فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

شلم شومبا ۳۰

چهارشنبه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۱، ۱۰:۴۸ ب.ظ

سلااام حال و احوالتون چوطوره 

۱- فک کنم باز باید مطالبو یجا یادداشت کنم که یهو از ذهنم نپرن 

۲- شبی نشستم صحنه زنی رو دیدم و خب مورد پسند واقع شد 

۳- دیروز تو مترو حامل یه سوتیه بد بودم یعنی خیلییی بدا فقط سعی کردم زود جمش کنم و نمیدونم اصن کسی فهمید یا نه دیگه اینم شانس مایه اخه بگو پسر این شانسه تو داری 😂

۴- یه چند روزه زیر روزه گرفتن در میرمو شنگولم ولی خب روزه میگرفتم بیشتر غذا گیرم میومد اخه اگه تنها باشی و حوصلتم نشه منجر میشه که همچی به خودت نرسی ولی شربت آبلیمو رو خوب به بدنم تزریق میکنم

۵- دیروز رفتم آزمایش دادم که خودش به اندازه کافی داستان بود ، امروزم رفتم سونو دادم فعلا جوابو خودم ترجمه زدم تشخیص پزشکی رواعلام کردم 😎 ولی خب حالا برا احتیاط میگم ببرم دکترم ببینه ببینم تشخیصامون چقده فرق داره 😂

۶- از ۱۰ اردیبهشت باس پاشم برم دانشگاه و خب مشکل اول من چی بپوشم که حالا باید یه خرید برم واسش ، مشکل دوم اینکه مجبورم یه سری هارو باز روئت کنم و تحمل و هنوز پلن مشخصی واسش ندارم اخه نمیشه کاریشم کرد ، مشکل سوم همه ارائه هاشونو انجام دادن ولی مال من دوتا ارائم میفته تو حضوریا و اینم شانس مایه بعدی

۷- ورزشو استارت زدم و واسه شروع خوب بود از پسش بر اومدم ولی این شکمو کجا دلم بزارم اخه درکمال ناباوری بالاخره منم دچار اندکی شکم و پهلو شدم 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">