فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

خاطره 😁

سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۲۲ ب.ظ

خب یه خاطره دیگه بگم از زمان قدیما 😂🤦🏻‍♂️

من کلا درس نمی خوندم و همههه فکر میکردن من خر میزنم جز مامان و بابا که اونام تا حدودی میدونستن و اقا بتون بگم من همون بچه فامیل بودم که خانواده ها میزدن تو سر بچشون 😎😁

اقا سال کنکور فرا رسید محیط ارام تدارک میدین من درس بخونم ، صبح بیدار میشدم بابا و مامان میرفتن سر کار منم در ارامش می خوابیدم و ساعت میزاشتم ۱ ساعت زود تر بیدار شم از چشام نفهمن خواب بودم که بعضی روزا لو میرفتم .

کوچه ما خیلییی ساکت بود تا که یهو از سال کنکور من تبدیل شد به مهدکودک انگار همه باهم قرار گذاشته بودن یجا باهم بچه دار بشن 🤦🏻‍♂️ حالا اینا اد میومدن زیر پنجره من بازی میکردن و شلوووغ و ارامشو از ادم میگرفتن منم میرفتم هر روز چند وعده باشون دعوا میکردم . بعد اینا ازم وحشت داشتناا حرف مامانشون گوش نمیدادن میومدن در خونه ما من چشامو گرد میکردم زل میزدم تو چش بچه اونم ایز پی پی اینگ میشد 😂

یبار از خواب پروندن منو منم اعصبانییی با شلوارک و زیر پوش با گام های پولادی و موی ژولیده و سری که ازش دود بیرون میومد درو باز کردم با داد پریدم تو کوچه که یه دختر موجه که رنگ به روش نمونده بود رو به رو شدم 😂 کلی خجالت کشیدم رییز اومدم داخل (نزدیکمون یه دانشگاس این بدبختم داشت میرفت بره سر کلاسش😂)

یبارم یه سنگی چیزی خورد تو در من تییز دوویدم دم در دیدم یه بچه با سرعت میدوعه تقریبا سر کوچه بود بدبخت 😂 اینام لوش میدادن که اره کار اون بود 😂

یبارش زنگ خونمونو زدن رفتم دم در دیدم هیشکی نیست بچه همسایه رو به رویی اومد بیرون گفت بخدا من نبودمااا منم مردم از خنده اصن نابود 😂

یبار دیگش دخترای همسایه بغلی میومدن زنگ میزدن در میرفتن کوچیکم نبودنا 😐(ما فکر میکردیم بچه مچه های اپارتمانی بغلین) منم رفتیم پشت در ورودی خونه نشستم جوری که سایم از شیشه مشخص نباشه هاا درم نیمه باز جوری کرفتم که آنی باز کنم اومدن ایفونو زدن درو باز کردم گفتم بفرمایید 🤨😡 اقااا اینم یک حالی داد که نگو 

و... یادم نیس 😂

نظرات  (۱۱)

اونقد از این پسرا که شلوار‌ک  راه راه میپوشن و میان جلو در بدم میااااااد 

چییییییش

کلی خندیدم 😂😂😂

پاسخ:
😂😂😂😂😂😅
خب خداروکر مال من راه راه نیست 😎🤣🤪

😂😂😂😂

قسمت اول پست چقد عین همیم😂منم الگوی بچهای فامیل بودم ولی هیچی نمیخوندم😐😂

پاسخ:
😎🤣🤣🤣👊
ولی هیچی نمی خونم من با همه فرق داره هاا🤦🏻‍♂️ نخوندن مطلق
  • نویسنده آشنا
  • سلاممممم پپپخخخخخ😂😂😉👌👌🤣🤣🤣باحال بود، مرسی از این خاطره ی زیبا:))

    پاسخ:
    سلااام 🤣🤣🤣🤣🤣😁
    مرسی که خوندی ☺

    😂😂😂😂😂

    چقد مزاحمتون شدن🤣🤣

    پاسخ:
    خیلییییی🤦🏻‍♂️🤣🤣🤣

    احسنت برادر

    با بچه جماعت باید جدی بود وگرنه هیولا میشن قورت میدن ادمو

    پاسخ:
    😁😎😎
    دیقا مخصوصا این گودزیلاها 👌😂

    😂😂😂😂

    پاسخ:
    😁😂😂
  • خانوم لبخند
  • 😁😁😁

    عجب شخصیت مهمی تو محله اتون بودید اینا نتایج آرامشی که براتون مهیا میکردن و قدر نمیدونستین 😁😂

    پاسخ:
    خیلیی😂
    اینا جایی برسن باید از منم تشکر به عمل بیارن 😂😂
    اره 😂🤦🏻‍♂️🥺
  • 🍃̨ مۘــڔٻۧــمۘ 🍃.
  • تو کوچه ما نیاز مبرم داریم بهت :دی 

    الان یکی دو روزه بارونیه همش رعد و برق و ایناس اینا از کوچه بازم جمع نمیشن :////

    😂😂😂😂😂😂

    پاسخ:
    ادرس بفرس فردا میرم پست خودمو پست میکنم اونجا 😎 امداد فتل خدمات ۲۴ ساعته 😂
    😐😐😐 اینا ادم نیستن 😂😅
    ما یبار یکیشونو ماشین زد یه مدت خوب شد ولی باز 🤦🏻‍♂️

    وای خدا جون 😂😂😂
    منو همه میدونن نمیخونم ولی نمی دونم چرا انقد توقعاشون از من بالاس 😐 همه منتظرن ببینن من شریف میارم یا تهران 😄
    بیچاره دختره 😂 دچار عارضه‌ی قلبی ای چیزی که نشد احیانا 😂🤦🏻‍♀

    پاسخ:
    😂😂😂😅
    😐😂😂😂 دعا میکنم دست از سرت بر دارن جدی خیلی حرص داره 🤦🏻‍♂️
    😂😂 اره خداروشکر به مسرش ادامه داد ولی اون ادم سابق نمیشه حداقل چند روز تو شوک میمونه 😂

    دست از سرم بردارن ؟؟؟؟؟ حتمااااااا

    چرا دو سال دیگه که کنکور دادم دست از سرم بر میدارن :/ 

    البته اگه تو رشتم دخالتی نکنن @-@

    پاسخ:
    پس شت 🤦🏻‍♂️
    امیدوارم دخالت نکنن

    قشنگ میتونم حس کنم دختره رفته کل ماجرا رو با یه عالمه پیاز داغ برا دوستاش تعریف کرده و نشستن هر هر هر خندیدین @-@ !

     

    + وی در اینکار تجربه دارد :/

    پاسخ:
    ایشالا که زبونش تا چند وقت بند اومده باشه اون قسمت از مغزش سوخته باشه یادش نباشه 😂😂 که همچین کنه😅😂
    ای وی خسته نباشی 😅😂
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">