فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

از هر دری سخنی یا شایدم شلم شومبا

يكشنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۰۰ ق.ظ

سلام چطورین 

این چند روز کجا بودم !؟ هیچ همینجا فقط خسته بودم ، جسمی نه بلکه روحی کلا حس حال هیچی نبود دستمم به نوشتن نرفت .

از نیازمندی هام اینه که برگردم حداقل ۶ سال قبل و یکی یکی اشتباهامو درست کنم و بیام جلو که خب نمیشه پس باید از الان به بعدو خراب نکنم 😬 .

راستی پس فردا تولد یه بیانیه البته نمیدونم اینجارو بخونه یانه ولی خب اینجا تبریک میگم بهش و براش از ته ته قلبم براش آرزوهای خوب میکنم ❤️ 

چرا به خودش پیام نمیدم !؟ خب قطعا اون روز باید یکی از بهترین روزای زندگیش باشه و من اصلا هیچ ایده ای ندارم که با دیدن پیامم لبخند بزنه یا گند بخوره به روزش ، البته خواستم جوردیگه ای حداقل تبریک بگم ولی خب باز گفتم بهتره هیییچ کاری نکنم که حتی یه ریزه ناراحت بشه شاید بهترین کارم این باشه که حداقل ناراحتش نکنم اونم توی روز تولدش.

این مغز پر ایده که ایده ها ازش فوران میکنه باز کلی ایده اورده رو کاغذ و فقط امیدوارم دست به کار بشم براشون 😁 

ورزشمو هم از امشب استارت زدم 😎

زبانم که درحال استارته 

باید شروع کنم سریال هایی رو که می خوامم ببینم 

 کتابم با بوف کور استارت زدم ، کلی کتابو که قبلا خریده بودم  رو در دست خوندن قرار دادم 

چند وقت قبل رفته بودم بوک لند و چقد ادم وسوسه میشه برا خرید کتاب ولی خب مثه بچه ادم اومدم بیرون گفتم اون همه کتابی که خریدیو بخون بعد چشم 

نظرمه یه وام بگیرم تا سقف ۱۵۰ تومن البته که هنوز هیچی مشخص نیست شایدم بکل ول بشه یا خیلی کمتر بشه !

شبتون بخیر زیباهای من ❤️

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">