فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

روش تربیتی

شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۲۸ ب.ظ

یاد یه خاطره افتاد ، بچه عموم خیلییی کوچیک بود و هر وقت زنگ میزدیم خونشون این بر میداشت یه ساعت چرت و پرت میگفت 😂🤦🏻‍♂️ بعد یبار مامانم باش حرف میزد و داشت گولش میزد که بره مامانشو صدا کنه من رفتم نزدیک تلفن(جوان بودم و جاهل ) نمیدونم یه دادی جیغی چیزی زدم 😁 که بچه کپ میکنه دیگه اصن حرف نمیزنه 😐 مامانمم خیلی تقلا کرد به حرفش بیاره ولی اون خیلیی ترسیده بود شاید قهوه ای رنگی هم تشکیل داده بود  ولی خداروشکر دیگه پا تلفن نمیومد بعد اون  روش تربیتی من 😂

حالا جالبش اینه مامانم به زن عموم میگفت علیرضا چرا صحبت نمیکنه اومده پای تلفن بام حرف نمیزنه!😐😂 اونم میگفت خیلی عجیبه ساکت یجا نشسته 🤣

نظرات  (۱۲)

  • apollo ‌‌ ‌‌ ‌‌
  • تو چقدر خاطره خنده دار داری؟! :/

     

    +خاطره های خوبت مستدام ((:

    پاسخ:
    خیلیییی زیاده همه رو فاکتور میگیرم 😅😂
    مرسییی🌹

    اولش ته ریش خوندم به جا روش تربیتی 🤣🤣

    ولی روش خوبی دارید 😂😂

    بیچاره بچه‌تون 😂😂

    پاسخ:
    😐😐😂😂😂 شبیهه یعنی !😂🤔
    اصن عالیی😂😁😎
    دلت میاد😂😂 عشق دنیارو میکنه 😂

    سلام😂😂😂

    روشتو دوس داشتم😂😂😂

    کاش میشد واسه این توله های دهه نودی فامیل از این روش ها استفاده کرد که یکم آدم بشن ولی نمیشه متاسفانه😂😂😂😂

    پاسخ:
    سلام 
    😁😂😂😂😂
    نودی بود 😁😎🤣🤣🤣
    ولی حقیقتا ۹۰ نابود میکنن ادمو 😂🤦🏻‍♂️

    بدبخت سنگ کوب کرده😐😂

    پاسخ:
    اره😁🤪😂😂

    روش تربیتی ؟! 😂😂😑

    پاسخ:
    اری 😁😁😁😅

    😂😂 روش تربیتی را از فتل بیاموزید☝🏻

    پارت پنجم با کارگردانی فتل فتلیان 

    پاسخ:
    😅😅😁😂😂😎
    کلاس بزارم کلیی هنرجو تربیت کنم 😅😂

    بچه مردم دیگه حرف زدنم یادش رفت🤣

    پاسخ:
    اصن افتضاح😂😂😂🤣
    ولی جدی ترسیدیم چیزیش شده باشه ها 😂🤦🏻‍♂️

    چرااا اخه😐😂بچه بیچاره...

    پاسخ:
    جوان بودم جاهل😅😂😂
  • خانوم لبخند
  • آخی بیچاره 😂😂

    پاسخ:
    😁😂😂

    چه روشه تربیتی واقعاااا قشنگگ زدی به هدف😂😂😂😂😂

    پاسخ:
    😅😂😂😂😂

    بچه آزار ..‌

    زدی تو ذوق بچه:)))

     چطور دلت اومد:)))

    مربی کودکان:))

     

    پاسخ:
    🥺🥺🥺🥺😭🤧
    جوان بودم و جاهل 😁
  • ..♥️Mobina♥️ ..
  • دلم خنک شد😄

    بلاخره یکی جلوی این نودیا دراومد😁🙄

    بهت افتخار میکنم

    پاسخ:
    😂😂😂😂😂
    بالاخره باید یکی اینکارو میکرد 🤣
    😎😁😂😂
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">