فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

شلم شومبا ۳۲

پنجشنبه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۳۹ ق.ظ

سلام چطورین عشقا 

یادش بخیر اون زمان مینوشتم چقد ویو می خورد هر پستم ولی الان برکت رفته ادم دلش میگیره مثه قبل نیست.

دلم بگی نگی گرفته اصن یه آن اومد چشمام اشک آلود بشه ولی فروکش کرد ، اگه بخوام از سردرگمیم بگم قابل وصف نیست و فقط خودمم که میدونم چه افتضاحیه ، اصن گیر کردم ، توی چی!؟ توی همه چی 🤦 البته که یه بخش زیادیش مهم نیست اصن ولی خب یچیزاییم هست که از ذهنم بیرون برو نیست. دیگه فقط زخمه که بر تن و بدن وی می خوره با فکراش.

- صبی از خونه زدم بیرون برم دنبال یه سری کارام و با موتور بودم یهو یه خانمه با بچش که جلو در مجتمع کناری بود دست تکون داد اقا وایسا و سلام کرد سلام کردم گفتم بفرمایید!!!؟ گفت مامور پستین !!؟ بعد خودش گفت نه نیستین ببخشید😐😂

- اقا ایده های من استارت که نمی خورن هیچ بهشون اضافم میشه ، دیگه هعی برسی میکردم یکیو استارت بزنم که مد نظرم بود اون کنسل شد ایده ها جدید اومد بالا همین روزا استارت میزنم 😬 اینا جواب بدن پولو دربیارن دیگه میرم سراغ بقیه کارا وایده ها که سرمایه زیاد تری می خوان یا نظرمه تعدادیو استخدام کنم البته که نیازه همت کنم یه سری اموزشم ببینم 

- فردا باس مینی بوس امتحان بدم و ایسالا قبول بشم دیکه گواهی نامم تبدیل به پایه ۲ میشه 

- اولین فرصت باید برم چشمامو چک کنم  

- طی ورزش ها ارنجم یه درد اومد سراغش و چند روزی تعطیل کردم و هفته دیگه سعی میکنم برم باشگاه 

- اهنگ قفلی فعلا زیر نخلا بود البته که روش یه کلیپ ساخته بودن که گند زد به ذهنم همش خندم میگیره وسطش 😂 اما الان دیگه بکل قفلم رو نور چشمی سهراب پاکزاد وفقط همین پلی میشه و تامام 

- الان تمام سعی برا پیشرفت و ایجاد تغیرات مثبت بیشترم یه پول قلمبه هم گذاشتم بانک دیگه ببینم وضعیت بکجا میرسه چه امتیاز وامی میتونم دریافت بنومایم 

- دیشب پستامو میخوندم دیدم عه غلط تایپی مایپیم زیاده ولی خب حس ویرایش نی پوزش 

شبتون بخیر زیباها❤️

 

 

نظرات  (۲)

داداش از غلط املایی حرف نزدن کامنت قبل تر پوست و دوست نوشتم دیگه دیدم حسش نیست گفتم خودت میفهمی 😂

 

 

دختره خماره تو رو با ساقیش اشتباه گرفته بود (مسئله عادی هستش)

گواهی پایه دو ؟؟؟دادا حوصله داریا من امروز رفتم اولین جلسه این کلاس آیین نامه بعد از همون دقیقه اول حوصلم سر رفت به جای تخته نشستم دخترا رو نگاه کردم (درسته کلاس ما چیز های خیلی حق و پلنگی داره ولی حقیقتا کلاس آیین نامه خیییییلی حوصله سر بره کی ماشین میدن دستم راه گم کنم برم جلو مدرسه دخترونه 😁راهنمای چپ بزنم راست بپیچم)

پاسخ:
و منی که متوجه نشدم 😂🤦
 بی شک ، نمیدونم والا خودمم پشمام ریخت اصن این خانمه چرا منو با مامور پست باس اشتباه بگیره 😐
از بحث حوصله که ندارم لازمش دارم وگرنه نمیگرفتم ، ما دیگه فقط ایین نامه امتحان میدیم کلاس نداره ، تعلیماشم هر ماشینو یه جلسه رفتم و دیگه پیچیدم کلاسارو 😂 البته در اصل اونا مارو خودشون میپیچونن که تعلیمو نریم راحت باشن 
یکی دوجلسه میریم اصولو یاد بگیریم چون با سواری فرق داره 
کامنتت منکراتیه بابا لینجا خانواده نشسته 😂
بیا من به راه راست هدایتت کنم 😂

😂 داداش اگه دیدی من یه کامنتی دادم و منکراتی نبود اول تعجب کن بعدش شک کن که خودمم یا نه 😂 

 

😂 پیشنهاد میکنم این کار رو نکنی چون من خودم یه روزی مثبت بودم خواستم یه منفی رو به راه راست هدایت کنم غافل از این که مثبت در منفی همیشه منفی هستش

پاسخ:
😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">