فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

عکاس خیابونی

يكشنبه, ۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۴۸ ب.ظ

سالاام 

سر زند بودم سمت بازاروکیل رفتم تو حس حال خودم درحالی که یه شلوار مام استایل به پا با یه تیشرت زرد و کت جینی که روی دستم انداخته بودم قدم برمیداستم که برم سمت مترو و برگردم خونه یهو یه پسره صدام زد اقا اقا یه لحظه یهو حواسم اومد سرجا وایسادم تا بیاد دیدم عه یه پسره دوربین به دست نزدیک شد گفت همینجور که میرفتین ازتون عکس گرفتم عکساتونو ببینید یه نگاه از روی بی حوصلگی انداختم شایدم بد نبودن الان که فکر میکنم اصلا دقیق نگاه نکردم جرئیاتی یادم نیست فرم صورتمو هم حتی به یاد ندارم ! 

گفت اقا می خواید عکس بگیرم !!؟ نه مرسی و رفتم

تو کل مسیر داشتم به ویدیوهایی که تو اینستا میبینم فکر میکردم چه اون عکاس خیابونیای فان چه اونا که شکار لحظه ها عکس میگرن چقدر زیبا میشه ، بعد فکر کردم که اگه با تیپ لش نبودم و رسمی پوشیده بودم اون روز ازش می خواستم ازم عکس بگیره. 

وای دارم فکر میکنم که باید یه سری عکسایی بگیرم 😁

نمیدانم اطلاعی ندارم ولی شاید یه کمالگرایی مزخرف دارم 🤦

پ ن : جمعه بابا کلی به درختا و گلای توی حیاط رسیده بود و بخشی از درختارو بریده بود و بعضیاش خارهایی داشت به طول چند سانت و توی کمکی که خواست علاوه بر دست خودش که زخم شد یه خار بزرگ رفت تو دست من و درحالی که گفتم ای و اومدم فحش بدم سکوت کردم و بابا کلی خندید بهم 😂🤦

پ ن : الانکه دارم مینویسم خونه نیستمو در محلی به سر میبرم که صدا تلوزیون حسابی بلنده و این روانی کننده ترین اتفاقیه که میتونه برا من بیفته 😑

پ ن : مجدد رفتم دکتر پوست و مو و دوباره یه خروار دارو داد 😬 بسکه امپولم برای بنده حقیر مینویسن باسن مبارک به آبکش تبدیل شده اخه این چه وضعشه 🤦

نظرات  (۲)

😂داداش پسر و دکتر پوست ؟ مسئله همینه دیگه دوستت پشماش ریخته رفته تو شک 

پاسخ:
مگه اشکالی داره😐 
حتما باید واسم کچل بشم !؟😂 یا موارد دیگه رو پیگیری نکنم به فلاکت کشیده بشم 
کدوم دوستم !!؟

نه داداش حلاله من یه لحظه فکر کردم رفتی از اینا که نمیدونم پوست بی چون و چروک و صاف و روشن داشته باشی 😑😂 آره اون حلاله برو خدا قوت مشکلات زیاد شد بهشون بگو دوستت دارم خودشون میزارن و میرن

پاسخ:
😂😂😂🤦
اونو میزارم راه اخر😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">