فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

درهم بر همستون

چهارشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۲۴ ق.ظ

سلاااام چطورین 

فردا یه آزمون دارم و امیدوارم قبول بشم و تامام بشه 

امروز بالاخره بعد دوماه تصمیم به بردن لپ تاپ برا سرویس موفق شدم ببرمش ، یه بخشش از تنبلیم میشد یه بخشش وقت نمیشد ، دوبارم رفتم جا پارک گیر نیومد ، یدورم به بابا سپردم وقتی بعد چند روز برگشتم باز نبرده بود ولی بالاخره بردمش و بر تبل شادانه بکوب .

به لحظات ملکوتی دریافت وام دارم نزدیک میشم اابته همچنان دقیق مشخص نیستا.

از شنبه هم که قراره بالاخره باشگاهو استارت بزنم و برنامه ها دارم برا ساخت این بدن و برگشتن به دوران اوج 😎

دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه 🤔 شبتون بخیر 

اما به زودی میام برای پستای جدید 😁

 

نظرات  (۳)

منم قراره از پونزده فروردین برم باشگاه

هنوز قسمت نشده، هی به تعطیلی میخورم میگم بعد اینا دیگه میرم ولی همچنان😑

امیدوارم شنبت واقعا شنبه باشه😁

پاسخ:
منکه واقعا رفتم استارتشو زدم😁😎
امیدوارم شروع کرده باشین
تا پا نشی بری طلسم نمیشکنه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

لپتاپ برای سویس ؟ دقیقا چه نوع سرویسی ؟
* ***** *** ***** *** ** *** ** *** **** ***** ** ** ***** ****** ** ****** ***** **** **** * **** ******** *** *** *** ****** ***** **** * **** *** ***** * 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پاسخ:
سرویس فن و عوض شدن خمیرسلیکون ها 
البته که من سابقه ورزشم بالاس و این تایم تو خونه کمو بیش ورزش میکردم 😎
اونام حذف شد چون لحن گفتن فک منم برای محیط پرایوته نه عمومی دیگه پوزش اما حذف شدن

عههه حله وب خودتو اختیارشو داری فقط من یادم نمیاد چی نوشتم یکم راهنمایی کن  😂😂😂

پاسخ:
مرسی حاجی احترام میزاری❤️
بی خیالش دیگه😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">