فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

سلام سلام سلاااام 
حالتون چطوره زیباهای من 
توروخدا بی معرفتیمو به روم نیارید 🥲 اصن انگار گذر زمانو هیییچ نمیفهمم هعی یهو به خودم میام و میگم هعی وای من و افسوس میخورم، تمااام سعیمو میکنم بیشتر فعالیت کنم.
خب خب آیییی خونه دار و بچه دار گوشیتو بردارو بیار 😁 همتون دعوتید به چنل تلگرامی شخص شخیص شاخص مشخص فتل فتلیان: (https://t.me/fatalefataliyan)

امیدوارم اونجا ببینمتون و حال خوبمونو باهم به اشتراک بزاریم 😍
- راستی امروز تولد یکی از بیانی هاس نمیدانم دیگه اینجارو بخونه یا نه اما من بیادشم و از همینجا تولدشو تبریک میگم و بهترینارو براش آرزو میکنم ❤️☺️

نظرات  (۲)

صبر کن ببینم اون شخص شخیص شاخص مشخص رو احیانا کپی بردرای نکردی ؟؟؟

پاسخ:
نه ! کپی از کجا!؟

نمیدونم والا شاید از وب من بدون ذکر منبع !! 😂

پاسخ:
نه بابا😂
قدمت داره هاا فک کنم قبلا هم نوشته بودمش🤔
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">