فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

۱۴۰۲٫۰۱٫۲۶

جمعه, ۲۵ فروردين ۱۴۰۲، ۱۱:۴۷ ب.ظ

سلام 

نشستم با انگشت اشاره تایپ میکنم به دلیل درد انگشت🥺

امروز اتفاقای خوشمزه ای توی خونمون رخ داده🤤😁

باید بگم امروز از گرسنگی رسما مردم 🥺

یجا بودیم برا افطاری و قرار بود تقدیر کنن و فلان بعد هرکیو میگفتن صلوات میفرستادن ، حالا این همراه کرم ریزی بود برایکی کم یکی بیشتر یکی اصلا نه😂 به من که رسید خیلی شد دوستامم که داد میزدن اصن من با خنده میرفتم برا تقدیر😂

کلی جاها کار شکنی شد و اعصاب خوردی و فک کنم فردا حله دیگه 

من میشد زودتر از اینا سرباز میشدم و تقصیر خودم شد اما ففط برا ارامش روانمه بخدا 🥺 البته هنوز نشدم اوکی شد خبر میدم😬

خانواده کلییی از سفر رفتنم استقبال کردن و خب خوبه اما هنوز زمان مشخص نیست 

شبتون بخییر 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">