فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

تولد اینجانب

سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۰۸:۲۰ ب.ظ

سلام ببینید تولد کیه 😁البته که ۱۵ مرداد بود من الان پستشو میزارم 😅

امسال اولین سالی بود که واسه شرایط موجود تنها بودم بابا اینا هم که گفتن نشد بیایم مثه قدیم حداقل سوپرایزت کنیم اما خب اینم یه مرحله از زندگیه.

زود ترین تبریکو یکی دوماه پیش از خالم گرفتم با کادوم😁 عصرش بابا مامان اینا بهم تبریک گفتن تا قبل خواب منتظر شدم و هعی گوشی چک کردم و فقط یوهو دیدم یکی از دوستام تبریک گفت و خب این خوب بود یه تبریک قبل خواب😁😂

فرداش با تبریک انواع و اقسام بانک ها شروع کردم 😂 اما خب بعدش تبریک بلومون بیانمونو دیدم بعد شارمین که توی چنل تبریک گفت و دوستان وابسطه😂 و بعدم ویدیوکال دوستام که مثلا سوپرایزم کنن😂 و مقادیری چند تبریک توی گروه فامیلی.

اینجا اتفاقایی افتاد که فک کردم میشه برم خونه و اون روزو پیششون باشم وسایل جمع کردم لباس عوض کردم و منتظر اما کنسل شد🥲 همین فرآیند باز تکرار شد و همه رفتن خونه ولی من از یه شهر دیگه سردراوردم 😐😐 و بعدشم دوباره هیچ 

دیگه تولد ما اینگونه گذشت جهت ارسال کادو ها پیام بزارید ادرس بدم پست کنید😂🤪 

تا درود دیگر بودورود زیباها❤️ 

نظرات  (۷)

سلام:)

تبریک ایشالا شاد و موفق باشید 😎

پاسخ:
سلام 
مرسی مرسی همچنین ☺️❤️

😂😂 تولد پساپس مبارک ادرسمو واست می‌فرستم کیک رسید دستم کادو هم می‌فرستم 

پاسخ:
😂😂😂😂
دیگه خیلی دیرههه به تولد بعدیم نزدیک میشم اون چشم😂

تولدت مبارک D: 

 

پاسخ:
منمنونم☺️❤️

تولدتون مبارک باشه فتل خان 🎉🎊✨🎈

پاسخ:
مرسی مرسیی😁❤️
  • یاسمن گلی :)
  • پساپس تولدت حسااابی مبارک :))

    پاسخ:
    خیلیییی پساپس تر موچکرم😅😁❤️

    تودت با تاخیر مبارک پسر !

    پاسخ:
    با تاخیر خیلیییییی بیشتر مرسی😅😁❤️

    😂  با این وضعیت انلاینی تو تولد بعدی هم میترسم کیک به دستم نرسه تو از الان بفرست برسه منم یه جوری هماهنگ میکنم کادو برسه به دستت

    پاسخ:
    باشه😂😅
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">