فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

دودوتا چارتا کردن به سبک مستر فتلیان

دوشنبه, ۷ فروردين ۱۴۰۲، ۰۹:۲۸ ب.ظ

سلاام حالتون چطوره 

اقا دیروز مثل این احمقا برداشتم تقریبا از ۳ متر پریدم پایین اونم رو یه زمین سخت و بتونی با کفش خیلیی نامناسب و خب بخیر گذشت که مچ پامو به فنا ندادم .

این ماه برداشتم یه ۱۰ تومن دیگه به پس اندازام افزودم و خب قرار بود یه مبلغی دیگه هم واریز بشه حسابم و من با اون حساب کرده بودم که بزارمش رو این مبلغ که ته گذاشتم همه چی حله ، حالا چی شد اون مبلغه اصن واریز نمیشه ، گلس گوشیم شکست ، لپ تاپمو برا سرویس باید ببرم ، یه سری دارو ها و کرم ها می خواستم ، یه سری خرید شخصی داشتم ، می خواستم چندتا پروژه سایت راه اندازی کنم که علاوه بر خود سایتا برا یکیش تبلیغم لازم بود و حالا هزینه های جانبی و روزمره که بماند 😐

موجودی رو نگاه کردم دیدم یه سه و خورده ای جمع و جور میشه ته حسابام ولی هرچی حساب کتاب کردم کم میومد یعنی خیلیم کم میومد ، فعلا برداشتم داروها و اینارو خرید زدم و من حداقل رو یک الی یکو خورده حساب کرده بودم ولی با۶۰۰ اینا حل شد ، دوتا از پروژه های سایتم چون هزینشون واقعا زیاد میشد کنسل کردم و بعد واریز حقوق ماه دیگه میرم سراغشون ، این دوتا سایت دیگه تقریبا هزینه ای نمیبرن ولی باید روزای دیگه اقدام کنم چون شناسمو توقیف کردن، از طرفی گفتم یه بخش از خریداروهم سروتهشو بزنم ولی میگم بخرم بره ولی حالا گفتم اول برم لپتاپو سرویس کنم ببینم چقد میمونه و این درحالیه که اصن نمی خوام به پس اندازم دست بزنم .

توی چندماه اینده هم می خوام یه وام قلمبه بگیرم که خب داشتون رسما میره زیر بار قسط، قسط نه ها قسسسط ماهی ۶-۷ تومن 😬 اگه که بشه قسطم مبلغش کمتر بشه می خوام یه سری چیز میز قسطی دیگم بخرم البته اینا فعلا در نظر فتله و هیچگونه پلن سگ در سگی ای نیست 😁

امیدوارم جیبای هممون پرپول باشه و مجموعه تلاشایی که دردست انجام دارم برای پیشرفت نتیجه بده 😍

 

نظرات  (۱)

  • فروزان علمشاهی
  • سلام. سال نو مبارک. 

    میگم اون مبلغی که می‌خواست واریز بشه همون معوقه رتبه بندی مامان نیست؟ که دیگه واریز نمیشه 🤣

     

    پاسخ:
    سلاام مرسی 😍 
    سال نو شماهم مبارک انشالله که سال خوبی داشته باشین 😊
    😂😂😂😂😂 مگه نه قرار شد واریز بشه !
    نه اون عیدی کار خودم بود که نریختن 😬 البته یه هزینه دیگه بهمون دادن قرار بود عیدی هم بدن که اخر سر گفتن همون عیدیتونم بوده ما پول نداریم 😂
    عه راستی توی رتبه بندی رتبتون چقدر شد!؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">