فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

پیاز جان

يكشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۳۸ ب.ظ

 بابا از سر کار اومد ، از همون دم در میگه پیازم بیارید پای سفره (حالا اصن عادت نداشتا) ، مامان میگه خو میای همراه دستت بیار نه از اون سبد می خوام که تو پارکینگه🤦🏻‍♂️(اقا پیاز پیازه دیگه مگه فرق داره! 😐) ، فتل میری بیاری جوابش نمیدم ، چندبار صدام زد  و ما ریز می خندیم بش ، اومده میگه میدونستی چقده دوستت دارم باز جواب نمیدم و همینجور هندونه میزاشت زیر بغلم  و جواب نمیدادم اصلا 😂 گفت خداوکیلی ۱میلیون میدم ،جست زدم رفتم اوردم براش ، اومد بخوره گفتم خو بابا گوشی دم دستته پولو بزن بعد غذا بخوریم ، گفت تو خیلییی جدی میگیریااا منم حمله کردم تو بشقابش پیازا جمع کردم حتی از تو قاشقش اونم دست منو گرفتعگه بود و بکش بکش ، دیگه با التماس گفت باشه باشه اینقده اینارو دستمالی نکن ادم دلش برداره بخوره بخدا میدم بت😂  ،  شب زد حسابم 😍

 نتیجه داستان : اول که بین پیازاتون فرق نزارید پیازام دل دارن 😂 و دوم اینکه به پدر و مادر خود نیکی کنید شاید برایتان نان کرد 😁

فردا امتحان دارم واسم دعا کنید پاس بشم حداقلش 🥺🤦🏻‍♂️

نظرات  (۲۱)

چه بابای خوبی داری پسر (:

پاسخ:
مررسیی داری 😁🥰
خدا باباهارو حفظ کنه برامون 

یادم باشه برم پیاز بیارم 😂😂

ایشالا موفق باشین

پاسخ:
😂😂😂 اصن شک نکن بروو فقط قبلش زود وا نده هاا بزا بت پیشنهاد بدن 😂
مرسیی

وای  فتل عالیی بود دلمون شاد شد.

بین پیازاتون فرق نزارید نکته ظریفی بود😂😂😂

ولی خدایی خوب کاسبی کردی

منم فردا امتحانه سخت دارم تو واسه من دعا کن من واسه تو ایشالا هر دومون پاس شیم🥺🤲🏻

پاسخ:
😊☺
😂😂😂
اره وضعم خوب شد 😎
عه🤦🏻‍♂️ ایشالااا 🙏

قبل اینکه بخونم 

اولین کامنت:")

پاسخ:
ایول باو 😎😎😎

اوخی پیازا هم دل دارن خب

چرا همه امتحان دارن؟!

خدایا اینو پاس کن📿

آمین

پاسخ:
اره🥺
خب دانشجوعن دیگه امتحانه 😭
خدیا حرف اینو گوش کن 😂🙏
مرسیی
  • «نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»
  • چه نتیجه اخلاقی ای😂 

    موفق باشی :)

    پاسخ:
    😂😂😂
    مرسیی

    پیاز دوست داری؟ D:

    پاسخ:
    نه 😐😐😐

    یه تومن برای چهار تا دونه پیاز !!!!!!!!!!

    من کل ذخایر پیاز کشورم برام بابام بیارم یه قررونم بهم نمیده :/ 

    پاسخ:
    اره😂😂😂 دیگه می خواس پول بده بهنوش شد پیاز 😂😂😂
    اوخیی🥺 همش خرج شد وگرنه بپاس زحماتت ۲۰۰ رو میدام به تو 😂

    پس پیازو میارم اما ازش بعنوان بمب استفاده میکنم

    اگر ببینم خبری از مایه نیس بمبو میترکونم😂

    پاسخ:
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    فقط قبلش خودت زیر لباس جلیقه بپوش طوریت نشه 😎😂😂😂😂

    اره اره مرسی از یاداوری😂😂👍

    پاسخ:
    خواهش می نومایم 😎🤣🤣🤣

    چه عجیب!😲😂😂😂😂

    روشهای جدید کسب و درآمد خانگی!🤪

    ماکه بین پیازامون خدا رو شکر فرق نمیزاریم😅...همشونو یه اندازه دوس داریم!😎

     

    :)

     

    پاسخ:
     برا چی !!؟😅
    بله دیگه😎😂😂😂🤪
    اورین اورین 😂😂 پاداش این عملو در اخرت به شومو میدناا😂

    عجیب بود دیگه!🙄😁

    😂😂😂😂

     

    :)

    پاسخ:
    اها😂😂

    حالا تو خونه ما اگه بت گفتن برو فلان چیزو بیار و همووووون لحظه بلند نشدی بری، خودشون می‌رن. به ناز کشی هم اعتقاد ندارن، به واریز و حساب و یه میلیون نیز همچین:/

    :d

    پاسخ:
    😂😂🤦🏻‍♂️ این حرکتو مامانم سر جنع کردن وسایلا سفره میزنه که دیگه ما میدوییم از دستش میگیریم 😂😂😂
    ایشالا نسیب شمام بشه 😂

    چه خوب و زیرکانه :)

    منم به بابام میگم با سریع بریز به حسابم اینقدر اذیتش میکنم 😂

     

    ایشالا که نمره خوبی بیارین :)

    پاسخ:
    😁😎
    عه شماهم 😂😂👊
    مرسییی بگو ایشالا پاست کنه 😂🤦🏻‍♂️
  • ..♥️Mobina♥️ ..
  • منکه کلا از پیاز متنفرم

    نه که از یک پیاز خاص کینه داشته باشم ،کلا از پیازا بدم میاد😁

    همشون واسم تو یه سطحن

    😀😀😀

     

    پاسخ:
    😁😂😂🤦🏻‍♂️
    منم ازش بدم میومد ولی از اون روز تاحالا یه حسی بش پیدا کردم 🤪🤣

    باز فقط میری واسه پاسی؟ 

    تو ادم نمیشی ؟ 😂😂😂😂

    پاسخ:
    اره 😅
    نوچ خب من فرشتم اخه 😂😂😂😎

    برای ۴ دونه پیاز این همه دست و دلبازی

     

    #قشرِـمرفه

     

    من ۵۰ تن پیاز هم ببرم برای بابام علاوه بر اینکه میگه پیازهات خرابن و یا کهنه ان ، طلب کار هم میشه😂😂

     

    پاسخ:
    😂😂😅😎
    قشر مرفه بی درد 😁🤪
    اخی 😅🤣🤣🤣🤣 خداروشکر بابا من ایرا بگیر نیس😁😂

    بابات فرزند خونده نمی خواد 😂😂😂

     

    پاسخ:
    نه نهر😂😂😁 یعنی بخوادم من نمیزارم 😁

     طبق یه اصلی میگه تعداد کمتر درامد بیشتر 🤣😂

    ای بابا 😂😂😂😂

    اوه یس 😂😂😂😂

    پاسخ:
    😂😂😂😁

    مفتی مفتی یه تومن ریختن حسابت=| 

    یاد خودم میوفتم⁦🤦🏻‍♀️⁩ واسه نفس کشیدن داداشم داخل اتاقم ازش پول میگرفتم اونم احمق باور میکرد 😂

    امیدوارم امتحان امروزو گند نزده باشی:))

    پاسخ:
    اره 😁😍😎
    اخهررو چه حسااااب😐😐😐😐😅🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 میدونستی اون پوله اصلا درست نیست !!! بیا نصفشو بده من که حداقل برات دعا کنم خدا ببخشتت😂😁😅
    مرسیی ولی نمیدونم شایدم زدم 🤦🏻‍♂️

    پاس شدی امتحانتو مامان جون؟ 

    پاسخ:
    مامان جون 😅😂
    معلوم نیست اصن (هیچ نمره ایمونو نزدن ) هنوز دعا کنید  واسم 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">