فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

چالش چی بودم چی شدم

سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۳۲ ب.ظ

اینو درحالی دارم می نویسم که هم میدونم و هم نمیدونم چی می خوام بنویسم !

نشستم فکر کردم  دیدم من چی بودم ولی خب چی نشدم!!! یعنی در واقع هرچی برگشتم به قبل و با الانم مقایسه کردم دیدم باز همونم ، این همون بودن شاید یه اشتباهه!

من همون فتل سابقم که شاید درسای زیادی گرفته و پخته تر شده ولی بازم همونم ، میدونید همیشه حس میکردم من کلا پخته به دنیا اومدم ، همیشه همه چیزو میدونستم و بزرگ تر از سنم میدونستم و رفتار میکردم ، رفته رفته تجربه های بیشتری رو کسب کردم و پخته تر شدم اما تغیر نکردم !!! چون هیچ وقت از اون تجربه ها درس نگرفتم چون هیچ وقت شروع به تغیر و جایگزینشون نکردم  چون همیشه محتاط بودم و شاید چون میترسیدم ( همیشه فکر میکنم شاید یه ترس درونمه که خودم نمیدونم)

شاید هم من چی بودم و چی شدم اما خودم نمی بینمشون ولی خب ، اون فتل الان یه فرد اجتماعی تره و میدونه که نمیشه راحت به ادما اعتماد کرد ، میدونه که باید با هرکس یه حد و مرز رو نگه داره ، میدونه که شاید یه سری پاک باشن اما یجایی دیگه نیستن ، میدونه میتونه خیلی راحت بازی بخوره ، بیشتر میدونه این دنیا اصلا ارزششو نداره ، بیشتر از مرگ نمیترسه ، میدونه باید هدف داشته باشه ، میدونه که باید عاشق باشه و با عشق زندگی کنه ، میدونه یه جاهایی دیگه دست اون نیست و...

*اون فتل عاشق بود اما عاشق تر شد *

مرسی از پریساسادات عزیز (وب سردرگمم)  که منو دعوت کرد ، نمیدونم اصلا درست توی چالش شرکت کردم یا نه شاید تنها چیزی رو که فکر میکنم درست نوشتم همون خط اخر اخر هست ، اما قراره اتفاقای جدیدی بیفته یعنی بالاخره ، قراره از چی بودم ،به چی شدم تغیر کنم  !

همه دوستان دعوتن به این چالش ، البته اگه دوست داشتن 

 

نظرات  (۳۸)

  • فاطمه حسینی
  • چه باحال👌

    پاسخ:
    مغسییی

    چه خوب :)

    منم اگه تونستم مینویسم :) 

    پاسخ:
    مغسی 😊

    امیدوارم بنویسید و حتما برا خوندش میام 

    تجربه های خوبی رو کسب کردی،میشه گفت تک تک درسایی که گرفتی برای همه لازمه دونستنشون و قبول داشتنشون البته نه صرفا دونستنشون

    پاسخ:
    اوهوم اوهوم 
    کاش بتونم این درسای گرفته شده رو توی زندگیم بکار ببرم 

    منم میخاام ینی شرکت میکنم تو چالش حتما:))

    پاسخ:
    😍😍😍
    منتظرم که بخونم 

    وبگم  هنوز مونده  تا فتل تجربه  های درست و زیادی رو درک کنه  و دید و ذهن باز تری نسبت به مسائل داشته باشه...

     و بگم داری اشتباه  میری.

    همین

     سلام.

    پاسخ:
    سلااام
    اوهوم ، قطعا همینه ، یادمه که چی ! هنوز اول این راه پر پیچ و خمم 
    چیو اشتباه میرم !

    #عشق-زودگذر

     

    اینهمه تو مارو نصیحت کردی یه بارم ما

    پاسخ:
    من همیشه عاشق بودم ، اون عشق گفته شده خانوادم بوده و هست ، البته خب اصلش اونه ولی عشقی هم بهش اضاف شده 
    وگرنه اون عشق گفته شده مربوط به کس خاصی نیست ، حتی جز عاشق زندگش شدنم هست 
  • پریسا سادات ..
  • درست نوشتی، خیالت تخت

    مگه اصن درست و غلط داره؟ 

    خیلی عالی:)

    پاسخ:
    ☺️☺️☺️
    خب گفتم شاید من یه چیز دیگه نوشتم ، هرچی که فکر میکردم بیشتر نمیدونستم ولی مرسی برا این چالش که باعث شدی یکم فکر کنم
    مغسییی☺️
  • پریسا سادات ..
  • خواهش:)

    پاسخ:
    🌹😊

    چون هیچ وقت از اون تجربه ها درس نگرفتم چون هیچ وقت شروع به تغیر و جایگزینشون نکردم  چون همیشه محتاط بودم و شاید چون میترسیدم ( همیشه فکر میکنم شاید یه ترس درونمه که خودم نمیدونم)

    *محشره این چند خط،ملموس و عجین شده با تموم لحظات،اون ترس،اون تجربه داشتن  و  حس دونستن مسایل و استفاده نکردن ازشون.....،خیلی خواناست *

    موفق باشی

    پاسخ:
    😍😍😍😍 مرسیییی خیلی مرسییی
    همچنین 
    اقا دروغ چرا ولی خب این کامنتاتون رو که دیدم کلییی ذوق کردم 😁😃

    این مطلب سنگین بود و زیبا!!!همون محشر خوب بود براش:)))

    گفتم بقیه وبلاگ و بخونم،برخلاف این یکی بقیه ،زیادی خودمونیو ساده بود،ساده نه از منظور کم بودن،دلی بودن منظورمه!!!

    فکر کردم دوحالت بیشتر نداره!!!

    یا واقعا ادم پیچیده ای نیستی!!!

    یا از وبلاگت واسه تخلیه همه احساسات و افکارت استفاده نمیکنی:///

    الان وبلاگ دختر بچه 16 ساله میری،سه بار باید از رو نوشته بخونی تا بفهمی چیو از کجا گرفته و جمع کرده نوشته:///

    اینجا فضاش خیلی صمیمی بود،با اینکه خودم طرفدار نوشته هایی هستم که ذهنو درگیر کنه ،ولی جو اینجا دوست داشتی بود:)))

    حدس میزنم مورد دوم باشه و اینجا تنها محل ارامشت نباشه،ولی بیشتر خوشحالم اگه اولی درست باشه،الان کمیابه اینجور ساده نویسی ها!!!!

    قلمت پایدار(گل و اینا)

     

    پاسخ:
    😍😍😍😍😍😍 وااابییی خیلی مرسی🌹🌹🌹
    اصولا توی انجام کارام و تصمیماتم آنی هستم ، یه عنوان تو ذهنه ، یهو وبو باز میکنم و شروع میکنم نوشت هرچی که میاد و می نویسم ، و بعد می خونمشو میخونمش و اگه جایی رو فکر کنم تغیر میدم ، تمامونوشته هام همینجوره حالا هر مدلی باشه !
    در کل خودم حس میکنم ادم پیچیده تی نیستم ( البته اینو باید دیگران بگن ) و اگر پیچیدگی هست شاید خودمم که می خوام اینجور بنظر بیاد ، اصلا پیچیدگی یعنی چی !
    خب قاعدتا یه سری از افکار و احساساتم فقط توی ذهنمه که زنده هستن و حتی به زبون هم اورده نشدن !
    این شاید سلیقه متفاوت من توی همه چیز همینه ! اوووم روز نوشت هام یا اون شلم شومبا ها!!!؟ اخه ماهیت شلم شومباها اینه که تیکه دیگه از اتفاقات نوشتم 
    اگه کل وبمو سر بزنی با انواع مدل که بیشترش روزنوشته بر می خوری ولی خب همه چیزو میابی از هر مدل 😅
    واقعااا مرسییی که وقت گذاشتی ، بازم بگم که واقعا نظر لطفته و بسی ذوق کردم سر صبحی 😍😍😍😍😍😍
    مچکر و مرسی و تشکر و از اینا 😁🌹🌹🌹

    ای بابااا،معذب شدم که،میدونستم زود تر میومدم کامنت میذاشتم!!!خواهش میکنم:))))

    من از بحث کردن با افراد مختف سر مسایل مختلف لذت میبرم!!!!

    کوچیکی ترین موضوعی که جای اینکارو داشته باشه،سنسور های منو فعال میکنه!!!راستش اینجا اصلا حس و حال اینکار نبود،فقط با لبخند داشتم وبتو میخوندم،،به خودم میگفتم ،مگه داریم؟؟؟؟

    پیچیدگی چیه؟؟؟نمیدونم!!!بر میگرده به اون روح و روان درونت که چقدر ارامش داره؟؟چقدر مسیله حل نشده داره؟؟؟چقدر دچار تناقضه تو عقایدش و وقایع دورش؟؟؟چقدر یه مرکز التهاب تو قلبش که نه بلکه تو مغزشه،که مدت طولانیه تب داره!!!!حل نکردن اینا باعث پیچیدگی میشه فکر کنم!!!

    دیدی بعضیا مسایل سخت و با قلم ساده مینویسن؟؟؟یا کلا سخته قلمشون،باید چند بار خوند تا منظور اصلی نویسنده رو گرفت،به قولی همون کژتابی داره ،ولی از روی عمد نه سهل انگاری!!!!

    شما هم قلمت سادست ،هممسیله پشتش،تو بعضی نویسنده ها دیده بودم،ولی تو این حجم و ابعاد رو نه واقعا:))))

    البته نصف براورد من از رو کامنتا بود!!!واسه متن خب یه زمان نسبی دارید واسه فکر کردن و نوشتن،یا پنهان کردن مسایل،ولی تو کامنت خود واقعیتون رو نشون میدید:////

    همون دلی نوشتنی که گفتم خوب بود،با صفا و دلی مینویسی:))))

    *نارسیس رو میشناسی؟؟؟؟از شدت عشق به خودش خودکشی کرد:////

    فکر نکنم اون هم این  مقدار با تیپ و هیکل خوش اوکی بوده باشه●_●*

     

     

    پاسخ:
    😊🌹
    منم همینطور ، هر وقت سر صحبتی بود بیاید صحبت کنیم 
    عه راستی وب ندارید ! چرا نمینویسید !!؟
    خببب فکر کنم هنوووز دچار پیچیدگیه زیادی نشد ! البته هرچی پیچیدگی هم دارم مال چندوقت اخیر که باید بالاخره یه فکری کنم  ، چند وقته یه پیچیدگی هایی اومده سراغم ولی خب سعی میکنم با عقلم جواب درستو بش بدم 
    اوهوم اوهوم پس خوشحالم که آی ام از اونا 😁
    اره😅 یعنی هرچیو می خوام مثلا لو ندم دیگه تو کامنتا لو میدم میره ، تازه این کلی مقاومتمم کردم که دیگه صاف نیام بگم همه چیو 
    ولی خب یکمم بنظرم بده ، الگه به واسطه این شناخته بشم ، شاید سعی کنم یکم کمش کنم ، البته اگه بتونم 
    نوچ ، هنوز می نویسه !!؟ ادرسشو برام بزار لطفا 
    از شدت عشق به خودش!!!!!؟
    اون خط اخرو نفهمیدم !

    نارسیس یکی از الهه های یونانی بود که به علت اینکه شیفته خودش شد،دست به خود کشی میزنه از میزان علاوه به خویشتن:////

    گفتم فکر نکنم نارسیس هم اینقدر با تیپ و هیکل خودش اوکی بوده باشه ، نارسیسیممیشه خودشیفتگی تو علم روانشناسی://

    در واقع کامنت گذار که من باشم،اینجا خیلی ریز سعی کرده اشاره کوچیکی به علاقه وافر شما به قد و هیکل و چشم و ابرو و جمالتون داشته باشه!!!!

    الان من دارم اسکل میشم ایا!!!!واقعا متوجه نشدین؟؟؟ ای بابا من گیج شدم!!!

    وب بزنم؟؟؟همه پیگیر شدن ،خیلی کامنتام طولانیه؟؟

    واس هوپ شکافتم مسیله رو ،تا تایید کنه ●_●

    شناخته شدن تو این فضا یه شمشیر دو لبست،یا خیلی به نفعت میشه یا خیلی به ضررت:///بستگی به شخصی داره که شناسنایی کرد !!!

    اتفاقا یه موضوع هست ،خوراک صحبت کردنه ،مخصوصا شما که کم و بیش درگیرش بودی!!!!

    همونی که مادرتون راجع به اکیپ دوستیتون گفتن و اینا!!!!

    ولی فاز نصیحت میگیره ،واس همین بیخیالش میشم!!!

    فقط بگم تو خود ناف اروپا هم ،با اون همه ازادی و روشن فکری به قولی،بازم تو اینجور اکیپ ها ،بحث دوستیه بدون منظور به حاشیه کشیده میشه!!!

    وای به حال اینجا با محیط سنتی و جدا کردن دختر و پسر تو دوره های مختلف ://///

     

    پاسخ:
    اها اها 
    بسی خجالت کشیدم که نمیشناختم 😅
     اوهوم ، خب  راستش شاید کمی خودشیفتگی دارم ولی در عین حال بعضی وقتام میشینمو عیب هایی میابم و میگم پووف همچی خوبم نیستیا !😂
    اما تو وب که خیلی از خودم تعریف نکردم یعنی سعی نکردم خودشیفته باشم !!!؟ ولی خو شایدم بودم
    نه نه ، واقعا درست متوجه نشده بودم منظورتون رو
    من کلا از همه اونایی که وب ندارن میپرسم ، اخه برام جالبه درگیر خوندن هستن پس چرا نمینویسن ! من خوراکم کامنت طولانیه😍 عاشق صحبت کردنم 
    اوهوم ، شاید بنظرم باید کمی رعایت کنم ، نمیدونم یجورایی علاوه بر علاقه زیادم بر شناخته شدن یه حس هست که همیشه اونو سرکوب میکنه و میگه نهههه و خودمم به این میرسم که نه بهتره 
    خب بنویسید ازش
    اوهوووم اوهوم کاملا موافقم ، به نصیحت مادر رسیدم توی مواردی 
    ااوووم خب این درسته ولی در مورد همه صدق نمیکنه ، شاید مواردیش دیده شد اما خب حداقل برای من نبود ولی خب اینو خیلی هام بروز نمیدن ، مثلا توی اکیپ ما دخترا زیاد بودن و من با همشون خیییلییی اوکیم و صمیمی ، خب از طرف من چیزی نیست و میدونم که از طرف اونام چیزی نیست ! مگه که خلافش ثابت بشه !!!البته از طرف اونا

    ببین ،دنیای دخترا برخلاف شما صورتی،واقعا میگم،احساسات خانوما حرف اولو میزنه:///برا همین ممکنه واقعا یه دختر یا خانوم به این منظور دوستی نکرده باشه،ولی ناخوداگاه وقتی به مدت طولانی به یکی نشست  و برخواست کنیو ارتباط بگیری،جیک و پوک همو بدونید ،هرجا برید باهم باشه!!!عادیه که یه احساساتی شکل بگیره:///حالا اینو با صورتی بودن دخترا قاطی کن!!!صد در صد اون چیزی که مد نظر بوده از اول به دست نمیاد ،دوستی بدون حاشیه ،میشه دوستیه منظور دار!!!

    دوستی بی منظور هست ،منم منکرش نمیشم،ولی 90 درصد تو محیط اینجا ،با منظوره:///

    تو سن کم،دخترا و پسر بدون هدف دوستی میکنن،ولی ناخواسته درگیر احساسات میشن!!!تو سن بالاتر دیگه کاملا با منظور و هدف دوستی شکل میگیره!!!!

    البته منم میدونم دوستیه زن و مرد هم میشه کاملا انسانی شکل بگیره،ولی نیاز داره به یه درک و شعور بالا:)))

    فاز نصیحت گرفت:////حس مامان بزرگ  عقل کل دارم●_●

     

    پاسخ:
    اوهوم کاملا موافقم 
    ولی خب خداروشکر مال ما اینجوری نبوده و امیدوارم نشه ( تا جایی که من میدونم البته)
    ولی خب در ازای هر ارتباطی یه وابستگی پیش میاد و نمیشه منکرش شد 
    اووو منم اینقده فاز نصیحت میگرتم و نصیحت بچه ها بیان میکنم بعد یوهو دست میکشم تو ریشای سفیدم میبینم نیست دیگه نصیحتام تموم میشه😂😂😂
    می خوای از این به بعد مامان بزرگ صدات کنم !!!
    ولی خب نصیحت انتقاد ، صحبت ، تعریف و... رو پذیرا هستم شدید 
    دلایلتو توی وب هوپ خوندم ولییی خب اونقدرا بات موافق نیستم ، قرار نیست اهداف ایده هایی پشتش باشه ، خودشون پیش میان ، و خوب قاعدتا ممکن نیست همه بخونن و خوششون بیاد ، الانم که بچه ها میمیرن برا بداموزی 😂🤪 ولی این انتخاب به عهده خودته که ببینی باهاش حالت خوب هست یا نه 
    داستان نارسیس و... سرچ زدم وچقده برام جالب بود و خوشمان آمد😁

    سلاااااااااااااااام فتل🌹🌹 

    تو بیکار میشی چیکار میکنی؟؟

    (نگو با افسون چت میکنم که میزنمت ): منم یه افسون میخوام باهاش بچتم آخه :/ )

    میگم چه میکنی با کرونا عایا؟!🤔

    خوش میگذره همه جا تعطیله؟!🤨

    سوال دیگه ندارم همینارو جواب بده تا بعد 😐😂

    پاسخ:
    سلااااااملکوم 😍🌹
    نه زیاد چت نکردیم این چند وقت بجز همین عصری😁 ، دست به چتمون خوب نیست ۹۹٪ زنگه یا ویدیو کال ، تا نت یکی تموم شه یا شارژ تموم شه یا خوابمون ببره 😂😅
    می خوای تا یکی پیدا کنم واست 😆😆🤪🤪🤪🤪
    هیچ فقط دستامو میشورم و بس  بقول یکی از بچه ها شوشه میکنم 😂😂 دستم همچین خشکی کرده اصلا نابوووود 
    خوشم نوچ ☹ فقط وقتی برم بیرون یه دوری بزنمو اهنگ گوش بدم ، حوصلم  پوکیده 
    باشگاااهم نمیشه رفت ، تو خونه ورزش میکنم 
    تو چه میکنی 
    برو یه دور بزن باز بیا سوال بپرس😂

    مامان بزرگ!!!!

    اوکی ،مشکلی ندارم:///

    وبلاگ!!!نمیدونم ،من دوست ندارم ازم فاز منفی بگیره کسی،نه که  فقط ممکنه کسی خوشش نیاد،!!!چیزایی که تو کامنتا مینویسم،بیشترش از رو فکر کردن اومده،دلایل علمی و محکم پشتش نیست،بیشتر احساسات قاطیشه!!!

    ولی مسیله اینه ۷۰ درصد به بالای بلاگرا،اینجا مینویسن تا بدون قضاوت خونده بشن،نه اینکه کلا قضاوت نشن،بلکه وقتی شغلتو ندونن،تیپتو نبینن،تحصیلاتت رو نخوان،خیلی راحت تر بیان میکنی عقاید و احساساتتو!!!حالا بعضیا ،تو این موارد پرفکتن،اونو تو بلاگ میگن،مثال بزنم ،شما از تیپت راضی هستی،این ناخوداگاه افکار ما رو راجع بهت مثبت میکنه،پس گفتنش ،خوبه برات،واسه همین زیاد میگیش،چون واسه خودت مثبته سعی میکنی به دیگرانم منتقلش کنی:///

    حالا اینکه همه میتونن بلاگ بزنن،چون پیرهن کسیو نگرفتن بزور بیارن اینجارو بخونه،دلیل نمیشه هر تفکری تو ذهنش هست رو،هر احساساتی که تو دلش هست رو،چه بد ،چه خوب اینجا بنویسن!!!!

    فضای مجازی ،دست دختر یا پسر ۱۰ساله هم ممکنه بیوفته،چقدر احتمال داره تصمیم اشتباهی نگیرن؟؟؟با توجه به نوشته ها

    الان ملت منتظرن یکی مثل خودشون ناله ببینن برن تو فاز :////

    بازم بستگی به هر فرد داره:///

    جدای مسیولیتش، انگیزه های دیگه ای هم میخواد ،که من میتونم راجع بهشون روزها فکر کنم،ولی فعلا نظرم اینه✋🏻🌹

    پاسخ:
    😅  نه ولی خب نمیگم 😁
    اوهوم
    اره همه می خوان بدون قضاوت خونده بشن و گاها بعضیاشون در مقابل این قضاوتا دوام نمیارن و کلی داغون میشن و نهایتن حذف بلاگشونه
    توی بلاگ گاها تو نمی خوای بگی ولی ازت سوال میشه  نه برای قضاوت بلکه کنجکاوی 
    کاملا با زاویه دیدتون و طرز فکرتون موافقم و ازش ایرادی نمیگیرم 
    امیدوارم همچنان بخونیم و بخونیمون 🌹🌹
    و مرسی که می خونی وقت میزاری و نظر میدی ، این خیلی خوبه و من واقعا از این صحبت ها لذت میبرم 
    🌹🖐


    سلاملیکوم توووو 😐🤦🏻‍♀️

    خسته نباشید واقعا *-* حسودیم شد *-*

    نه میسی میسی نمیخواد :/

    منممممم دستام داغون شده...یه طوری شدم حتی اگه کرمم بزنم داغونه *-*

    هیچ منم از بیکاری تو وب میچرخم :/

     

    باشه پس تا سوالای بعدی....

    پاسخ:
    سلامت باشی ، حسودی نکن خو  می خوای هعی به توام پیام بدم 😂😂😆
    افرییین دخمل خوب ☺️
    هوووف دقیقا منم دستام همینه ، ببین شبا کلییی کرم بزن بعد دستکش پلاستیکیا بپوش خیلییی خوبه ، یکی از دوستای بیانیم گفت روغن زیتون و بادام شیرین بزنی عالیه ( اگه اشتب نکنم) 
    هوم منم اینا پر تاب می خورم 
    مگه خونه تکونی نمیکنیییی!!

    نه دیگ حسودیم شد *-*

    😍🤦🏻‍♀️ دخمل خوب با من بودی؟! 😇🙃 نمیدونی من بی جنبه ام ایا فتل؟! 🤨

    آخه کرم میزنم میسوزه 😐

    دیشب کرم زدم اینقدر سپخت گفتم ولش رفتم دوباره دستامو شستم 😬😐

    امتحان میکنم اینو هم....

     

    نچ 😐😂 وقتی عید نیست خونه تکونی هم نباس باشه دیگه 😬😁

    من که نه ولی خانواده یه حرکتایی میزنن 😝

     

    پاسخ:
    باوشه☹ ببخشید 
    اره دیگه، اقا جنبه رو بگیر و حفظش کن😂
    خب اولش میسوزه و میسوخه ولی بعد اوکی میشه یکم تحمل کن خب 
    خوب زیرکلرااا در میریا 😂😂😂 ولی من 😭😭😭

    :)

    پاسخ:
    😊
    سلام چطوری 
    چه خبرااا 
    اخه چرا تو اینقده کم حرف شدی !

    سلام

     خوبم  ممنون  شکر:))

    سلامتی

    واقعیت  حساس و حسود شدم  ودارم  این  حس ها رو دور می کنم از خودم  و بعضی از چیز ها رو  روشن  می کنم  برا خودم  که  بی پروا  جلو  نرم واجازه ندم  عقلم  خطا بره  اگه موفق  یشم:)

    پاسخ:
    خداروشکر 
    این روزا مراقبت کن حسابی 
    حساس و حسود به چی !!! خیییلییی کار خوبی میکنی و خیلی درسته ، ادم بشینه با خودش یه دودوتا چهارتا کنه ، ادم با خودش نه رودر وایسی داره و نمی تونه به خودش دروغ بگه ،  اینکه  اینو انتخاب کردی و انجامش میدی عالیه و بت افتخار میکنم 
    موفق میشیی💪💪😉

    برا دستاتم  بگم   وازلین  بزن  قبل از خواب  بهشون  بخواب  خوبه... 

    پاسخ:
    میزدم ، خوب بود ولی خو زیاد خوب نمیشد ، بعد بم گفتن جذب نمیشه همون نرم کننده ها یا روغنارو بزنم اوکی تره 

    نمیبخشم 😐😂

    نچ آی ام بی جنبه 😐🤦🏻‍♀️🥴

    من میسوزه و میسوخه نمیخوام. راه حل تضمینی ندری؟! 🥴

    ناراحتم مدرسه نمیرم😭😭 باید یکم استراحت کنم از ناراحتی م کم شه (الکی مثلا)😁🙃

    پاسخ:
    🥺🥺🥺
    خو دیگه از حیطه من خارجه😂🤪
    اقا خب تضمینیه ، باید یکم تحمل کنی دیگه 
    تو این استراحتا زخم بستر نگیری 😂😂 ولی جدی در عین خوشحالی ناراحتم هستم  ، توام که معلومه چقده ناراحتی 😂😂🤪

    برا فامس:

    وازلین خیلییییی چربه... تو خوشت میاد تو خواب دستات چرب باشه؟! ‌اییییع🤢

    من چربی ندوست🙄

    خدا منو گاو کن 🐮

    پاسخ:
    وازلین گفتن جذب نمیشه هااا 
    بقیه رو فامس بیا حواب گو باش 😃

    میام  وبت تو خونه  ی خودت  بهت می گم:) ریحانه .

     

    خب من با وازلین اوکی هستم. فتل..  از روغن  زیتون و بادام  استفاده کردم  خوب نبود برام  به هر حال هر کسی با یه چیز ساز گاری داره..:)

     

    حساس و حسود  بودن.. به خیلی چیزای  بی خودی...

     اره  همه  باید  مراقب  باشن  ممنون

     

    منم  همین  طور برات  ارزو ی موفقیت  دارم...:)

     

    پاسخ:
    اوهوم ، البته من اون روغنارو نزدم ، ولی چند شب وزلین میزدم اوکی بودااا ولی تا دستمو میشتم باز همون میشد ولی خب با همون نرم کننده بهتر شد
    سعی کن از بینشون ببری البته اگه بهت اسیب میزنن 
    خواهش میشه 
    مچکرممم 🌹

    اگه از بین  برن  دیگه  باید قطع  رابطه  کنم:)))بی خیالشم...

    سعی می کنم  حسادت رو به حالته  غبطه  خوردن  دربیارم ...:))

    پاسخ:
    نه نه ، اون حس حسادتو منظورم بود ! 
    اوهوم 
    کلا اگه دوست داشتی در موردش صحبت کنی برام خصوصی بنویس ، یا برام ایمیل بزن ،  شاید صحبت کردیم و بهتر شد

    خب حس حسادت نسبت به ادما در من وجود میاد و من از بین برم باید بی خیال اون فرد شم دیگه.. البته این حسادت در من اینه وقتی با یکی دوستم بعد این فرد با یکی دیگه  دوست بشه  ودر مقابل من باهاش  بهتر  رفتار کنه  به اون حسادت  می کنم حالا  این  حس می تونه  از چند دقیقه  تا چند روز باشه  بعد  فکر می کنم  این  فرد  چی داره   خب منم سعی مب کنم  وپزگی ها ی خوب اونو دریافت  کنم  بعد با وپژگی خوب  خودم  ادغام کنم.. یا  بتونم  با اون  فرد دوست بشم  تا اون ارامشی رو که  به دوستم میده  به منم  بده

     یا کلا  اون  فرد خیلی  باعث ناراحتیم  بشه از فرد اول که دوستم بااشه دست می کشم

     این جریان  تو خانواده  همم  هست.

     و درنهایت  به این نتیجع  میرسم جایگاه  هر کسی در قلب  هر کسی  خاصه

     حالا  یکی عزیز یکی  عزیز تر برای  رسیدن  به عزیز تر شدن  تلاش می کنم  در جایگاه  خودم.

     نه خصوصی  نه ایمیل  می دونم  این  شاید  حتما  نمیشه .:)

    پاسخ:
     نه خصوصی  نه ایمیل  می دونم  این  شاید  حتما  نمیشه اینوووو نفهمیدم !
    اوهوم ، ایا امکان داره اینجا هم این حس پیش بیاد !!!؟ و یروز منو به فراموشی بسپری!!؟

    اونجایی  که  نوشته  ی  یا خصوصی بنویس یا ایمیل  .. شاید  صحبت کنیم

     می گم  این مدلی  هیچ  وقت  صحبت  نمیشه...

     برای تو به وجود اومد  چند دقیقه  بود  نه . هیچ وقت  سعی کردم  همون  جایگاه  خودم  باشم. در اینجا‌

     

    پاسخ:
    اوهوم !
    خب پس درست حدس زدم ، میدونی مثل سابق نبودنت قشنگ حس میشه ، کاش مثل قبل بشی ، من چه کنم که کمک کنم تو مثل قبل باشی اخه!
    امییدوارم که هیچ وقت من جزء حذفیات نباشم 🙏 زود تند سریع توام بگو آمین 😅🤪

    خب قبلا چطور بودم

     همین بودم  دیگه...:))

    هیچی... اصولا  خود م همیشه  به خودم توی هر شرایطی کمک می کنم چون  کسی حال مرا ندانست و نخواهد  تو هر زمینه ایی هااا.. خودم هم خود درمانم  هم دیگران  درمان...

     اصولا با ادماییم که منو نمی فهمن خیلی جرو بحث دارم  می تونه  تو خانواده  باشه یا یه رهگذر:))

     

     

    نیستی  گفتم  اون بالاا

     باشه حالا .. آمییییننن:)

    پاسخ:
    اووم قبلا کلی انرژی داشتی ولی الان همه خستن واسه این شرایط کرونا شایدم واس اینه 
    اوهوم پس این خوبه 💪☺️
    میدونم ولی خو اینبار دیگه محکم کاری بود 🤪
    ☺️

    هنوزم  انرژی  دارم

     فقط  چنتا چیز وسط اومد  یک لغو کلاسم و   جواب ندادن   استاد  زیستم  کفریم  ازش  کثافت :)

    و این  حس مزخرف

    و اینکه  چند روز تو خونه  درگیر  بودم

     

    و اینکه  دوستام  بی حالن  و هر کار ی  می کنم خوبشن  نمیشن  و خودمم  مثل اونا  شدم فکر کنم :))

     

    وگرنه  من همانم  که بمانم:)))

     

     فقط محکم  کاریتا....::))))

    پاسخ:
    💪💪💪
    اوهوم
    باو این کروونا گند زد به همچی رفت ، کلی برنامه هارو بهم ریخته ، حال همه رو هم گرفته 
    😂🤪
  • متین چپانی
  • من نمی دانم که هستم لیک یک من در من است آن که تکلیف من اش با من من من
    روشن است،هیچکس با من چنان من مردم آزاری نکرد، این من منِ من هم نشست و مثل
    من کاری نکرد،کیست این من ؟ این من با من،ز من دیوانه تر! این من من من ُکن از من
    کمی دیوانه تر! با عینک اوهام خود دیدم جهان را سر به سر پس این جهان بینی من هرگز نباشد
    معتبر!در علم وابستگی دیدم هر آنچه دیده ام،در علم وارستگی دنیا بود طوری دگر
     

    پاسخ:
    👌😊
  • متین چپانی
  • اینکه آدم بیاد با خودش دو دوتا چارتا کنه خیلی خوبه!

    منم این چالشتو دنبال میکنم ولی تو دفتر خاطراتم!

    پاسخ:
    اره واقعا هر چند وقت لازمه ، ادم تکلیفشو با خودش میدونه حداقل 
    خیلییی خوبه ، امیدوارم به سمت مثبت حرکتی کرده باشید

    ولی  برنامه  ها تقصیر کرونا

    جواب ندادن  و قوزمیت  بازی  این دیگه فجیع هستا...  بی تدبیر ها که  دیگه خودمون  مسئولیم...

    استاتید دیگم  تلاش کردن  واسه  بر گزاری  کلاس  ویس و  فیلم   می فرستن  اینو کجا ی دلم  بزارم  اخه....:((

    دلم می خواد بزنمش:))

    حال گرفتن اونا هم  قبل از کرونا بود حالا  بددتر شد  دلم  می خواد  همشون رو بزنم... همین  بزنم...

    این کد امنیتیم  بردار من راحتر  کامتت  بزنم  دلم می خواد تو روهم  بزنم...:)

    پاسخ:
    هوم
    ولی تو این داستانا حواست به درسات باشه هااا 
    اقا به اعصابت مسلط باش 
    اگه قول بدی منو نزنی میام کمکت بریم بزنیمشون 
    کد امنیتی ندارم که !!!  کد امنیتی رو اعصاب خودمه اصلا 
    ولی خو چک میکنم 

    اره  بابا  هست حواسم  مرسی.

    دیگه  پسر خوبی  شدی:)) افرین

    ممنونن مرسی:))

    ولی همچنان  استادزیستم....:))

     

     

    پاسخ:
    خوبه 
    😁😁☺️
    خواهش میشه ، کاش زود تر گفته بودی یعنیا من خودم این کده رو اعصابم راه میره 
    بدبخت شاید کرونا گرفته 😐

    نمی دونستم   می دونستم  زودتر می گفتم   فکر کردم  در جریانی:))

    فقط  یه چیز راسته  کابران  بیان   بدون  تایید می تونن  نظراتشون  رو ارسال  کنن ایا:)))

    کرونا  همه رو بگیر  اقای  دکتر  رو نمی گیره...

     باورت  میشه  سه هفته  هست  که  می خواد  منو تو  گروه  کلاسی عضو کنه ...:((

    بعد  از سه رو پیام دادم  تازه جواب  داده....

    ببین هیچ دغدغه ی  ذهنی و گرفتاریم نداره..:)

    پاسخ:
    اها ، کلا بدون تایید کرده بودم که همه بتونن نظر بدن و نیازی به تایید من نداشته باشه و اگه یه روزی فتل نبود نظرات هنوز ثبت بشه 
    فکر کنم اینکارش که کردم اون کده بره اینجوری شد ! شاید رفتم همه رو نیاز تایید دارش کردم 
    اووووو سه هفته !!! 😐😑خو اگه شمارشو داری بش زنگ بزن پیام بده 
    تو گروه کسی نیست بشناسی که لینک گروهو برات بفرسته !!!؟
    الان دیدم که گفتی حواب داده 😁
    عضوت کرد بالاخره !؟

    اها  ثبت  خاطرات  شه:))

    شاید نه حتما  اینجوری  حس تبعیضی  بهم دست میده و ناراحت  میشم... ظلم می کنی خیلی بدی  فرق  میذاری:)))اصنم نمی خوام:))

    اره.. سه هفتهههه....

    زنگ  پیامک    تلگرام  و وات...

     فقط نوشت  باشه  ولی  کی می خواد جامه ی  عمل  بپوشه  نمی دونم  ... واقعا  خستع  شدم:((

    بالا خره  یه روز انتقام  خواهم  گرفت :))

    پاسخ:
    😊

    اها  ثبت  خاطرات  شه:))

    شاید نه حتما  اینجوری  حس تبعیضی  بهم دست میده و ناراحت  میشم... ظلم می کنی خیلی بدی  فرق  میذاری:)))اصنم نمی خوام:))

    اره.. سه هفتهههه....

    زنگ  پیامک    تلگرام  و وات...

     فقط نوشت  باشه  ولی  کی می خواد جامه ی  عمل  بپوشه  نمی دونم  ... واقعا  خستع  شدم:((

    بالا خره  یه روز انتقام  خواهم  گرفت :))

    پاسخ:
     اره و حتی اگه مردم باز نوشته بقیه بش اضاف بشه
    خب ببخشید دیگه حالا درستش میکنم  ، فقط می خواستم اون بره پرسیدم گفتن اینجوریش کن 

    شتتتت 😑😑😑😑😐 بریم بزنیمش !! منم میام 
    کسی نمیشناسی تو  گروها !!
    # انتقام سخت 
    دور از جون درسته حقه ولی نه الان:(
    واقعا.. بزنیمش نه نمیشناسم... کلا تو کلاس ۵ نفر بودیم یه زوج و یه مرد متاهل و دوستم (البته خب اونم رو ش نمیشه حساب باز کرد)

    دیگه بی خیال حزوه ها
    شدم.
    خودم ادامه میدم.:)
    پاسخ:
    🌹 😊
    تمام سعینو میکنم نمیرم 😂🤪
    خب اول باید ساعتامونو باهم تنظیم کنیم 😂🤪 بعدش بشینیم یه نقشه خوب بکشیم😈 ساعت ورود خروجشو می خوایم 
    هوم پس هیچ ، کلاس چی بوده !!!
    اره دیگه 💪💪💪  ولی وقتی استاده رو دیدی از خجالتش دربیا 
    ولی میگمااا مطمنی چیزیش نشده !!!؟

    افرین  بیشتر  سعی  کن  لطفا😉😊😊

    خوب  بلدیا  پس  رو بعدیا  حساب  باز  می کنم  روت😂😂😂

    اوهوم

    حتما...

    اره  بابا  از من  و تو  سالم  تره...:)

    پاسخ:
    چش چش 😊
    حالا تعریف از خود نباشه ، به کسی نگیا ولی من تو فیلم  فرار از زندان بودم😉
    خو پس ریختن خونش حلاله 
    استاد چه درسیته !!!

    واایی  خدای  من  جدی  احسنت  من  گفتم  اینا  تنهایی  موفق  نمی شدن  پس  نفر نهان  گروه  تو بودی:))

    اوهوم

     زیستت:(

    پاسخ:
    اره دیگه 😎😁🤪🤪🤪
    اها ، بعد همکلتسیات سن بالا و نتاهل  هستن !!!!
    من هیچ وقت یه سری از فصل های زیستو نخووندم حتی یبار !!!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">