فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

شلم شومبا 36

دوشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۱۹ ب.ظ

سلااااام چطورین

- اون روز رفتیم تفریح و گفتیم پدر فرمون دستت تو و رفتیم جایی که چی بگم اصن انسان نمیرفت ، اعترتض کردیم برگشتیم گفتیم مادر فرمون دست شومو و مادر هم همین وضعیت دیگه من به جوش خروش آمدم و رفتیم یجا خوب پیدا کنیم که خاله اینا توی یه مکان خوب روئت شدن.

- داداش بزرگ بودنم سخته ها مثلا میاد با اینکه پول داره از کارتت خرج میکنه تازه دوباره اومده که پول داری باز یه سفارش دیگه هم بدم کهگفتم نههه ولی خب بازم نزدیک دو در پاچه وی فرو رفت درحالیه که یه برنامه هایی داشتم برا پول این ماه خرجای جانبی دیگه هم بماند

-اون ازمونه بود گفتم بهتون رفتم و رد شدمcrying

-روانی شدم برا سربازی و همچنان دهن وی سرویسهههه

- به باشگاه گرویدم واندکی بعد چناب فتلیان با بدن فیت تفدیم میکندlaugh

- کامنتا رو دیدم اما باید فردا بیام جواب بدم و پوزش

- یه سری سایت در دست احداث بود گفتم یه چیزایی پیش رفت اما خب یه پیچشی هست اگه رفع نشه قیدشو میزنم و بدون درنظر گرفتن اون کارو مشتی پیش میبرم

 - کادو تولد مادر گرامی رو هم سفارش دادمو خب تامام 

- یه سری خریدم برا اتاقم دارم که همین روزا انجام میدم و اتاق یکم وضعیتش بهتر میشه

-نمیدانم سربازیمو کجا باشم اما ناخوداگاه یچیزایی اومد به ذهنم واگه اینجوری بشه سوپرایز میشم

و دیگه پر حرفی نکنم شبتون بخیر

نظرات  (۳)

😂 فتل عزیز منم باشگاه گرویدم اما متاسفانه دست چپم و نمیتونم از گردنم بالاتر ببرم چه برسه به اندام فیت

پاسخ:
😂😂😂
طبیعیه منم دوره گرفتگیو پشت سر گذاشتم😂
حالا فیت میشی لذت میبری💪

😂 چند وقته داری میری باشگاه ؟

 

نه اخه نمیدونم شما به گرفتگی چی میگین ما یه اصطلاحی داریم به اسم خامی میگیم بدنمون خام شده مثلا پاهام خام شده موقع نشست و برخاست درد جزعی میگیره من اون دوره رو خیلی زود پشت سر گذاشته چون از  قبل بگی نگی امادگی بدنی خوبی داشتم اما این دست چپم دقیقا از کتف درد میگیره و نمیدونم چی هستش اگه خام باشه که دست راستتمم همین بود ولی اون به نسبت خیلی خوب شده دردش تقریبا صفر شده ولی این چپ هی کمتر و کمتر میشه ولی تموم نمیشه 😂 و این که باشگاه شما رو نمیدونم فکر میکنم میری  بدن سازی ولی من دارم میرم کراس فیت از نک انگشت تا لاله گوش رو داریم حرکت میدیم 😂 علاوه بر بدن ما داریم نفس رو هم باز میکنیم استقامت رو میبریم بالا تا جایی که من میدونم تو بدن سازی این چیزا نیست

 

 

+😂 امروز برای اولین بار طی ۳ سال اخیر عمرم وزنم یه کیلو رفت بالا سه سال ثابت مونده بود !!‌ 😂

پاسخ:
الان کمتر از یک ماهه شروع کردم 😂😎
اره همونه !
عه باید برم سرچش کنم 🤔
اره من میرم بدنسازی برای زیبایی اندام و فلان😂
عه  ولی خوبه که😂
من نطرمه کم کنم  عضلاتو با کیفیت کنم

😂  تبریک میگم منم به یه ماه وارد شدم

 

فهمیدم قضیه چی بوده من فکر میکردم هر دو طرف بدن مساوی هستن و چون مساوی ازشون کار کشیدم باید مساوی هم پیش برن ولی بعد ها فهمیدم نه باو منی که راست دست و پا هستم نیمه راستمم به نسبت قوی تره و فشار کمتری متحمل میشه واسه همینم دست چپم دیر خوب شد

 

😂  نو نو نو ما گفتیم یه بار برای همیشه همه چی رو بسازیم بره

پاسخ:
منم تبریک میگم 😂
اره دیگه 
ایول دیگه منکه فقط تناسب اندام و اینا😂😎
البته نیاز دارم یه سری چیزای دیگه رو هم تقویت کنم مخصوصا تنفسمو 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">