فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

شلم شومبا ۳۷

دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۳۵ ق.ظ

خب خب سالام ببینید کی اینجاست ببخشید تنبلیمو😁

۱ - خب داشتون بالاخره نگهداری بچه افتاد بهش و برا اولین بار شیر خشک درست کردم😂

۲ -مهمون داشتیم و خب یوهو طرف سر سفره گفت می خوام نصیحتت کنم😐 بعد از خانمش اجازه گرفت و تهشم من نفهمیدم نصیحتم کرد یا نکرد😐😂

۳ -دختر همسایمون مرده و شاید باورتون نشه من توی این همه سال حتی ندیده بودمش! اما واقعا براش ناراحت شدم بسی مرگ غم انگیزی بود ، روحش شاد

۴ -خواب دیدم و بعد میام براتون تعریف میکنم 

۵ - همچنان از مشاهده خریدای دیجی کالام ذوق میکنم 😂

۶ - این ماه که شاید نه ولییی شاید ماه دیگه سعی کردم پلن سفرمو بچینم 

۷ - یه امتهان در پیش دارم و مطالبش زیاده و اصلا بهم تایم امتحانم ندادن 

۸ - کلی ویدیو آموزشی نظرمه این مدت ببینم و چندتا کار هم در دسته انجامش ،انجام شد بهتون میگویمشان 

۹ - باید سعی کنم یکم تعاملمو زیاد کنم 

شبتون بخییر زیبا ها ❤️

نظرات  (۲)

  • یاسمن گلی :)
  • امتحان :)

    پاسخ:
    😁🥺🥺

    شماره چهار اصلا عالی عالم 😂

    پاسخ:
    😂😂😁
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">