فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

شادمهر

دوشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۱:۱۵ ق.ظ

سلام شبتون بخیر 
میدونید من کلا شادمهرو خیلی دوست دارم، هروقت تو اینستا میگردم و به پستایی برمیخورم که باش مصاحبه میکنن اون خیلی سال پیشا برا بار هزارم چندبار نگاهش میکنم غمم که گین شد بعد ازش رد میشم.
اصن غمو توی صدا و چهرش میشه دید 🥲 اما من مصاحبه هاشو دوست دارم.
میدونستید آهنگ تقدیرش مرتبط میشه با اون دختری که توی مصاحبه هاش ازش میگه
اگه بخوام سه تا آهنگشو که همیشه دوست داشتم و توی ذهنم بوده بگم برین گوش بدین و رستگار بشید ، تقدیر ، طرفدار و اونکه میگه آغوشتو بغیر من برای هیشکی وا نکنه
خواستم بیام از چیزا دیگه ای بنویسم که قبلش به شادمهر برخوردم
+ من تایمای زیادی میشه اعصابم خورد میشه و کلا حسم منفیه و حالم بد شده از اتفاقات پیش خودم میگم بیام اینجا کلی نق بزنم ولی تهش میگم نه
شبتون بخیر

نظرات  (۱)

شادمهر کلا عالم هستش منم اهنگاشو دوست داررم

 

این وسط یه مهدی احمد وند هم هست از شادمهر معمولا کپی میکنه سعی میکنه مثل اون بخونه درسته اون نمیشه ولی بازم خوبه اهنگ اهنگ های قدیمیش مخصوصا

پاسخ:
احمدوندم عاالیه حاجی من از خیلییی قدیم گوشش میدادم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">