فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

کارآموزی😬

شنبه, ۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۵۳ ب.ظ

سالااام چطورین

خب از چی بنویسم براتون وقتی اتفاق جدیدی نیوفتاده 🤔 

خب اول بگم اون امتحانه بود که گفتم صبش خوابم برد به همین سادگی به همین خوشمزگی🥺

خب سربازی که از رگ گردن بم نزدیک تره میدونید فعلا یه خبراییه که امریه بگیرم البته یکی جور شد ولی فعلا کنسلش نمودم اصن دوست نداشتم برم و اولویت به نرفتن ۱۰۰٪ اونجاس

بگم از دوران کارآموزی مزخرفم که مزخرف به تماااام معنا بود ، یه کارخونه بزرگ که مدیرعاملش دوست پدر گرام بود و به اصرار رفتم اونجا درحالی که مخالف بودم 

رفتم قسمت پژوهش و طی صحبت ها قرار شد سایتشونو بروزرسانی کنم یه سایت بزرگ و یه کار خیلی سنگین هم بود ولی همینو بگم که ول معطل بودم و هیچ اتفاقی نیوفتاد .

با مترو میرفتم یه چندتا ایستگاه با خونمون فاصله داشت بعد از ۸ صب تا ۳ ظهر 🤦 منکه تازه طهر برمیگشتم ناهارمو اماده میکردم 😂🤦 تو این مدت هیچ وقت نشد  صب یا شب غذامو اماده کنم(اونا ناهارشونم میاوردن ) ، اواخرم وقتی فهمیدم ول معطلم صب اگه حوصلم میشد میرفتم اگه نه هم می خوابیدم . ولی هر روز بشون فحش میدادم یعنی اگه بدونید ولش کن بزا من حرص نخورم.

نههه بزا اینو بگم لپ تاپ من کابل لن بش وصل نمیشه پس تبدیل نیاز داره اینام گفتن بخر که نت اینجا استفاده کنی و اینا حالا برا دانلود یه نرم افزار ۲ گیگی😐 ( خودم نت شیر کردم دانلود کردم ) منه احمقم رفتم ۱۳۰ فاکینگ تومن دادم کابل خریدم که اصلا استفاده نکنم( اون اوایل همچی فاز داده بودن فک میکردم اوو چه خبره ، اره باید اینجا نت مستقیم داشته باشی و فلان 😒) خدایی زورم گرفت که خریدم حتی یبارم وصل نکردم استفاده کنم 😐

دوباره اومدم بنویسم و حرص بخورم پشیمون شدم😂 

شبتون بخیر 

نظرات  (۱)

  • فروزان علمشاهی
  • سلام. 

    خداقوت

    چند تا پست هات رو خواندم برادر پر حاشیه من.. 😊

    خیلی وقت بود شما هم نمی نوشتی.. ان شاء الله موفق باشی، با پست جدید منم بعد از قرنی🤣 به وبلاگ برگشتم..منتظرت هستم.. 😎

    پاسخ:
    سلام به به ببینید کی اینجاست 
    وقتی دوباره استارت نوشتنو زدم و لیست وبلاگایی که دنبال میکردمو دیدم و یادتون افتادم خوشحالم که کامنت گذاشتین 
    کلا حاشیه جزیی از منه انگار😂😅
    اره نمیدونم یجورایی دست و دلم به نوشتن نمیرفت شایدم تنبلی بود ولی خب برگشتم تا بنویسم 😁
    به به الان سر میزنم 😁😍
    امیدوارم الان که برگشتین همچنان بنویسید و چراغ وبتون روشن بشه 
    موفق باشید 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">