فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

شلم شومبا ۳۱

پنجشنبه, ۱۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۴۹ ق.ظ

سلااام شبتون بخیر 

- گفتم باس تیتر بنویسما ننوشتم باز یادم رفت 😐

- خب فردا ثبت نام ماشینه و امیدوارم از این دوتا ثبت نامیا اسم من این بار دربیاد اگه شمام بی خبرید بدانید و آگاه باشید و بشتابید.

چند وقتیست که قرار بود برام ماشینی اختیار کنن اما پول که اوکی شد ماشین آنچنان کشید بالا که هیچی دیگه.

 - انگشتم همچنان اتل هست ولی خب یهو ضربی چیزی بخوره همچنان دردناکه و امیدوارم تا ۲۰ خوب بشه 🥺

 - توی درسایی که معرفی به استاد برداشتم یه استادش جدید اومده و خب گفته بود حضورا باید برم و اینا ، دم در کلاسش منتظر بودم تا تموم بشه یهو دیدم یکی اومد بیرون تلفن جواب بده بعد منو دید گفت شما با من کار دارید و اینا من فهمیدم استاده 😂 استایل اصن به استاد نمی خورد و ریزه میزه و قیافش کوچولو کیوت اقا من فک کردم از این ورودی جدیداس اصن 😂

توی تایم امتحانا رفته بودم دانشگاه فک کن حراست برا ورود به ساختمون دانشگاه گرفته بودش هعی میگفت آقاا من استادم خودم  کلی گفت گفت تا بعد طرف راهش داد بعد باز تو سالن بود می خواست بره آموزش باز حراست گرفتش 🤣🤣

ولی خیلی مهربونه با وجود سفید تحویل دادن برگم گفته ازم ارائه قبول میکنه و یدور دیگه امتحان میگیره ازم 😁

اها یچی جالبش اینه که به بچه ها گفته متاهله و بچه داره ولی حاجی بش نمی خوره ، امتحان میان ترمشو که رفتم نشسته بود بالا سرمون کیک اب میوه می خورد 😂

- شایان ذکر هست که فعلا خواب عجیب غریبی ندیدم با تشکر 

- خب من چون دانشگاهم از تابستون تموم شد و فقط معرفی به استادا رو داشتم دیگه دانشجو حسابم نکردن و بیممو قطع کردن ، از محل کار برنامه شد که از مهر بیممون کنن و من واسه یه سری کسر داشتنا بیمه نشدم و اینقدر روال مسخرس واسه خاطر یک ماه گند خورده و همچنان بیمم رد نشده قرار شده از ماه دیگه بریزن و یکی دوماه قبلو هم رد کنن حتی 

شبتون بخیر ❤️

نظرات  (۲)

ینی قراره ازین به بعد بجا تاکسی با ماشین خودت بیای وبلاگ🧐؟پس داری جو رو آماده می کنی که بگی قراره بیشتر بیای؟🤪😅 ای زرنگ😂

 

🤣🤣🤣چه استاد خوبی،خداحفظش کنه🤣🤣🤣

 

انشاالله موضوع بیمه و احوال انگشتتم حل بشه😊

راستی مامانت چطورن؟حالشون بهتره؟🤔

 

:)

 

پاسخ:
اگه برنده بشم اره😁😂
بیام وب😂😂 
خدا از این استادا زیاد کنه آمین 😂
مرسی مرسی🌹
اره بهتر شدن خداروشکر ولی خب تشخیص شد ذات الریه 🤦

😂😂

 

آمین🤲🏻😂

 

خواهش🙂

 

انشااله که بهتر بشن😊

 

:)

 

پاسخ:
😂😂🙏
🌹☺️
موچکرم🌹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">