فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

من اینجام با اتفاقات جدید

جمعه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۲، ۰۹:۰۲ ب.ظ

سلوم صدای بنده رو میشنوید از یک کارگاه که کجا بماند 😁 اما بنده سرباز وطن هستم در یک جا وسط بیابونای ناکجا.

بله مجاز به دادن فحش هایی به بنده هستین به دلیل نبودن اما خب پوزش ، کلیییی اتفاق افتاده همه رو مینویسم براتون توی همین چند روز و کلیی حرف دارم برای تعریف.

یادتونه توی یکی از شلم شومباها گفته بودم یه خوابمو براتون میگم ، نگفتم براتون نه!؟ و خب اصن یادمم نمیادش😂 اما باز خواب دیدم 🥲

اگه سوال است که کجا بودم که برایتان خواهم نوشت اما بخشی تنبلی ها بود و مدتی بعضی کارها و مدتی چند هم درد جسمانی ای به همراه داشتم که با مسکن میخوابیدم و 🥲 اما باید قبول کنم بیشتر تنبلی بوده 🤦

امیدوارم یکساله این خدمت کوفتی تموم بشه فعلا که باید ۲۲ روز بمونم و ۸ روز برم مرخصی 😬

شبتون پر از زیبایی❤️

نظرات  (۲)

الان قاعدا باید تو آموزش باشی 

خدمتت تو ارتش هستش یا سپاه ؟ 

یه سال ؟ مرز بانی بیفتی فکر کنم ۱۶ ماه هستش بازم چهارماه اضافه گفتی هااا مگه این که کسر داشته باشی 

ک‌ اگه کسر داشته باشی فکر کنم همون گذینه دوم تو سطر دوم جواب صحیح هستش درسته ؟ 

پاسخ:
من آموزشیمو قبل ترا رفتم😂🤦
سپاه هستم امریه
دیگه با کسریات حساب شده گفتم البته هنوز تایید نشده 

کارت سبزی؟

پاسخ:
اره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">