فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

شلم شومبا ۳۵

شنبه, ۱۹ فروردين ۱۴۰۲، ۰۹:۵۴ ب.ظ

سلاام حاالتون چطوره رفقا

فتل تقدیم میکند 😂

۱ - خب این چند وقت چرا نبودم ! چند روز اینترنتم به طوری به فنا رفته بود که میشه گفت نداشتم اصن و دسترسی هم نداشتم برای درست کردن سیم کارتم ، بعدشم که دوباره حسابی اعصاب و روان و همه چیم ریخته بود بهم خواستم بیام پست گوه تو این زندگی براتون بنویسم ولی گفت نه ، دیگه تنبلی هم اضافش کنید.

۲ - اون روز داشتم یه سری کارارو انجام میدادم یکی گفت چایی بیارم برات گفتم روزم جااینکه بگه قبول باشه گفت مبارک باشه 😂 البته رفت و برگشت درستش کرد.

۳ - بیا اومدم شماره۳ رو شروع کنم گوشیم زنگ خورد یادم رفت 😐😂

۴ - چندوقت قبل کل گوشی و همه چیو زیرو رو کردم برا یه ویس و نیافتم و خب غم انگیزناک بود🥺.

۵ - نظرمه جمع کنم و تنهایی یه سفر برم اما اول باید حقوقارو بدن بعد تصمیم بگیرم 😁

۶ - اقا دیدین وسط مهمونی یهو اتفاقات مختلف ادمو به خنده میندازه و قطع هم نمیشه ، دقیقا دیشب جایی دعوت بودیم که خب منو داداشم بزور خودمونو نگه داشته بودیم و تش خندمون میگرفت و هر بار یکیمون گوشیو میگرفت جلو اون مثلا یچی نشون هم میدیم و میخندیم 😂🤦 بعد داداش بیشعورم برداشته یه جک تعریف میکنه خودش که اشک میریخت منم اینور ولو شده بودم خب یکی نیست بگه کرم داری😂

دیگه هعی سعی میکنم ادامه بدم ولی مخم نمیکشه نمیدانم چی بنویسم و چی نه تا درودی دیگر بدرود ❤️

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">