فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

بازگشت فتل من 😎

سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۹، ۰۱:۳۷ ق.ظ

سلوووم اقا بعد چند ماه بالاخره اومدم 🥺😍

وقتی اخرین پستمو دیدم فهمیدم چقده نبودم و ببخشید واسه این بی معرفتیم 😭 ولی میدونم شاید بعضی وقتا نباشم ولی باز برمیگردم اینجا😍

اقا همین اول من یه سلامم بکنم به اونایی که رفتن و شاید هنوز به اینجا سری بزنن و کاش یه خبری از خودشون بم بدن ، سلامی گرم بر دخترک بی نام و سلام و درودی بر فنچولی 😂 ( من اینو پیش نویس کرده بودم و وقتی وبو باز کردم ازش کامنت داشتم 😁😍)

و سلامی بر علیرضا که مصرانه کمک کرد زود تر بیام ❤

ببخشید اگه خیلی وقته نیستم و بهتون سر نزدم ، کم کم شروع میکنم به خاموش کردن ستاره ها و هرچقدر که نخوندم می خونم وبتونو 😁😎

خب راستش میدونید من واقعا تو مود نوشتن نبودم، وقتی حسش نیست نمی نویسم ولی وقتایی که مینویسم با عشق اینکارو میکنم 

خب میدونید من بیشتر ادم حرف نزدنم یعنی همه چیزای حالا بدم و حتی بعضی خوبیام  برا خودمه هیچی بروز نمیدم و از یه دایره امن که دارم کمتر پیش میاد خارج بشم چون احساس امنیت بم میده و چیزای زیادی رو نمیزارم کسی ازم بدونه چه توی واقعیت چه مجازی و نمیدونم چرا ولی این بم احساس امنیت میده .

تو این چند ماه واقعا روحی خوب نبودم(نه که خوب نبودم ولی واقعا مودش نبود) و خب چیزایی آزارم میداد نه که کلا بد بودما ولی خب تش روزم خراب میشد و... اصن بگذریم ، حالا اینا به کنار تا خبر شدم(توسط یه ادم احمق)  یه همکلاسی قدیممون ام خودکشی کرده و من چقدر این پسرو دوست داشتم واقعا ادم خوب و باحالی بود 😔

میدونید من کلا با مرگ و قبرستون میونه خوبی ندارم و حتی یه ادم با نسبت هرچقدم دورم روم تاثیر میزاره البته اگه پام به قبرستون برسه  و باااز معادلات ذهنم بهم می خوره و سوالات بی جواب و عدم توانایی اینکه باور کنم و.... 

اقا بگم که الان باحال خوب بیشتر اومدم که باشم و از کلیییی اتفاقای اخیر براتون بگم 😁😍

البته این مدت راستش من کلییی هم تنبلی کردم ولی درعین حال مشغله هام زیاد بود ولی بیکارم بودم😐🤦🏻‍♂️ ولی خب اومدم که باشم و کلی از اتفاقای خوب بنویسم براتون 💪😎😍😍

راستی حال دلتون چطوره سرکیفین عزیزای من برقرارین 😂

نظرات  (۱۰)

خوش برگشتی

پاسخ:
مرسییی😍🌹

چههههه عجبببب 

خوش اومدی 😀

 

پاسخ:
واقعا از دست خودم ناراحتم 🤦🏻‍♂️
مرسییی😃😍🌹

سلام خوبین؟:)

چه جوری مشغله داشتین ولی بیکار بودین ؟😀

خب اشکالی ندارد ایشالا موفق باشید و شاد :)

پاسخ:
سلاااام خوبم مرسیی شما خوبین 
چقده نبودم من🥺
😂😂🤦🏻‍♂️ میدونید در واقع دستو دلشو نداشتم حال خودم خوب نبود یجور خودمو به کارای الکی و فکرای الکی مشغول میکردم اسمش شد مشغله وگرنه کو مشغله😅
مرسی مرسییی🌹🌹

سلاااام خوش برگشتی😍

فدات😢💖

اوهوم میدونم..روح دوستت هم شاد :'(

 

ای جان پس شروع کن😍

مرسی جوون دل😘تو برگشتی سرکیفم بَدَم سرکیفم😍😂تو چطوری نبینم ادا حال بدا رو در بیاری😂💖

پاسخ:
سلااام مرسییی🌹😁
قربونت🥺❤❤
مرسی 🙏
خب پست اول از کرم ریختن اون روزم می نویسم 😁😂
برقرار باشی عزییز 😍😂😂
منم سر کیفم بدم سر کیفم 😂❤😁

واقعا خوش برگشتیی🙂🙂

خوشحالم که حالت خوبه فتل☺️💫

ایشالا همیشه سره کیف باشی مشتاقانه منتظره نوشته های قشنگتم پسر😁🤗

پاسخ:
مرسیی مرسییی🌹
☺☺🥰
☺☺🥰😍😍 مرسیی به زودی اپ میکنم 😁

خوش برگشتین D:

پاسخ:
مرسییی🌹🙏

علیک سلام 

خوش اومدین 

 

پاسخ:
یاد این سلام علیکم و علیک سلام تو اینستا افتادم 😂😂
مرسی مرسیی🌹
  • پَـــــر واز
  • سلام خوش برگشتین :)

    برقراریم الکی هم ادای بدحالا رو درنمیاریم😂😎😭

    پاسخ:
    مرسییی🌹
    خداروووشکر عزییز 😂😂

    😍😍😂😘😘

    پاسخ:
    😘❤😍

    سلام

     

    خوش برگشتی :)

     

    پاسخ:
    سلام
    مرسی🌹
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">