فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

آخر این چگونه خوابیست ۴

پنجشنبه, ۲۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۱۴ ب.ظ

سلام چیجورین 😁

دلیل غیبت چند روزمو باید در دوره دو روزم جست و جو کنید و اینکه چندین روز مجبور بودم خاله گرام رو ببرم دکتر و بیارم ، دیگه خستگی های فراوان بود ، سردرد بود ، بی حوصلگی و امروزم که افتادم به جون اتاق مرتبش کنم 😁

اتفاقات این چند وقت هرچیشو یادم باشه تو یه پست شلم شومبا جمع بندی میکنم .

باز یه خواب عجیب و غریب دیدم و فک کنم قرار نیست این مدل خوابای من تموم بشن ! خوابه حول یه ازدواج خیلیییییییی عجیب غریب بود اصن غیر عادی بعدشم که اخرش شاید عجیب تر شد برام! اگه بخوام ازش بنویسم باید کلییی بنویسم و از طرفیم نمی خوام خوابامو همچی بگشایم ، ولی مثلا این خوابمو بخوام تعبیر کنم باید هر پارتشو سرچ کنم ببینم تعبیر اون قسمت چیه 😐🤦

دیگه بگم که خوابامم مثه ادمیزاد نیس میری با فلاکت تعبیر پیدا کنی بعد هزارتا چیز ازش در میاد نمیشه یه تعبیر درست یافت و تو گیج ویج تر میشی تا میگی اصن بیخیال هرچی که خیره .

اون قبل ترا که نمینوشتمم یه سری خواب خاستگاری هایی رو میدیدم که خب شاید منطقی طور بودن البته که یادم نیستن بجز یکیش که کمو بیش تو ذهنم مونده ! اما یکیش غیر منطقی بود رفتم سرچ و سرچ و یه تعبیر وحشتناک که عجل نزدیکه و پشماام ریخت و همچنان هعی یادم میفته 🥺 البته که یادم نیست اون خوابم چندین تعبیر براش بود و من به این بده هم برخوردم 😬

قبل انتشار رفتم و سرچ کردم هزارتا تعبیر میاد انگار هیچیش به خواب من ربط نداره اون تعبیربده هم دیگه مشاهده نکردم ! فقط موندم اخر اینها چکونه خوابیست که من میبینم 🥺

شبتون بخیر زیباها ❤️

نظرات  (۲)

برو خداتو شکر کن خواب میبینی من سرمو میزارم زمین و خدافظ نمیگم هرچند گاهی خدا واسه اعمال خوبم و دوری از گناهان برام تو خواب یه چیزی بفرسته 😂

پاسخ:
😂😂😂
منم یه تایم بکل خواب دیدنم تعطیل بود 😂🤦
حاجی خوبه زود خواب میری من نگام به سقفه 

😂 نه داش مجبوری زود خوابم میبره الان دور بر یه سال و نیمه صبح زود از خوب پا میشم شب دیر بخوابم بگا میرم 😂 یه زمانی بود زود تر از ۳ خواب کلا با چشام قهر بود الان ۱۲ میشه انگار یقه زندونی رو گرفتی

پاسخ:
ای داد 😂😂
حالا منم نظرم تو خوابم تغیراتی بدم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">