فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

مجردانه ۳

پنجشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۲۲ ب.ظ

سلوووم چطورید اقا حقیقتا جدیدا تنبل و شدم و کلی شلوغ ، یعنی کارای یهویی پیش میاد و یه روزمو کامل میگیره ولی باز از قبل وضعیت بهتره .

یه جمع مجردانه بود که یه دوروزی باید باشون سر میکردیم ، اقا اینا میدونن من بادمجون دوست ندارما ولی باز سر اینکه کرم بریزن برا یکی از وعده ها فکر کنم یه ۴ - ۵ کیلویی بادمجون گرفته بودن 😐 و کشک بادمجون درست کردن ، من دست اخر وسایل سفره رو که میبردیم گفتن تو غذارو بیار منم تو کابینت یکی دو  مشت بزرگ ناردونه برداشتم روشو تزئین کردم و گند زدم به غذا 😈 حالا خودمم می خوردم تازه به به کنانماا ولی افتضاح بود 😂 تو هر لقمم که ناردون نبود میگفتن یکمی همی الان بزا لا لقمت😂🤦🏻‍♂️

حالا یه سری قبل تر شوید پلو بل لوبیا درست کردیم و یه تعداد تن ماهییم پیاز روغن گرفتیم قاطی برنج کردیم داشتن میبردن سر سفره جهت کرم ریختن گفتم واای اگه گفتین چی کم داره !!! گفتن چیی!!؟ گفتم کشمش 😐 اونام جهت نامردی کردن کلی کشمش درست کردن ریختن قاطی غذا 😐 من که هنوز به نیکی از غذاعه یاد میکنم ولی اونا فحش میدن 😂

نظرات  (۶)

  • Vɪᴏʟᴇᴛ シ︎
  • وای منم از بادمجون به شدت متنفرم

    تا تو باشی کرم نریزی😂😂😂

    کشمش توی غذا؟! حتی نمیتونم تصورش کنم🤦‍♀️🤦‍♀️

    پاسخ:
    خیلییی افتضاحه 😑
    من ادم نمیشم هنوز کلی هست 😂😁
    منم یه زمان متنفر بودم ولی اینا بسکه تو غدا ها کشمش کردن عادت کردم 🥺😂

    منطقی ترینش همین بود 😂 

    شما که در هر صورت از بادمجون بدتون میومد، یه چیز دیگه‌ام بهش اضافه شه مشکل آن چنان ایجاد نمیکنه، ولی حداقلش اینه که اوناهم عذاب میکشن 😂✋

    پاسخ:
    😂😂😂😂🤣
    تشکر میکنم از دید بسار دقیق شما به مبحث کشک بادمجان 🤪🤣🤣
    دیگه باید حالشون میگرفتم 😁😂

    میرزاقاسمی رو بگو😂🤦‍♂️

    پاسخ:
    میزا قاسمی کدوم بود 🤔😂😂
  • ..♥️Mobina♥️ ..
  • وای بادمجون😖

    من زبونم پودر میشه یذره حتی میخورم🥺

    انقد خارش و سوزش...وای از بادمجون خیلیییی من بدم میاد:(

    کشمش توی عدس پلو رو دوس دارم خیلییی

    قبلا نمیخوردم ولی بعد که امتحان کردم خوشم اومد.کلا از غذاهایی ک یذره شیرینم باشه بدم میومد ولی الان عاشقشونم😍

    سلام راستی:)

    پاسخ:
    سلاام 
    😬😬😬 خوشحال میشم پیدا میکنم چارنفرو که اونام دوست ندارن 😂🤦🏻‍♂️
    شت🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️
    منم دقیقا ذائقم همین ذائقه تو بود ولی مجبوری عوضش کردن 🤦🏻‍♂️😂
    من کشمشو متنفر بودم بس که خوردم دیگه می خورم 😂🥺

    🤣😆

    پاسخ:
    😁😂😂😂

    اصلا پیشنهاد میکنم کتاب آشپزی بنویسی :)))

    پاسخ:
    😁😁😅😂😂
    فکر کنم به زبان های زیادی هم چاپ بشه 🤪😎🤣
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">