فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

شلم شومبا ۳۳

شنبه, ۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۴۸ ب.ظ

سلام حالتون چطوره 

نظرم بود امشب براتون خاطره بگم که کلا حسش پرید، عادی من خودم کم فکر دارم بعد یه سری استرس های زیادم از اینور و اونور اومد سراغم 🤦

- مینی بوس رد شدم البته که بار اولم بود ، اخه من پی پی کردم تو ایمنی مسافرین که باعث شد من رد بشم 😂🥺 بخدا همون پایه ۳ خوب بودا بار اول قبول شدم و تامام حالا اینو باید یبار دیگم امتحان بدم 🤦 ولی خیلی مسخرس ببین یه جمعیت زیاد میان بعد میبینی زارت زارت آدمه که رد میشه 😂 اها از مسخرگیش بگم خب من کامیونو قبول شدم بعد اصول روندنشون یکیه دیگه چرا باید جفتشو امتحان بدیم 😐

- هر شب کارم شده میرم معدل حسابمو میگیرم ببینم چقد میتونم وام بگیرم 😂 بابا میگه خب چه کاریه ولی من نمیتونم چک نکنم کنجکاوم خب 

- همین الان یادم اومد من پولمو از بورس برداشت زده بودم که امروز بشینه حسابم ولی نیومده 😐 خب چک کردم زده در دست اقدام ولی بازم عجیبه چون امروز باید میومد به حسابم 🤔

- از فردا به مدت چهار روز دارم میرم سرکار ولی خب اخه ای چه وضعشه چهار روز😑

- درحال حساب کتاب یه سری وب هام شدم ببین دوتا اولی که جواب بده برا دوتا بعد یچی حدود ۸-۱۱ نفر باید استخدام کنم براشم پیش پیش یه فکرایی کردم ولی همش در حد ایدس تا سرمایمو اوکی کنم بالاخره باید حقوق ۳ ماه این همه نیرو رو داشته باشم 

- در انتظار عیدم ببینم پلن مسافرت بپا هست یا نه فعلا که فقط پلن چهارشنبه سوریو چیدیم 😁 ازاون مسافرت تابستون به اینور کلا هعی میگن بریم یه وری و اون یه وری جور نمیشه به دلایلی زارت کنسل میشه 

- واتس اپم یه اپدیت نصب نمودم یهو رید بکل مجبور شدم پاک کنم و پیامام همه از دست رفت که هیچ منابع استیکرام از بین رفت😂🥺

شبتون سرشار از آرامش ❤️

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">