فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

همیشه پای یک زن در میان است

سه شنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۲، ۱۰:۲۸ ب.ظ

سلام خب این عنوان واسه اینه که کل بخش های این پست به خانوم هایی مربوط میشه که یهو دیشب به ذهنم اومد و تصمیم گرفتم بشه یه پست .

- چند روز پیش رفتم خونه خاله اینا که تو یه مجتمع هست و وقتی داشتیم برمیگشتیم یهو دیدم یه دختره داره سعی میکنه ماشینو پارک کنه توی پارکینگ خودشون (پاترول داشت) پس ما صبر کردیم که راحت پارک کنه و تو دست و پاش نریم همینکه واسادیم دنده عقب گرفت زارت زد تو دیوار بعدم روشو کرد سمت من بهم چشم غره رفت 😐😂

- رفته بودم برا جایی خرید کنم و گفتن کشمش بگیر منم دیدم یه مغازهه داره همونجا واسادم که واسه خریدا دیگه هم نخواد برم دور بزنم ، بسته ها از قبل کشیده شده بود از فروشنده که یه خانم بود ( دقیییقا کپی همون دختره توی نون خ که همچی قلدره و فلان ) گفتم بسته کوچیک تر هست یا میشه از این کم کرد یه نگاه کرد با قلدری دستشو اورد گفت کارتتو بده 😐😂

- رفته بودم فاکتور بگیرم از یه مغازه ، با صاحب مغازه صحبت کردم که مشتری براش اومد و گفت اون دختر خانمی که اونجا بود برام فاکتور بنویسه و واسش توضیح داد به منم گفت برم اونور ازش بگیرم ، دختره واقعااا خیلی خوش خط بود و کل فاکتور با خط نستعلیق و اینا نوشتا ولی خب داستان چی بود، اول رو یه کاغذ کل متن و اعداد رو تمرین کرد بعد رو فاکتور اشتباه کرد😐 و سه بار این پروسه ادامه داشت تمرین روی برگ سفید روی فاکتور اشتباه و من دیگه کلافه شده بودم که تموم شد.

+ قاب گوشیمو پست سه روز پیش اورده مامان اینا تحویل گرفتن یادشون رفته بهم بگن😂 

+ فردا از صب زود کلی کار دارم که باید انجام بدم 🥺

+ ماه رمضون دیگه کم کم تمامه دست و جیغ و هورااا😁

 

نظرات  (۲)

😂  اخه پاترول و یه خانوم ؟؟؟؟ اخ قربون خدا و این دنیا برم اخه تا کجا !!! من پاترول میخوام 😂  ولی خب تقصیر تو هم هستش دیگه تو نگاهش نمیکردی اون نمیزد 😂 😂 😂 😂 😂

پاسخ:
اره مگه چیه من بارها دیدم😐 
اقا نگو که کلا نگرشت نسبت به خانوما زن ستیزانه هست و از ای مدلا!!! اگه جوابت اره هست که باید از در نصیحت وارد بشم 
نه بابا نگاه کجا بود😂 من اصن بچه بغلم بود پی کار خودم بودم😂

😂  منم دیدم خیلی خوباشم دیدم لامصب وقتی پاترول سوار میشن بهتر هم میشه دیدشون 😂  ولی خب با پاترول باید کوه رو گایید نه ببخشید کوه رو جر داد نه بازم نشد که باید کوه رو پاره کرد -ــ- اون خوانوم داره ابهت قدرت جذابیت پاترول رو میاره پایین حیف من نیست از بچگی ارزوی پاترول دارم برم اسپرتش کنم بزنم به هرجایی که دره تپه هستش -ـ- به نظرم باید پاترول رو به قیمت منصانه ای بفروشه به من و خود اون خانوم بره لامبورگی سوار بشه اصن به من چه تریلی اف هاش سوار بشه ولی پاترول واسه من ترو خدا 😂

 

 

😂  نه ببین چشم ما مرد ها قدرتی داره که خودمون خبر نداریم ولی زنا بد جوری ازش حراس دارن هی بهشون ضربه میزنه چه بخوایم چه نخوایم 😂 

پاسخ:
چشما جادوییه پس😂
ایشالا که پاترول بخری و عشق کنی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">