فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

۲۴ سالگی

شنبه, ۵ شهریور ۱۴۰۱، ۰۸:۲۸ ب.ظ

یکم دیره واسه اطلاع رسانی اما خب حیف نیست از تولد فتلتون بی خبر بمونید 🥺

وی در پانزدهمین روز ماه مرداد در خانواده ای مذهبی چشم به جهان گشود 😂

باورم نمیشه ۲۴ سالم شده یجورایی تو سن ۲۰-۲۲ سالگیم گیر کردم همش حس میکنم تو اون سنم 

به دلیل مصادف بودن تولد این شخص بیانی با تاسوعا و عاشورا تولد ایشان بکل کنسل شد و ایشالا سال بعد 

کاش میشد الان تافت بزنم به خودم دیگه حداقل بزرگ تر نشم 😂🥺

قابل ذکر است دو نخ از کله مبارک ایشان سفید شده 🥺

امسال اولین تولدیم بود که از شدت دل تنگی ها آن چونان گریستم که اصن ولش کن 

جهت ارسال کادو های خود می توانید از طریق کامنت با من در تماس باشید😁 

خودم میدونم خیلی بد نوشتم الان مثلا سر کارآموزیم 🤦😂،حالا بعد میام توضیح میدم و از احوالات و اتفاقات مینویسم براتون 

نظرات  (۷)

خببببب کیک کو که کادو بدیم

پاسخ:
هعی وای من که کیکو خوردیم 😅
کیک امسال محفوظه 😎

مبارکههههه 🎉🎉🎉🎉

پاسخ:
مغسیییی
پوزش برای پاسخ دیرهنگامم
  • نویسنده آشنا
  • سلام ، تولدت مبارک گل پسر 🌹

    انشالله سلامتی و عاقبت بخیریت.

    پاسخ:
    سلام خیلیی مرسی 🌹
    سلامت باشید من عذر می خوام برای دیر جواب دادانم 

    تولدتون مبارک باشه :)

    پاسخ:
    مرسییی
    ببخشید دیر جواب میدم 

    عه مبارک باشه

    خیلی وقته دیگه سر نمیزنم؛ برام جالب بود که بازم پست میزاری 👌

    پاسخ:
    خیلیی مرسیی 
    اوهوم ولی بازم تنبلی کردم الان ولی دیگه هستم  بنویسم 
    ولی چه دیرهنگام دارم جواب میدم پوزش امیدوارم همچنان فعال باشی 

    چرا من فکر میکردم از من کوچیکتری؟؟ در حالی که یک سال از من بزرگتری! 

    پاسخ:
    عه! 
    بیا فخر بزرگ تری بفروشم یا نه 😂😂
    ولی چه دیرهنگام دارم جواب میدم پوزش

    Where are you man? 

    We still waiting for you!...

    پاسخ:
    آی ام هیر 
    بازگشتم😁
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">