فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

13400

يكشنبه, ۱ فروردين ۱۴۰۰، ۰۸:۳۰ ب.ظ

سال نو با یکم تاخیر مبااارک براتون کلییی آرزوی خوب دارم 😍

دوساله اصلا حالو هوای عیدو حس نمیکنم 🥺

دو سه روز آخرو کوزت گری میکردم تو خونه 😂 و به لطف عید اتاق منم مرتب شد بالاخره البته ظاهر و زیر میراش وگرنه داخل کمد و کشوهارو دستم نزدم هرچیم بود چپوندم توشون بره 😂 پردمو هم هنوز حوصلم نشده وصل کنم 🤦🏻‍♂️

ساعت ۱۲ شب تصمیم گرفتم زیر تختو هم یه تمیز کاری بکنم ، یه قسمت تختم که ثابته با کشو هاش ولی اون قسمت دیگه میشه دراورد البته دونفره ولی من یه نفره با دهن سرویسی های فراوان انجام داده بودم ، اون شبم تصمیم گرفتم خودم انجام بدم 🤦🏻‍♂️ و بله اون قسمت در رفت و یه صدای بلند تاااق ، مامان از پایین گفت چی بود اینقدر صدا بلند بود ولی من گفتم هیچی نشد ولی اون صدا له شدن انگشت من بود که هنوز درده 🤦🏻‍♂️

عیدی رو قبلش گفته بودنا ولی یادشون رفت و منو داداش هنوز منتظر که یادشون بیاد 😂

صبح روز عید ما همه تا ۱۰ اینا خواب بودیم دیگه یه تمیز کاری اخر و اماده شدیم نشستیم پا سفره ، حالا سبزی پلو ماهی که قرار بود درست بشه که کنار نشستیم ملکه گدایان دیدن وقتی پاشدیم ساعت ۴ بود همه هم گشنه 😂 من تخم مرغ ساده با گوجه خام از منو انتخاب کردم ، داداش املت،  بابا و مامان املت که هم نخوره 😂

نظرات  (۳)

فقط اون تیکه‌ای که داشتید مدل تمیزکاری رو توضیح می‌دادید 😂👌🏻

پاسخ:
😁😁😅🤪😂😂

عیدتون مبارک

پاسخ:
مرسیی🌹
سال خوبی داشته باشید 
  • ..♥️Mobina♥️ ..
  • خوب میگفتی یکی بیاد کمکت ناقص نشی بچه جان:/

    پاسخ:
    ناقص شدم رفت   انگشتم کو   بدبخت شدم  🥺😂
    نمیدونم چرا ایقده من می خوام تنها همه کارارو بکنم 🤦🏻‍♂️

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">