی قابل شمارو نداره و... تا اومدم ارسالش کنم گفت وایسا وایسا تهش بنویس ماجرای اون دختره که قرار شد باش صحبت کنید چی شد !!!؟ ( ماجرا ازین قرار بود که این خانمه قرار بود واسه این اقا زن پیدا کنه )

راننده کلا اسکل میزد و اقا بی ادبی نباشه ها طرف داهاتی بود شدید دیگه اون برا خودش صحبت میکرد و من جملاتو مودبانه و شیک مجلسی میکردم و به خانم پیام میدادم 😂😐 فقط یجاشو بد نوشتم اون گفت بنویس این دختره نشد یکی دیگه منم همینجور بد نوشتم 😑😐

اقا من کلا حرفاشو اصلاح میکردم و با خانمه صحبت میکردم اونجاها که رسما منت میزاشت من حذف میکردم ، کلا اعتقادی به تشکر و جواب دادن چشم اینای خانمم نداشت من خودکار عمل میکردم ، بعد ازم درست غلطشونو میپرسید بش میگفتم باو خودم فلانو ننوشتم و فلان نوشتم 😂

یجاش نگه داشت برا کاری ، گوشیشو داد بهم گفتم پیام داد دیگه خودت باش صحبت کن هر چی درسته و می خواد خودت بش بوگو !!!! 😐😐😐

بس که خشک و خالی میرفتیم حوصلم سر رفت ، هندزفریمو دراوردم که کابلو داد گفت برا هممون بزار 😂 منم اولشو زدم فاز قری و ریمیکس بعدی عاشقانه و دلخسته ، جالبش این بود با همشم فاز میگرفت 😂😂😂

وقتی رسیدیم از تشکر کرد و عذر خواهی که ببخشید تو راه کلا پیام بازی میکردیا !!! تهشم یهو برگشت گفت خوشم میاد بلدم هستیا !!!😒😐😑  می خواستم کلشو بپرونم 😒

***برا بابام اینا تعریف میکردم و میخندیدیم ، بابام میگه وسطش باید فحش میدادی که طرف تا عمر داره مجرد بمونه 😂😂

نظرات  (۱۰)

  • فاطمه حسینی
  • 😂😂😂😂 شت

    پاسخ:
    😂😂😂🤦🏻‍♂️

    عجب :)))))))))))))))

    همچین پرسیده انگلیسی بلدی انگار میخواسته متن زبان اصلی برجامو براش بخونی :دی

    پاسخ:
    😂😂😂
    جدی وقتی گفت و من گفتم بلدم ! گفتم نکنه یه سوالی بپرسه کم بیارم 😂
    ولی در حد mahmod بود 🤣🤣🤣🤪
  • Reyhoon. KPOPLOVER
  • :/

    حالا چرا باحال؟؟؟این دقیقا چی ش باحال بود؟؟؟+

    پاسخ:
    هاااا به نکته خوبی اشاره کردی ، خودمم خیلی فکر کردم به این موضوع ولی خب گفتم بنویسم جاش اسکل ولی باز گفتم نه پس یه سری علامت تعجب زدم تهش 
  • آواز عسکری
  • 😁😁😁😁😁😋😋😋☺☺🤩🤩🤩

     

    پاسخ:
    😄😄😁😂😅

    سلام

    خوشم میاد  بلدیا😁

    چقدرم  بلدیا😂

     

    دفعه  دیگه  نبینم بچه ی مردمو اذیت کنی ما مان(پیرو اون کامنتم  تو پست قبلی)...

     

    اینم  اضاف کنم  کلمه ی دهاتی کلمه ی خوبی نبود  بجاش می نوشتی خیلی شوت بود بهتر بود  چون توهینم نمیشد

    خودمم بچه همون دهاتم... چقدر ما از شما شهری ها شهری تریم...

    خیلی ناراحت شدم و بهم بر خورد مشخصه  یا بیشتر نشون بدم.

     

    وبگم منم یبار برا  یه باغبون تو شیراز این کار رو کردم...😊

     

    و در پا یان... چرا از بچع های قدیمی اینجا نیستن  دلم تنگ شده..😢

    پاسخ:
    سلام 
    😂😂😂😂 آی ام خیلی  بلد 🤪 
    چش مامان 😂😁😅
    هوم ببخشید دیگه ! منظوری نداشتم خب توی پستم گفتم بی ادبی نباشه 
    نه نه کاملا مشخصه مامان دیگه بیشتر دعوام نکن ( چه یوهو تند میشی میدونی که منظوری نداشتم )
    اقا منم دهاتیم ، ساده بگم ساده بگم ساده بگم داهاتیم اهل همین نزدیکی هام .... اینم یه اهنگی بود که توی تئاتری که توش فتل کشف شد خواننده می خوندش ( یوهو رفتم قدیما)
    عهههه!!! چه خوب و چه باحال ، داستان اون چجوری بود !!!؟
    🥺😔 خیییلی هاشون نیستن کلی دلم براشون تنگ شده 

    خب اره فهمیدم الان منظوری نداشتی  بخشیدمت  اینقدر من بزرگوارم😄 خب یکی از ویژگی هامه... اینقدرم خوبه گاهی😊

    داشتیم منو وداداشم تو پیاد رو شیراز راه می رفتیم که یه دفعه یکی از این باغبون های(گل و اینا رو درست می کنن من می گم باغبون) 😁عزیز  صدا مون زد گفت بیا ید این گوشی منو بگیرید گرفتیم  گفت ساعت شو درست کنید درست کردیم گفت پیام بدید به زنم  بگید غذا مو  بیار فلان جا... داداششم گوشی داد دستم گفت کار خودت  برا این دو جمله یه متن بالا بلند عاشقانه .. نوشتم آخرم گفتم عزیزکم لطف کن فدای اون دو چشمان مهربونت غذامو گرم کن بیار فلان جا..  غذاش یادش رفته بود..

    گفت دادین گفتم اره  ولی خب من بنیاد یک خانواده رو محکم کردم  هر چند شاید بعدش فوحش بده هاا..

    حالا ما گوشیو رو دادیم دستش می خواد مارو اسکول کنه میگه شماره اوس کریم (خدا منظورش بود)  دارین بگم زودتر آفتاب بفرسته یخ زدیم  منو و داداشم کلا وارد بر کلمه ی اوس کریم هستیم از بس تو خونه می گم  منم گفتم شما رابطتتون با خدای کریم و منان بهتر لطف هر چه زودتر تماس بگیرید همین جور بهش گفتم 

    گفت عه  شما که بلدید می خواستم سربه سر تون بذارم  قبل شما یه دخترو پسر  بودن  باور کرده بودن... می گفتن بذارید ببینیم تو لیست گوشیمون بهت میدیم  یا اگه شما دارید به مابدید

    من  فقط به یه لبخند و خدا حافظ شما اکتفا نمود  وگرنه همونجا می خواستم بکشمش به جای تشکرش بود

    داداشم می گفت کاش حین پیام دادن  می گفت  کاری می کردیم همین صبح برن طلاق  این دیگه می خواد  مارو اسکول  کنه  اسکول...😊 می دونم بی مزه بود  ولی خب خودت گفتی تعریف کن.

     

    تجدید خاطرات شد  راستی می دونی  ۲۱ سالت نیست  تو تازه یک سال و خورده ایی داری.. برا اسم فتل می گما...😊

    منم تنگ شده😊 ازبس ننوشتی رفتن.😟

    پاسخ:
    بابا بزرگوار 😂😂😂
     هوم چرا بی مزه اتفاقا خوب بود ، تهش باید جفتمون یه کرمی میریختیم که نریختیم 😂😂😂
    اوهوم ، کی بزرگ میشم من اخه 😂
    🥺🥺🥺 کاش برگردن ، قول میدم تند تند بنویسم اپ کنم 
    واقعا چطور دلشون میاد برن !!؟🤔🥺

    😂

    اره واقعا😂

    تو هنوز باید نون بخوری تا بزرگ بشی..😂😂😂

    واقعا نمی دونم ... فهمیدی بهم بگو🤔

    یه فضولی خفن  ته ماجرا تو وافسون چی شد؟؟ یه چیز دیگه بگم من هیچ وقت ازش خوش نیومده چرا اخه؟؟

    تو کامنتام هم وقتی درباره افسون میذاشتی هم می نوشتم. 

     

    پاسخ:
    دیگه بیشتر بزرگ بشمم گولاخ میشم 😂😂😂😂
    هوم ، اخه هرچی خودمو میزارم جاشون نمیفهمم چطو دلشون میاد اخه!
    چرا اخه !!!از چیش خوشت نیومد !!؟
    ته ماجرا که هنوز مثل قبل باهم اوکی هستیم ، ولییی خب این بین تو این مدت کلی اتفاقای پیچ در پیچم اتفاق افتاد

    خب من فکر می کنم اون گرگه و تو یه بره 🙈

    همیشه منتظرم چنان ضربه ایی بهت بزنه که قلبت خوش رنگت به سیاهی برسه..🙈

    به نظرت همین فردا برم بیمارستان  روانی بستری شم .🙈

    پاسخ:
    شایدم اون گرگه و من بره و یه روزی  بهم ضربه بزنه !!! ( البته ضربه ای که خودش متوجه نمیشه بنظرم) چندیست احتمالات دیگران رو هم برسی میکنم ، ولی خب خداییش درسته باهم بعضی وقتا اکی نیستیم ولی باز یجوری یکیمون پیش قدمیم 
    نهههههههه نروووووووو بمووون ، خوبییی تو کی گفته روانییی هستی

    خب گفتم شاید این همه افکار بد جایز نباشه

    کلا بگم من ادما رو خیلی خوب می بینم در یه تعریف و یه نگاه می تونم ببینم طرف چه جوریه واکثرا درست بودن

    همیشه حس می کنم او تو رو ساده فرض کرده

    وهمه کاری می کنه و اصلا نگران نیست تو چ خواهی شد

    مثل اون دوتا پسر ه که دوستش داشتن حتی بغلش کردن  یادته نوشته بودی دربارش  

    همونجا دلم می خواست داد بزنم رها کن این چیزی رو که اسمشو گذاشتی عشق به زندگیت برسه...

    شاید من همشو اشتباه می گم.😊

    پاسخ:
    هوم نمیدونم 
    ماشالا تف تف حافظه قوی من خودم یادم نیست چیا نوشتم😂😂
    نمیدونم  و نمیدونم ، اما خب دوستم داره حداقل ، و من عاشقانه دوستش دارم  و دارم سعی میکنم مراقبش باشم همین 

     

    امیدوارم  سر انجامش خیر باشه😊

    پاسخ:
    مرسییی 🌹
    امیدوارم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">