فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

آخر این چگونه خوابیست ۲

سه شنبه, ۱۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۲۸ ب.ظ

سلاام خوبین 

میدونم قرارمون این بود روزای زوج بیام بنویسم براتون البته که یادم بود رفتم شام خوردم و همین بین کلا فراموشم شد و رفتم سروقت یوتیوب موقع خواب بود که یادم اومد عه ننوشتم گفتم پاشم بنویسم دیدم گوشیم شارژ نداره پس گذاشتم برای امروز.

یادم رفت دیروز چی می خواستم بنویسم براتون ، باید مثل قبل برا خودم تیتر وار بنویسم تا یادم بمونه .

الان که مینویسم مادرعزیزتر از جانم حالش خوب نیست و امیدوارم زود خوب بشه🥺 هم اکنون بدتر شد😭

صبی ذهنم مشغول شد و حس کردم یه خوابی دیدم که یادم نیست البته نمیدونم دیشب یا شب قبل حتی یهو ناخود آگاه اومد تو ذهنم بدون جزئیات فقط میدونم یه دستو گرفتم دستشو هعی لمس کردم چون میشناختمش برام آشنا بود ، دستای یه پسرو گرفته بودم اما هرچی لمسش میکردم دستای اشنایی رو حس میکردم چون صاحب اون دستو میشناختم و اصلا انگار خواب نبود انگار خوده واقعیت بود به تمامه حسش میکردم.

توی دوتا پست قبل از یه خواب عجیبم گفتم باید بگم که این دستای آشنای توی خوابم  به اون خونه ربط داشت اصن صاحب دستارو اونجا دیده بودم .

البته بگم که جفت خوابامو بدون ریز جزئیات براتون نوشتم و کلیتو گفتم.

شبتون بخیر زیباها ❤️

نظرات  (۵)

سلام👋🏻

 

امیدوارم حال مامانت زودتر خوب بشه🙂

 

خوابهای سلسه وار فتل🫠😄

بدیش اینه که هر چند وخ یه بار یه قسمتش پخش میشه،فقط آدمو تو کَفِ ماجرا میزاره😐

بدتر هم اینکه بیدارشی و یادت باشه خواب دیدی ولی یادت نباشه خوابه چی بوده😑

فقط میشه گفت:(مغز عزیز! خب تو که یادت نمیاد چی بوده،چرا یادت میاد یه چیزی بوده؟🧐)

 

شب بخیر

 

:)

 

پاسخ:
سلام 
مرسی 🌹
لامصب سریاله 😂 نمیدونم به کجا قراره ختم بشه ولی امیدوارم خوب باشه 
یه سری تعبیر دیدم شاید ربطی نداشت به خوابام ولی خوب بودن !
همینو بگو اخه این چه وضعشه کلی فسفر سوزوندم تا یادم بیاد😂
شب بخیر
  • فروزان علمشاهی
  • سلام. 

    شده تا حالا یک مسئله ریاضی رو بلد نباشی.. چند بار حل کنی و به نتیجه نرسی، بعد بخوابی و بیدار بشی و یهو حلش کنی؟ شده؟ 

    ببین مغز همینه، وقتی شما به خوابت داری بها میدی و فکر میکنی، حتی تو خواب هم مغزت داره به اون فکر میکنه و چیزهای جدیدی یادت میاد. مغز همیشه در حال فعالیت هست.. حتی تو خواب. همون مسئله که گفتم، وقتی خوابی مغز درگیر حل کردنش هست، بیدار که میشی و دوباره حل میکنی یهو می بینی به جواب می رسی... 

    دیدی وقتی کلافه ای و ذهنت کار نمیکنه میگن به خودت، به مغزت استراحت بده.. بخاطر همینه.. مغز تو حالت ریلکس بدن بهترین فعالیت رو داره.. برادر من به مغزت استراحت بده.. باشه؟

    پاسخ:
    اوهوم اره 
    میدونید خیلی دلم می خواد اما چجوری اخه 🥺
    من از فکر کردن گذشته دیگه اورتینکم🤦 خیلی خیلی مسائل هست که فکرمو مشغول میکنه و دائم دارم در همه مورد فکر میکنم برسی میکنم 

    حالا ژانرش چیه🤔؟عاشقانه؟😂

     

    خوابتو هرچی تعبیر کنی همون درمیاد🙂هر خوابی دیدی بگو انشاالله که خیره و بعدم خودت یه تعبیر خوب براش رو کن😁

     

    چقدرم اعصاب آدمو خورد می کنه وقتی هی فکر می کنی و هی خوابت بیشتر یادت میره...واقعن هرچی فحش رکیک بدی کمه😂

     

    :)

    پاسخ:
    ژانرشو نمیدونم چی میشه ! دسته عجیب غریبیان 😂 عاشقانه هم شاید بشه گفت که رمانتیک تر بشه 
    اوهوم و ایشالا که خیره ،منکه رفتم تعبیرهای ناقصیو خوندم و گیج تر شدم 
    من گوشامو بگیرم یاد نگیرم 😂😂

    😂😂😂

     

    :)

     

    پاسخ:
    😂😂😂
  • فروزان علمشاهی
  • ببین در لحظه زندگی کن. خوبه از گذشته درس بگیری ولی مشغولیت به گذشته باعث میشه زمان حال رو نادیده بگیری و اهداف آینده دستخوش تغییرات منفی بشه.. 

    پاسخ:
    سعی میکنم 
    میدونید یچیزای از قبله که فکر میاره ، فکرای آینده هم اومده و دوچندان شده 
    فکر کنم اگه بتونم ایده هامو استارت بزنم و بیشتر مشغول باشم و سعی کنم سعی به ساخت آینده بکنم وضعیت بهتر بشه 🥺
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">