فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

فتل فتلیان

روز نوشت های یک بچه مثبت تنها

دروغ

چهارشنبه, ۱۱ فروردين ۱۴۰۰، ۱۰:۲۲ ب.ظ

بزرگ ترین دروغتون چی بوده !

البته میدونید بنظرم بزرگ ترین دروغ اون میشه که ادم به خودش دروغ بگه ! ولی بزرگ ترین دروغتون به دیگران چی بوده !!؟

مال من دروغام خیلیی بزرگ بوده بنظرم ، چیزیو که خودمم به تهش امید نداشتم میگفتم درست میشه اونم با اعتماد زیاد ، به کسی که قول دادم اگه یه روز عاشق شدم اون اولینی باشه که بدونه هرچندبار پرسید بهش گفتم نه ! به اونی که بهم گفت بهم فکر میکنی هنوزم  گفتم نه ...😑🥺

بعضی دروغا راحت فراموش میشه ولی  بعضیاشم فقط از تو می خورنت اینکه تا چه موقع  هم مشخص نمیکنه شاید تا اینکه از پا دربیای و تامام 

ادم که دلش نمی خواد دروغگو باشه بعضی وقتا مجبوره😑

نظرات  (۸)

دروغ کوچیکو بزرگ نداره که از «نه من ندیدمش » بگیر بروووو تا وقتی معلم میپرسه فلانی ته کلاس داشت چیکار میکرد بگی« من چه میدوم باو » در حالی که فلانی ته کلاس چیکارا که نمیکرد

سال های کنکورم دروغ زیاد گفتم :/ 

مثلا یه بار عکس کارنامه قلم چی خودم رو فتوشاپ کردم و اصن یه وضعی 🤦🏻‍♂️

خلاصه که زیاد ولی بزرگترینش رو یادم نیس...

پاسخ:
اخ اخ منم 😂😂🤦🏻‍♂️
من کلا ازمونو میپیچوندم 😁😅

« آره بخشیدمش»

« هیچ وقت صورتی نمیپوشم»

« به هیچ کسی نیاز ندارم کمکم کنه»

پاسخ:
هوم 
ادم دروغا یادش میاد ناراحت میشه 
دروغ دیگم (نمیدونم ) درحالتی که بیشتر از خودش میدونم !!!

دروغ به خودمون 

ظلمه اصلا :)

پاسخ:
خیلیییم ظلمه 

دروغ به خانوادم

پاسخ:
اوهوم 🤦🏻‍♂️
بعدش کلی حس گناه داره ادم 

سلام علیکم و رحمه الله👋،چطورایید؟خوش می گذره🤔؟

از ضایعترین دروغام که یادم میاد اینه که یه شکلات چاق و چله خوردم😋 بعد رفتم تو روشویی صورتمو بشورم که مامانم منو دید،

گفتن:شکلات خوردی🤔؟

من:نهههههههههههههه🙄؟چطور مگه🤔؟

و با یه نگاه بسی سنگین و آره تو راس میگی رفتن!😐😅

به ناگاه چشمم به آینه خورد 🙄و دیدم که بعلههههههههه،سیبیل درآوردم ، ازون مشتیا😳،به لطف شکلات😐 

فکر می کنم حدودا 7 سالم بود،و اولین خنجری که از شکلات به ناحق خوردم😐😅

پاسخ:
سلااام و درود خداوند بر تو 😁 خوبم مرسیی تو چطوری 
خوبه میگذرونم و کمی تا قسمتی هم خوش 
بس کم فعالیت شدم و خودم ناراحت ازش 🥺 ولی میاام زود میام 
اخ اخ سوتیت سوتی بوده هااا😂😂😂

خداروشکر، روزگار می گذرانیم🙄😅.

خوبه که لااقل تاحدودی خوش می گذره👌🏻

دیگه شیطون سر آدمو یه جوری بند می کنه که فقط از مرتب کردن هرروزه ی اتاقت بیشتر نشی😁(لااقل برای منکه اینطوره😶)

بلی،بسیار هم عالی حتمن سری بزنید به این دوروبرا،یکم بچه هارو سرحال بیارید💪🏻 ، چون قدم مبارک من دیگه با یکی دوتا کامنت اینور و اونور افاقه اثر نمی کنه😅.برا پست گذاشتنم دیگه کهولت سن اجازه نمیده بشینم تایپ کنم🏑(ببخشید عصا نبود گفتم بزار اینو بزارم😅)

امیدوارم هرکاری می کنید موفق و مؤید باشید.🙂(حالا که دیگه مدرسه نمیرم احساس معلم بودن بهم دست داده!😅😎)

پاسخ:
باید بگم ای وای من و پوزش فراوان ، نمیدونم چی شده که این کامنتو ندیدم که جواب بدم یا فکر کردم جواب دادم من پوزش فراوان 😢
خب شکر 
چقدم که فرتوت و کهنسال 😂 عصا هم پذیرفته شد 
زین پس بیش از پیش به اینجا و وب ها سر خواهم زد 
مرسی مرسی توام نیز 
😂😂😎 کنکوری بودیدیگه  !؟

:)

بلی چنین است

هنوزم پش کنکورم(ازون شکلکا که میزنن تو صورتشون!)

خواهش می کنم

امضا  :)

 

پاسخ:
خیلی با تاخیر جواب میدم 🤦
امیدوارم امسال موفق بشی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">