فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فردا عمل دارم 😬

چهارشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۳۹ ق.ظ

سلام چطور متورین 

خب خبر اینکه فردا ۶.۵صبح قراره برم اتاق عمل و یه عمل در پیش دارم .

می خواستم شلم شومبا اپلود کنم و حتی پست دیگه ای ولی خب راستش دستم به نوشتن نرفت ولی زود باز میگردمو پست اپلود میکنم .

کلی پروژه و تمرین ریخته تو دست و بالم امشبم حتی جا اینکه بخوابم می خوام به یه بخشی از تمرینا برسم البته خب از عصر یهو یه خواب عمیق  دوساعته رفتم و واسه اونم هست که خوابم نمیبره ‌.

پ ن :  می دونی نمیدونم باید چکار کنم منی که همیشه درحال گند زدنم 

پ ن : اهنگ جدیدی که میشه گفت قفلم روش »»»»» بهانه (معین) 

شبتون سرشار از آرامش 

 

نظرات  (۲)

سلام عیلکم و رحمه الله

خوبی حاجی؟...حقیقتش من تازه اومده همین آخرین پست بود؟

نمی دونستم من برم همه افسردگی میگیرن...همه از غم من در نهایت پاشون به بیمارستان باز میشه...اینکه از جنابالی اونم از محیا بانو...

میدونستم ولتون نمیکردم به حال زار و نزار خودتون ! ای بابا...

 

راستی جوابتو برا اون پیامم دیدم...(میبینی توروخدا...دیگه حتا فاز مودب بودنمم پریده!)...تشکر برادر!

 

خوب شدی پستی بزار ، حتا اگر خالی باشد ! (ادبیات را در هم آمیخته و گندی به ادبیاتِ همدردی می زند!)

 

امضا  :)

 

پاسخ:
سلام علیکم و رحمت الله و برکاتو 
خوبم مرسی تو خوبی 
😂😂😂
یادم نمیاد جواب چی بود 😐😅 خواهش میکنم 
حتما حتما به زودی باز فعال میشم 😁
  • حصـــــــcafeh.ـــــین ..
  • خدا بد نده !

    انشالله خوب شی دوست عزیز

    پاسخ:
    مرسی داداش 🌹
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">