فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

خریدای دیجی کالا

چهارشنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۲۴ ق.ظ

سلااام چطورین😁

نبودم خب از تنبلیم بود اما جز تنبلی اصن رو مود نبودم نمیدونم کلا حالو حوصله هیچی نیست همش فکر و فکر

و خب یهو فکرا خرابم میکنن میدونید یکم مودی شدم ! ، دیگه اگه مثل همیشه خوب نیستم اونقدر مهربون نیستم ببخشید .

بزارید برم از خریدام بگم از کار برگشتم گفتن بهله پست بسته اورده و خب مجموعه خریدام از دیجی کالا اومده بود یه بخشش برا دیزاین اتاق بود و یه بخشم واسه باشگاه و اقا اصن چیز میزای باحال خریدم برا خودم و کلییی حالمو خوب کرد😍

باشگاه حالمو خوب میکنه و اون تایم میشه گفت فکرام صفره و همش فکر عضله ساختن لذت بردن از رشد و تغیرم و اقا واقعا بدن به فرم دلخواهم برسه براتون عکس میزارم .

نمیدونم واقعا بیان اینقده خلوت شده که کسی منو نمی خونه یا من دیگه خوب نیستم 🥺 دلم واسه قدیمای بیان تنگ شده 

شبتون بخیییر❤️

نظرات  (۷)

😂 مشتاقیم هر چه زود تر عکس بزاری

 

#انجمن - گی - های قزوین - و - حومه 😂

پاسخ:
حاجی تو خطرناکی بنظرم کنسله داستان😂

😂😂😂😂 نه نرو سمیه

پاسخ:
برنج خوسوندی😂

اره 😂  بیا با هم بخوریم قاشق هم فقط یدونه داریم

پاسخ:
چیو بخوریم ،😂😂

اینقد دارم دیر جواب میدم اصلا یادم رفته 😂🤦

😂 برنج رو دیگه اونقدر دیر جواب دادی خرشت هم اماده کردم ولی هنوز قاشق یه دونه هست فقط

 

😂 بد جوری درگیری موفق باشی هر کاری داری میکنی

پاسخ:
ارهه😂😂 خورشت چی هست حالا😂
درگیر که چه عرض کنم بیشتر فقط اهدافه که لیست میشه قدما کوچیکه🤦
مرسی مرسی 
راستی کنکوری بودی دیگه ! امیدوارم که اتفاقای خوب برات رقم بخوره 

😂 خورشت قرمه سبزی البته امید وارم کرفس رو هم سبزی حساب کنی

 

😂  در مورد کنکور برو پست اخرمو بخون

پاسخ:
زنده که میمونیم !؟😂
همون موقع خوندمش😂

بیمه داری ؟ 😂

آره سرعت عملت بالاس

پاسخ:
اره😂
اصن عجیب😂😎

😂 خب پس حله دیگه بیا نوشابه نداشتیم یکم اسید اوردم همراه غذا بخور

پاسخ:
مرسی😂🤦
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">