فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل بچه دوست یا بچه های فتل دوست 😁

شنبه, ۱۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۲۲ ب.ظ

 

سلاام چه طو رین 😁

خبر دست اول فقط همین که کمرمم درده میبینین تورو خدا اصن قسمت نیست من ورزش کنما گفتم حالا که دستم اینجوره رو پا شکمم کار کنم که فعلا کنسله .

دیروز رفتم خونه خالم اینا و دختر خالم مثل همیشه وقتی منو میبینه مثلا ذوق میکنه و لوس میکنه خودشو چرخ میزنه بعد میندازه خودشو 😂 منو برداشته برده اتاقش بازی کنیم خالم صداش میزنه میگه فتلو تعارف کن بیاد میوه بخوره اینم از اینور داد میزنه فتل میوه نمی خوره 😂 

من عاااشق بچم ، دختر که باشه اصن دیگه حرفی باقی نمیمونه ، خدایا من یکی عین همین دختر خالمو می خوام مرسی😂

کلا رابطه بچه ها با من خیلیی خوبه ، یکیش که توی ذهنم مونده همیشه یبار یه مهمون گیرمون اومد برا بار اول میومدن خونمون و اصن ما باشون ارتباط نداشتیم یه پسر کوچولو کله فر داشتن قیافشم عین پتو مت خیلیی کیوت بود، بعد این از بدو ورود شروع کرد با من بازی میکرد ، یکم که گذشت من دیگه رو مبل نشسته بودم ببین این از مبل زد بالا اومد رو پام نشست بعد دستامو از رو دسته ها برمیداشت میزار رو خودش 😂 تا دستمو بر میداشتم باز دستمو میگرفت میاورد منم که اصن خر ذوق😂 آخرشم بزور از خونمون بردنش نمیرفت 😂

چند هفته پیشم که بچه داییم به دنیا اومد و رفتم بغلش کردم وای ببین یه چسه بچه اصن من چجوری براتون بگم 🥺

اقا دیگه من عااشق بچم ولی خب تا مثلا کلاس اولش تموم بشه بعد اون در نظر دارم ببرم بزارمشون پرورشگاه 🤣🤣 از اونورم میگم من ایقد بچه دوست دارم برم ۴ تا زن بگیرم که تعداد بچه ها خیلی بیشتر بشه 😂🤪

 

نظرات  (۲)

بچه تا حوالی ۳ سالگی اصن نمیتونم تحمل کنم کافیه یه بار گریه کنه تو بندازمش تو صندوق عقب ماشین و ماشین و ببرم وسط کوه خودم اسنپ بگیرم برگردم گریش که تموم شد حالا منم بدم نمیاد 😂

پاسخ:
خشونت تا کجا اخه😂😂

😂  این خشونت نیست این ابراز احساسات هستش مثبت فکر کن

پاسخ:
اقا حله😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">